Hva synes du om det nye skinnet?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#21
DU er åpenbart misunnelig fordi du ikke innehar mitt eksklusive vennskap eller medlemskap i min eksklusive kul-gruppe. HAH.

Endre: Alt er stygt og buggete. Make it stop.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#23
Nei, fardi.



BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØRN!
 

Halky

Veteran bruker ;)
#24
Syntes nå ikke dette skinnet var så dårlig, liker det faktisk litt. Syntes det minner om litt sånn tegneserie grafikk, med fine lyse blåfarger;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Det beste med denne tråden: Det første innlegget til Martin forutså jeg da jeg gikk og la meg i natt. Ordlyden var litt annerledes, men innholdet var så godt som identisk. :D

Sånn ellers så er det jævla fint om dere sier noe mer spesifikt enn "ikonene er stygge" og "det fungerer ikke". Hva er det som er stygt og hva er det som ikke fungerer? Konsekvensen av klaging uten spesifisering betyr at jeg gjør det dere klager på enda verre og låser skinnet til profilen deres. Hi-ho, Silver! :)

Edit: Språkpakka jobbes med. Nestemann som klager skal få lov til å se hvordan det er lagt opp i vBulletin når man skal oversette. Jeg kunne peisa inn den halvoversatte pakka nå, sånn at ordlyden på forumet ville blitt omtrent "Last innlegg: i Yesterday, 23:12PM by Negerkølle - Sorter by title / sort etter antall posts". Er ikke min feil at de som mekka språkpakkestøtta i vBulletin blander ut cracken sin med tjære når de skal røyke litt.

Edit #2: Gidd å diskutere skinnet nå først og fremst, de nye funksjonene kan dere ta med Endre. Forøvrig er jeg overraska over at ingen har singla ut mappeikonene øverst på sida som den bæsjen de er, de var det siste jeg mekka klokka fire i natt. Så på dem, tenkte "fy faen, dette her går ikke an å se hva er en gang", så jeg kjørte på med smudge og kalte det en dag.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#26
Alle ikona er episk stygge og syv ganger så store som de burde. Når jeg skriver innlegg, buler tekstramma ut langt forbi alle de andre rammene på vinduet. Fonten holder noe helt sykt lite. Fargene er tidvis spyfremkallende men kan vokse på meg.

OWZAT, unnskyldesegpants?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Når jeg skriver innlegg, buler tekstramma ut langt forbi alle de andre rammene på vinduet.
Hvilken nettleser bruker du? Screenshot plix. Ikke at jeg egentlig bryr meg siden det bare er du som har problemet, men jeg vil finne ut hvorfor det skjer sånn at jeg kan legge det inn i de andre skinnene også. Howzat, Kaptein Ingenting-er-noensinne-akseptabelt?

Kan også si at jeg gir tynt faen i hva folk som kommer til å fortsette å bruke de gamle skinnene synes. Synes du det nye har noe ved seg og tips om hva som kan gjøre det mindre drit så skriv ivei.

Ikonene mekka jeg uten noen som helst form for planlegging ettersom jeg så hvilke knapper som måtte byttes ut så "ikonene er stygge" biter ikke så hardt, kan du si.
 
#28
Tja. Fonten for "Svar", "Siter" samt hvilken rang man har (den ved siden av Mario), tror jeg mange er enige om at ikke ser spesielt bra ut. Litt for Duplo, liksom.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#29
Gi meg beige-forumet fra gamle dager, neger. Det var saker.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Hvilken nettleser bruker du? Screenshot plix. Ikke at jeg egentlig bryr meg siden det bare er du som har problemet, men jeg vil finne ut hvorfor det skjer sånn at jeg kan legge det inn i de andre skinnene også. Howzat, Kaptein Ingenting-er-noensinne-akseptabelt?

Kan også si at jeg gir tynt faen i hva folk som kommer til å fortsette å bruke de gamle skinnene synes. Synes du det nye har noe ved seg og tips om hva som kan gjøre det mindre drit så skriv ivei.

