Hva spiller du for tiden?

For tiden spiller jeg for det meste World of Warcraft og GTA San Andreas, men i morra skal jeg kjøpe Battlefield 2, Half-Life 2 og GuildWars.
så framover kommer jeg til å ha veldig mye å gjøre ^_^
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg øver og prøver en god del i Unreal Championship 2: The Liandri Conflict til Xbox, ettersom Shadar nesten-men-egentlig-ikke knuste meg her om dagen. Også leker jeg bittelitt med mapmakeren i TimeSplitters: Future Perfect også, da. Tihi.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg holder fortsatt på å spille gjennom San Andreas. 30 timer and counting. :|
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg later som om jeg spiller GTA: SA. Ser for meg at jeg kjører rundt på motorsykkel og hører på kul musikk og sånt.


:(
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Plukket opp Pokemon Leaf Green for et par dager siden, og spiller det nå. Det neste blir enten Killer 7 eller Boktai(hvis noen vil selge meg det)...
 
Går i GTA: SA men har så latterlig lyst på WOW...

Trenger bare selve spillet og en ny data først

<_<
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
For øyeblikket spiller jeg WoW, som jeg fikk for litt over en uke siden. Jeg har prøvd litt rundt med forskjellige raser/klasser for å finne ut hva jeg liker best, og nå har jeg luket ut en del og valgt meg noen favoritter. En level 16 Human Priest, en level 12 Dwarven Hunter og en level 10 Orcish Warrior.

I morgen spiller jeg forhåpentligvis Super Mario 64 DS, hvis jeg endelig får min fantastiske DS/Mario 1000kroners-bundle i posten... ^_^
 
Ettersom jeg var i england for noen dager siden og det var billige spill der spiller jeg nå GTA: San Andreas og Spiderman 2. Kjøpte San Andreas for 350 kroner og Spiderman 2 for vel 150 kroner.

Spiller også Halo 2, som jeg spilte fra før av. Xbox på alt, ja.
 
Jeg spille følgende nå for tiden(Xbox):

Mashed: Fully Loaded
Har lest så mye positivt om dette at jeg bestemte for å ta steget fullt ut. Som sagt, så gjort. Førsteinntrykket er at det er avhengihetsdannende, for man blir fort hektet. For meg som har spilt mye Micro Machines opp gjennom årene, merker jeg selvsagt fort at dette er likt. Faktisk mye likere enn jeg hadde trodd. Synes dette var litt negativt i starten, men tenker ikke så mye på det nå lengre. Har til nå bare spilt singleplayer, så gleder meg til å teste det sammen med venner. Har nemlig sterk på at det vil slå an.

Halo 2
Nye kart = mer online spilling.
Mer er det ikke å si om den saken. :)
 
Har tatt fram Timesplitters 3 igjen. Denne gangen ligger fokuset på multiplayer med spillmodusen "Virus". Det er bare horribelt gøy å løpe rundt i trange ganger og avfyre skudd i ren panikk mot de grøntlysende botene. :D
 
Kjøpte inn litt eldre spill i sist uke, pluss litt nyere:
Gothic II
Temple of Elemental Evil
Diablo 2 + Exp Pack
Metal Gear Solid 3: Snake Eater (Ferdig)
Tekken 5 (på en måte ferdig)

Har spilt alle disse spillene en del i det siste, samt World of Warcraft som jeg har begynt å spille litt mer aktivt.

Men, det jeg spill mest for tiden, er intet ringere en.....NETHACK!
Et genialt tekstbasert spill fra 1985, som fortsatt er under utvikling. I dette adventure-rpg spillet så har de som har laget spillet praktisk talt tenkt på ALT, alt kan skje i spillet.
Og på toppen av alt, så er det gratis og du kan laste det ned herfra.
Jeg oppfordrer alle som ikke har prøvd det til å prøve det.
 
Fikk Meteos, Kirby Canvans Curse og Killer 7 i går. Jeg har bare fått testet Kirby skikkelig, og det har imponert voldsomt. Gode kontroller og til tider utrolig bra leveldesign, sammen med en nesten evigvarende utfordring i Rainbow Run er mer enn jeg kunne håpe på i mine villeste drømmer. Anbefales!