Hvem er den beste bad-guy/girl

SHDR

Gullmedlem
Why, I would not ... knot? be too surprised if old Ravel made it into the list, now ... know?

Ravel er kanskje ikke like fuckable som vår venninne i metalltanga, men hun er iallfall en litt større personlighet, selv om hun ikke er hoved-badassen. Det er altfor få kvinnelige nemesi i spill.

Av mannlige er det vel egentlig The Master fra Fallout, eller evig magiske Sephiroth, soleklare nominasjoner. Sephiroth er veldig, veldig kul, men The Master kan slås ved å påpeke at planen hans er ulogisk. Sephiroth kan bare slås med en Omnislash. Tror The Master vant, gitt.

Og Pyramid Head. Jeg glemmer aldri Pyramid Head. Jeg drømte om ham her om dagen, og det er første gang på veldig lenge jeg har måttet slå på lyset og bare puste ut etter å ha bråvåknet av et mareritt. Jeg skulle nesten ønske du så mer av ham, selv om jeg på sett og vis fikk mer enn nok av ham i den korte seksjonen der du må vasse gjennom livdypt vann mens han skraper seg etter deg. Jeg har lyst til å spille Silent Hill 2 igjen i julen ... så synd at SH 3 og 4 ikke dugde i forhold. :(

Jeg syntes Serevok fra BG er den tøffeste bad guyen av dem alle:D Han er bare så utrolig barsk...

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av delta zai@27.12.2004, 18.44
Rart at pyramid head har vi hørt om gjentatte gange ri emmet, men ikke nemesis
154370​
Vel er Nemisis skummel, men jeg kan ikke påstå at jeg noensinne fryktet å bli tekta av ham. :p

Tja, det er mange bra kandidater, men jeg tror jeg velger den skumleste jeg har møtt i alle spill jeg har spilt, nemlig Nemesis, det er grunnen til at jeg stoppet å spille RE 3 :flau:

Ganske lik den grunnen til at jeg sluttet å spille RE1 Remaken på GCen, når jeg møtte en zombifisert gartner, tok redselen min over og RE1 ligger fortsatt og samler støv :svette:
Tipper jeg får samle opp det motet jeg har en dag og grabbe kontrolleren igjen :usikker:

Utrolig at ingen har nevnt revolver ocelot. Maken til kar med colt single action army skal du lete lenge etter. Ellers så har vi jo SELVFØLGELIG Liquid Snake. Jeg elsker stemma til den fyren. Den er full av hat. Veldig bra skuespill om jeg kan kalle det det. Så har vi jo selvfølgelig Sephiroth. Tatsumaru fra tenchu 2 er også en selvskreven kar på denne lista. Kan tenke meg at det kommer noen nye superskurker når jeg slår de metal gear tørste hendene mine i MGS3...

Les emmet mitt er ikke klar til og dø enda har vært flotters om det ble skikkelig mange som posta her.
Det er jo så mange spill som har godt mot ondt, og de fleste som er medlmer her spiller en del, tar jeg feil?

Liquid snake
ganondorf
psycho mantis
sephiroth (i kingdom hearts, rå stemme)
Shadow
Le Chuck

D

Deleted member 365

Gjest
Bad Guy.. hmm.. her er jeg faktisk litt usikker. for Sephiroth er kul han.
men han er ikke det første jeg tenker på når jeg tenker bad guy. Grunnen til at jeg skrev om han først nå er at jeg leste først gjennom dette emnet nå og sephiroth står på sånn ca alle.

men topp 3 bad guys:

Le Chuck
Pyramid Head
Sephiroth

topp 3 Bad Girls:

Mary
hun stygge dama i FFIX. husker aldri hva hun heter.

Kommer faktisk ikke på noen fler bad girls..