Ikonene mekka jeg uten noen som helst form for planlegging ettersom jeg så hvilke knapper som måtte byttes ut så "ikonene er stygge" biter ikke så hardt, kan du si.

Jeg bruker nyeste Safari (tror jeg) på OSX og homonegerjøde, og da ser det altså sånn ut:



Men jeg liker det andre skinnet bedre så jeg skakke klage.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#31
Det samme skjer i Firefox. Og dessuten har teksten man skriver i et innlegg mindre fontstørrelse og en annen font enn teksten som publiseres på forumet. Litt for liten etter min smak.

EDIT: Jeg stemmer også for å bytte ut stjerne-ikonene med noe litt mer diskret. Særlig på forumforsiden ser det ikke bra ut med så store og knallgule stjerner.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#32
Og samme i Opera. Bruker forsåvidt for det meste bare quick reply, men uansett.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#34
Pfh, det er bare å sørge for å ha nettleseren bred nok. Tipper trikset som gjør at Yeti ikke ser det er at han har en widescreen-skjerm med grei oppløsning og samtidig for vane å maksimere vinduet.:ninja:
 

Endre

Ødela forumet
#36
Tror du kan fikse det selv i kontrollpanelet, hvis du skrur av WYSIWYG-redigering.

User CP - Edit Options - Miscellaneous Options - Message Editor Interface, så velger du en av de tre alternativene.

Redigert, til Tryggve: Tok du vare på de gamle medlemsikonene med fonten Shadar mekka? Tror de hadde passa i de to andre skinsa, og hvis jeg husker riktig kan man ha medlemsikoner per skin (jeg håper i alle fall det). Jeg har en backup av de, men er ikke hjemme nå. Masmasmasmas.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Har ikke sletta dem fra serveren.

Sånn ellers var det greit å få vite at flere hadde problemer med at boksen gled utover. Litt artig siden jeg ikke har gjort noe med akkurat den koden, men vi får kikke.

Grunnen til at det er stjerner over hele er fordi - øh - jeg brukte stjerner sist og ikke kom på noe nytt. Kan prøve å tenke ut noe annet.

Houseman: Når du sier "teksten man skriver i et innlegg", så mener du da...? Fonten i kjappsvar-boksen eller fonten i den "avanserte" boksen?

Klaymen: Det er samme font som ellers på forumet, bare i bold.
 

Endre

Ødela forumet
#38
Ah, skulle kanskje sjekka, men flott.

Redigert: Ngh. Ser ikke ut som man kan ha forskjellige sett for hvert skin, men skal se om jeg får ordna det uansett.
 

EagleJin

Bear Necessity
#39
Nye beinramma er fin, men skulle gjerne sett en farge som ikke blenda brukeren ved hvert lenkeklikk.

Houseman skrev:
Det samme skjer i Firefox. Og dessuten har teksten man skriver i et innlegg mindre fontstørrelse og en annen font enn teksten som publiseres på forumet. Litt for liten etter min smak.

EDIT: Jeg stemmer også for å bytte ut stjerne-ikonene med noe litt mer diskret. Særlig på forumforsiden ser det ikke bra ut med så store og knallgule stjerner.
/enig

Tekstboksen på svarsiden (avansert) holder seg til en fast størrelse (uavhengig av browser. Har testet forefox, opera og siste ie) og sklir utenfor bildet dersom browseren ikke forstørres betraktelig.

Ellers.. Helt fint :D (med unntak av facebookimitasjonene).
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#40
Houseman: Når du sier "teksten man skriver i et innlegg", så mener du da...? Fonten i kjappsvar-boksen eller fonten i den "avanserte" boksen?
Det er den samme i Firefox. Ser ut til å være Times New Roman 12 eller kanskje 10. Litt irriterende også at teksten endrer størrelse og font når man redigerer et innlegg.

Publisert innlegg:

Redigeringsmodus:

:(