Hva synes dere om spilltreff?

#61
Dette kommer til og bli tøft. Nå slipper vi endelig det problemet med at vi må rekke siste toget, etc.
 
#65
dårlig da, kunne jo hatt ett bord for pc også, hvor folk kunne hatt ett lite nettverk med diverse spill og compoer, kanskje en mulighet til neste gang ?
 

Dukie

nice girl
#66
Jeg tror seriøst at lokalet er for lite for det, kanskje en annen gang.
Men du må komme og besøke spilltreffet alikavel.
 

SHDR

Gullmedlem
#67
Det er mye mer jobb å sette opp et LAN, og vi har ikke umiddelbart fasiliteter til det. Men jeg kan trekke litt i trådene her og der, og jeg tror vi kan fikse noe til neste gang. Spørsmålet er om vi skal ha Bring-Your-Own eller om vi kan sørge for compo-maskiner. Sistnevnte er selvsagt best, men krever svære depositumer og en velvillig sponsor ... kanskje Gateway, da de forsøker å etablere seg i Norge?
 
#68
Ville bare si at jeg kommer.
Alle sammen, vote Mario Kart!
 
#70
SF må på lista, ellers er det null kjangs for at jeg kommer...

er det noe interesse for noe retro da...?
rock'n roll racing eller f-zero , eller kanskje mortal kombat 3?
skulle likt å se guilty gear der og.
 

EagleJin

Bear Necessity
#74
Hvor seriøst vil du ha det? Folka som setter opp det her er seriøse.
Spilletreff er da ikke bare "for fun" heller :p
 
#75
Nei, her er det blodig alvor. Taper du så mye som én kamp, så kan du glemme å spille igjen. Taper du i alt de har der, er det rett ut! Det skal ikke være noe moro her i gården, nei!
 
#76
Opprinnelig skrevet av Alucard@05.04.2004, 22.18
Ville bare si at jeg kommer.
Alle sammen, vote Mario Kart!
Gutenspiele Gudemann!

Jeg kommer da, men jeg lurer på noe angående "kartet". Er det slik veien går rett fra stasjonsutgangen?
 
#77
Du følger bare enkelt og greit den eneste gata i Lillestrøm sentrum, som har lyskryss. Kartet er rimelig nøyaktig.
 
#78
Jeg er ikke så flink med fightingspill generelt. Men kanskje jeg kommer hvis jeg har nok penger.
 
#80
Jeg kan være gem men har samme problem som ShigsyFreak, nemlig overnatting.
Går det an å overnatte der, eller ikke?
Hvis Lillestrøm ligger i nærheten av Tofte, er det ikke problem for hverken meg eller ShigsyFreak.