Hva synes du om det nye skinnet?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Faen, så var det dette noen sa om troll som ikke skulle mates da.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#49
Det er faktisk tre (fire hvis det er ditt innlegg) knapper:

Rediger - lar deg redigere innlegget ditt
Siter - siterer kun det ene innlegget
Siter Flere - siterer flere innlegg og markerer hvilke inlegg du har valgt med en liten endring i "siter flere" knappen.
Raskt Svar - tar deg ned til "raskt svar boksen" nederst i alle tråder
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#50
De to sitat-alternativene kunne godt ha vært fremhevet litt som forskjellige, evt. med en slags rask billedlig forklaring på deres funksjon, fremfor en tilfeldig grøt av dritt hvor du håper på å trykke på riktig knapp.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#51
Har oppdatert emotene. Er en del som ikke er oversatt, men det kommer om en liten stund. :psyduck:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#53
Ah, endelig publikumsfavorittene :gathering: , :chop: , :horse: , og :soldiers: ! Og selvfølgelig :cloud:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
De to sitat-alternativene kunne godt ha vært fremhevet litt som forskjellige, evt. med en slags rask billedlig forklaring på deres funksjon, fremfor en tilfeldig grøt av dritt hvor du håper på å trykke på riktig knapp.
Stått opp på feil side av senga i dag, Martin? I dette innlegget kommuniserer du faktisk.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#55
Jeg skulle da håpe at det ikke skal så veldig detaljert beskrivelse til for å se at ikona og fonten er bæsj? Jeg vet det er en utakknemlig jobb du har her, og jeg respekterer at du gidder å prøve å fikse et kult skin, men du trenger ikke å være så vrien :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#56
Du er nå søt også da. :D

Men ja, takk. Er lett å se seg blind på greiene man selv sitter og mekker, så da gjelder det å legge fingrene til "betatesterne" i skrustikka og dra til helt til de sier hva som er feil. Og så drar man noen runder til bare for at ikke jobben skal være halvferdig. Kan varsle at dere som fortsatt har skinnet valgt med håp om snarlig bedring trygt kan bytte tilbake enn så lenge, fram til helga er det eksamenslesing som gjelder.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#57
Sånn liten ting som ikke har noe med skinna å gjøre: Hva er dealioen med at feltet "PSN ID" i profilen blir til Location under avataren?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#58
Og er det mulig å legge til et felt med bosted når det rettes opp?
 

Endre

Ødela forumet
#60
Nicholas: Working on it.
Houseman: Jau.
Gateway: Serveren dauer? Er den treg, eller laster det ikke i det hele tatt? Jeg sjekka driftsloggen til webhosten vår, og det var ikke rapportert noe der. Kan ikke si jeg har merka noe selv, men jeg har ikke vært på så mye i det siste. Når det gjelder å bli sendt til forsida så vet jeg rett og slett ikke, har aldri opplevd det selv.

Skal følge litt ekstra godt med på serveren fremover, andre som har opplevd lignende problemer?