Hvilke spill har du IKKE fullført.

Har kommet 33% på metroid prime. Jeg sluttet rett og slett fordi jeg ikke orket å løpe fram og tilbake på de samme brettene.
Men det som plager meg ennå mere er at spillet i tillegg er veldig bra, jeg bare orker ikke all løpinga.
 
final Fantasy X - Jeg hadde kommet til etter den dama med alle de slangene osv. så må du drepe hodet osv. så sleit jeg med en boss og gadd ikke å lvl osv. :/
 
Opprinnelig skrevet av Madsy@18.10.2004, 15.31
Av PC-spill jeg eier, så har jeg kjøpt katta i sekken mang en gang.
Jeg har ikke gjennomført Metal Gear Solid: Solid Substance, Alone in the dark - the new nightmare, 4x4 evolution eller Splinter Cell: Pandora tomorrow.
Spillene ble så dødskjedelige at de har blitt liggende å støve ned.
118807​
Du bør spille MGS Sub. jeg elsker historier, cutscenes og konspirasjoner, jeg sier deg, historen tar ganske av på slutten.
 
åp n64 har jeg ikke kommet igjennom banjo kazooie og donkey kong, jet force gemini og videre fordi jeg ikke spiller n64 så mye etter jeg har fått gamecube. på gc har jeg ikke runna metroid prime 2, splinter cell 2 og lotr:the third age
 
FFX-2....æsj. Lite underholdene, kjedelig story og ``manga all the way``!!!

Ble dritt lei av Rikku som hele tiden var i hundre, ble lei av Brother som hele tiden...var et rass hål...?,og kampsystemet har jeg herved sett nok av! <_<

De mistet en fan pga. FFX-2 og det syns jeg er forferdelig fordi FF-serien var noe av det kuleste jeg har spillt... ja jeg kommer sikkert til å satse på FFXI :p
 
Er utrolig mange spill jeg ikke har spilt ferdig. Har spillt i 18år nå og en blir da litt kresen på hva en spiller...

Så det skal være et veldig bra spill om jeg spiller det ferdig. Noe som ikke skjer så veldig ofte desverre.
 
FFX-2
FFVIII
Kingdom Hearts
Onimusha 3
Halo 2
Zelda WW
dark chronicle
the way of the samurai 2
Pokemon leaf green


+ + + , mye å gjøre i vinter.

:julenissen:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@14.12.2004, 00.37
Så det skal være et veldig bra spill om jeg spiller det ferdig. Noe som ikke skjer så veldig ofte desverre.
148536​
Må det være like bra hele tiden for at du skal gidde å spille ferdig? I så fall vil jeg si du går glipp av mye.

Jeg pleier å sette meg som mål å spille igjennom de spillene jeg har, og gir sjelden opp pga. noen kjedelige partier. Noen spill kan imidlertid være ufattelig trege på slutten, så det hender at jeg gir meg før jeg kommer så langt som til siste boss.

Men, ja, man blir litt blasert av å spille mye og ofte. Jeg har spilt drøssevis av spill de siste to-tre månedene (like mange som jeg har spilt på et helt år tidligere), og må si jeg har blitt en god del mer kritisk i løpet av den tiden. Hvordan noen kan jobbe som spilljournalister i mange år og fortsatt ha noe vettugt å si om enda en FIFA-oppfølger eller det tjuefemte Resident Evil-spillet, har jeg litt problemer med å forstå.