Hva spiller du for tiden?

Spiller nå:

Counter Strike: Source
World Of WarCraft
Star Wars: Repbulic Comando

Spiller også en del Tekken 4
og litt Smash Brothers Melee nå og da.

MapleStory til tider, hvis jeg ikke har bedre
ting å finne på når jeg er hos far.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, fortiden så går det mest i Brothers In Arms, Battlefield Vietnam og noe Silent Hunter III hvis jeg finner en crack som funker :p Pluss at det går litt i MGS3.
 
The sorte ice: Har nå spilt Doom 3 i et par timer, og jeg er ganske fornøyd. Jeg har riktignok ikke spilt pc-versjonen(har bare sett på), så kan ikke sammenligne. Må bare si at grafikkmessig så slår dette omtrent alt annet på Xbox'en. ID/Activision/Vicarius Vision har gjort en fantastisk jobb med å porte det over til Microsofts svarte konsoll. Man kan også spille system link/xbox live, så det er mye å gjøre. Jeg har spesielt lyst å teste co-op i multiplayer, men tror ikke dette la seg gjøre via splitscreen :(
 
Spiller for tiden:

- Gran Turismo 4
- Rome: Total War

Runda akkurat SP på

-Act of War :tommelopp:
-Brothers in Arms :tommelned: (Runda det på under 24 timer av kjedsomlighet)

Venter på å få fingra i et eget eksemplar av World of Warcraft
Skal kanskje teste ut Matrix online :kul: først
 
Opprinnelig skrevet av Mongis@31.03.2005, 09.21
The sorte ice: Har nå spilt Doom 3 i et par timer, og jeg er ganske fornøyd. Jeg har riktignok ikke spilt pc-versjonen(har bare sett på), så kan ikke sammenligne. Må bare si at grafikkmessig så slår dette omtrent alt annet på Xbox'en. ID/Activision/Vicarius Vision har gjort en fantastisk jobb med å porte det over til Microsofts svarte konsoll. Man kan også spille system link/xbox live, så det er mye å gjøre. Jeg har spesielt lyst å teste co-op i multiplayer, men tror ikke dette la seg gjøre via splitscreen :(
199167​

Ok.
Dette spille skal kjøpes. :tommelopp:
Takk for at du kunne bruke tid, for å skrive dette... :)
 
Etter at jeg fant ut at Heroes: Might and Magic 5 kommer. Så minnet det meg på at jeg ikke har spilt Heroes 3 på lenge. så jeg spiller det ^^
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
På mandag begynte jeg med Star Wars Knights of the old republic II: The Sith Lords. Har komt litt ut i spillet og elsker det. Er usikker på hva jeg liker best av dette og nummer 1 men det er hvertfall utrolig bra.
 
God Of War er avsindig fett, Lego Star Wars er veldig enkel og grei underholdning, PES4 blir jeg tydeligvis aldri lei og jeg sysler fortsatt litt med Final Fantasy X og Metal Gear Solid 3.