Hva synes du om det nye skinnet?

Scary Paladin

Ukjent herremann
#61
Sånn liten ting som ikke har noe med skinna å gjøre: Hva er dealioen med at feltet "PSN ID" i profilen blir til Location under avataren?
Hvis du må vite det var grunnen ganske enkelt at forumet er laget så det viser Location, Posts og annet drit under avatarene, men de henter informasjonen fra ID på profilfeltene. Så når forumet skulle finne "Location" fant det enkelt og greit bare ID-en til feltet vi bytta til "PSN ID". Jepp.
 

Endre

Ødela forumet
#63
Bytta til et annet skin (som er veldig likt det forrige) jeg synes er litt tøffere. Tenkte det kunne være standardutseendet, hvis ingen har noe i mot det (hei, Martin).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#64
Vær så god for at jeg har mekka skin for deg da, Endre.
 
#65
Har nå testet skinnet ditt en stund Yeti, og må si jeg synes alt tar for mye plass, fonten er større enn vanlig sg-skin, titlene er større, knappene er større, det er ikke måte på. Det blir litt slitsomt med så stort for meg, er det ikke mulig å ha ting like stort som standardskinnet og likevel egne knapper og ikoner?

Logoen er forøvrig digg, men jeg synes og fargetemaet er for sprakende/lyst, det er mer behagelig for meg med mildere/mørkere farger som i standardskinnet og så lyst blått(og så mye lyst blått) som det er i x08.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Bare så det er sagt så følger jeg med på det som blir skrevet i tråden sånn at jeg kan ha det i bakhodet når jeg begynner å mekke igjen (som blir etter eksamen en gang). Merker meg tilbakemeldingene, ooog jeg begynner å få noen tanker om hvordan jeg kan gjøre det neste gang. Så, takk. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#67
Hvis du må vite det var grunnen ganske enkelt at forumet er laget så det viser Location, Posts og annet drit under avatarene, men de henter informasjonen fra ID på profilfeltene. Så når forumet skulle finne "Location" fant det enkelt og greit bare ID-en til feltet vi bytta til "PSN ID". Jepp.
Okai. Kult se dere ikke klarte å få orden på det så dere tok like greit å røska vekk hele driten. God knall.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#68
Regelmessig ville den ikke oppnå kontakt med servern - både i går kveld og i hele dag - og drev av og til og bare sendte meg til forsida eller droppa å laste siden, men det har ikke skjedd etter jeg bytta tilbake til minty fresh...
Hva det sier om kodinga veit jeg ikke.


Til Endre altså.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#69
Okai. Kult se dere ikke klarte å få orden på det så dere tok like greit å røska vekk hele driten. God knall.
Ja det var det vi mente også, at det så ut som dritt. Derfor ble det borte. Kun blogtingen son er igjen nå... :rulleøyne:
 
#70
Helt greit skin, bedre enn det forrige.
Bakgrunnstripene var overflødig derimot imo
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#71
Altså, nå har vi bare hatt den nye forumoppdateringen i noen dager/rundt en uke, og allerede hadde relativt mange fylt ut diverse tull eller fakta i boksene, selv om man måtte finne ut av at PSN-ID-boksen egentlig var en Location-boks. Burde ikke det være et tydelig signal om at folk vil ha slike ting under avataren? Her bør dere la flertallets mening gå foran deres personlige preferanser, og få tilbake postcount, join date og bosteds-feltet. Det må være synlig for at folk skal legge merke til det og fylle ut noe i feltene, hvis ikke blir det bare en masse tomme felter i profilen som få har nytte av. Og hvis det er viktig å ikke ha overflødige tekstlinjer under avataren, kan dere like gjerne ta bort blogglinken også, som ingen gadd å skrive noe mer i etter den første måneden da funksjonen var ny.
 
#72
Jeg liker dette utseenet her, er pent og naturlig - akkurat slik som når jeg ser meg selv i speilet. Behold det.

Edit : Giff Nice girl tittel ovenfor nicket mitt. =)
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#73
Ja du har til og med fått en emot: :duke:

Altså, nå har vi bare hatt den nye forumoppdateringen i noen dager/rundt en uke, og allerede hadde relativt mange fylt ut diverse tull eller fakta i boksene, selv om man måtte finne ut av at PSN-ID-boksen egentlig var en Location-boks. Burde ikke det være et tydelig signal om at folk vil ha slike ting under avataren? Her bør dere la flertallets mening gå foran deres personlige preferanser, og få tilbake postcount, join date og bosteds-feltet. Det må være synlig for at folk skal legge merke til det og fylle ut noe i feltene, hvis ikke blir det bare en masse tomme felter i profilen som få har nytte av. Og hvis det er viktig å ikke ha overflødige tekstlinjer under avataren, kan dere like gjerne ta bort blogglinken også, som ingen gadd å skrive noe mer i etter den første måneden da funksjonen var ny.
Av orginalfeltene (Biography, Location, Interests, Occupation) kun en som var synlig under avataren, nemlig Location. Grunnen til at vi byttet disse med noe spillrelatert er fordi... vi er på et spillforum. Bosted er litt nyttig så den fikk du , men når det gjelder de andre feltene: Hvem bryr seg? Som jeg sa skal bloglinken forsvinne så fort jeg finner den. :D

Edit, jeg måtte forresten bytte IDer på noen av feltene så dere må rette opp noen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#74
Bosted er jo fortsatt ikke synlig, og inne på profilen gjør den ikke mye nytte for seg. Jeg vil tro at merkbart færre av de som før alt ble tatt bort prøvde å finne noe artig å skrive i Location-boksen vil gjøre det samme hvis man må klikke seg inn på profilen til folk for å lese det. Og selv om vi naturligvis er et spillforum har Spillegal en betydelig ikke-spillraltert aktivitet også, og troverdigheten som spillforum står uansett ikke og faller på noen linjer tekst fra eller til under avataren.

Vet ikke om jeg er alene om å mene noe om dette, men hvis det er uenighet foreslår jeg en avstemning for å få det klart hva flertallet ønsker.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#75
Hvis det er så ubetydelig, hvorfor grine? Jeg gir da faen i om du synes det er festlig å skrive HEHE SCHLARAFFENLAND som bosted. Akkurat som alle gir faen i mine Jokke-referanser.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#76
Regelmessig ville den ikke oppnå kontakt med servern - både i går kveld og i hele dag - og drev av og til og bare sendte meg til forsida eller droppa å laste siden, men det har ikke skjedd etter jeg bytta tilbake til minty fresh...
Hva det sier om kodinga veit jeg ikke.


Til Endre altså.
Blæ, det skjer med minty også. Også går det drittreigt.
 

oma

Village Drunk
#78
Hadde syns det var greit at alle de forskjellige gamernickene og vennekoder og sånnt var synlig under avataren. Bosted hadde også vært kult å ha, da feks jeg ikke aner om jeg er den eneste her som er fra Bergen og da lettere å vite om det er mulighet for å møtes ved eventuelle kjøpsalgbytteting.

Postcount er ubrukelig, og har alltid vært det. Men har jo vært sinnsyke oppstyr rundt om det skal være synlig eller ikke før i tiden.

Edit: Sjekker ut X08 nå, og det er ett shokket theme. Stjerner overalt og alt ble plutselig veldig veldig stort..