Jeg har det mer eller mindre som plomma i egget i disse dager: Resident Evil 4, Katamari Damashii, Forbidden Siren, Halo 2 i co-op på Legendary, Gitaroo Man ...
Etter å ha blitt særdeles skuffet over slutten på Resident Evil (GC), er det vel snart på tide å ta fatt på Resident Evil 4. Eventuelt Metal Gear Solid 3, som også har ligget på vent en stund.
Jeg spiller veldig mye Nintendo DS for tiden. Spillene jeg spiller der er Mario og Feel the Magic. Konsollene mine er også flittig brukt. På Gamecube er det Tales of Symphonia, som virker som varer evig, mens på Xbox er det Fable og GTA: Double pack som jeg liker å leke meg litt på. Et spill jeg liker å spille multiplayer med vennene mine er FIFA 2005. Genialt for oss fotballinteresserte.
Ahh.....endelig...Vidunderet ADSL.....nå har det blitt sinnsykt masse Jedi Academy på nett. Cs 1.6. Neverwinter nights osv osv.....Ah. Takk gud for ADSL
Jeg irriterer meg grønn for tiden over siste verden på Gitaroo Man. Jeg har prøvd negermange ganger uten hell.
Jeg vil klare den jævla dritten så jeg kan utnevne meg selv til "Teh True Niggaroo"!
Fikk akkurat tak i en ny "Map Add-On" til gode gamle Across som jeg ikke har prøvd før, så jeg spiller litt det for tiden. Merker at det er en stund siden sist, siden jeg sliter litt med enkelte baner.
Jedi academy, Cs 1.6, Og jeg føler for å runde Kotor en siste gang før sith lords kommer....må hente det tilbake fra den lille halvfeite nabogutten først=P
Her går det i Counter Strike Source, BF: Vietnam + mods, litt EQ2..
Er ganske spillelysten, men spillene jeg har nå er blitt litt kjedelige, og det er heller ikke noen nye merkbare spill på markedet hater denne situasjonen..