Why, I would not ... knot? be too surprised if old Ravel made it into the list, now ... know?
Ravel er kanskje ikke like fuckable som vår venninne i metalltanga, men hun er iallfall en litt større personlighet, selv om hun ikke er hoved-badassen. Det er altfor få kvinnelige nemesi i spill.
Av mannlige er det vel egentlig The Master fra Fallout, eller evig magiske Sephiroth, soleklare nominasjoner. Sephiroth er veldig, veldig kul, men The Master kan slås ved å påpeke at planen hans er ulogisk. Sephiroth kan bare slås med en Omnislash. Tror The Master vant, gitt.
Og Pyramid Head. Jeg glemmer aldri Pyramid Head. Jeg drømte om ham her om dagen, og det er første gang på veldig lenge jeg har måttet slå på lyset og bare puste ut etter å ha bråvåknet av et mareritt. Jeg skulle nesten ønske du så mer av ham, selv om jeg på sett og vis fikk mer enn nok av ham i den korte seksjonen der du må vasse gjennom livdypt vann mens han skraper seg etter deg. Jeg har lyst til å spille Silent Hill 2 igjen i julen ... så synd at SH 3 og 4 ikke dugde i forhold.