Hvilke spill har du IKKE fullført.

#62
Kom ikke gjenom donky kong 64 klarte ikke det mario spille som man må klare to ganger.
 
#63
Jeg har ikke fullført:

.Hack\\Infection: det er drittkjedelig og monotont, så jeg orker ikke å spille det mer.

Ephemeral Fantasia: Har akkurat tatt det opp etter en lang stund og har tenkt å gå gjennom det snart.

Burnout 3: Holder på med det nå.

Star Wars Rouge leader: Lånte det vekk, og da jeg fikk det igjen var det umulig å spille det på grunn av hakking. Jeg har rensket det og har tenkt å prøve igjen snart.

Tar ikke med spill fra eldre konsoller, for da må jeg inn i skapet for å huske titlene på dem. Kanskje jeg legger dem til senere.
 
#64
Kingdom Hearts, fordi jeg ikke takler spillet. Jeg liker ikke våpenet og syns generelt at det sugde hardt. Eneste som var bra var det å slåss mot sephiroth.
 
#65
Super Monkey Ball.

Dette var et relativt kjedelig spill, dessuten var ørkenbanene så vanskelige at jeg bare ga opp og solgte spillet til brukten.
 
#66
Opprinnelig skrevet av smached@18.10.2004, 08.08
Gidder heller aldri å spille det ferdig. I tillegg har jeg en rekke impulskjøp, som i 9 av 10 tilfeller ender med at jeg kun spiller dem en dag.
118670​
Kunne ikke sagt det bedre selv. Ville faktisk brukt akkurat de ordene også=)
Btw, et spill jeg ikke har runda ennå som jeg gjerne skulle ha gjort er Eternal Darkness (GC). Utrolig kult spill!
 
M

Mako

Gjest
#67
Opprinnelig skrevet av Non Existant One@20.10.2004, 11.08
Vagrant Story

BAH!! HVA TENKTE KRITIKERENE NÅR DE ROSTE DETTE SPILLET OPP I SKYENE?!?!

Det er drittkjedelig!

Chrono Cross - Det var litt vanskelig... Og jeg har ikke egentlig kommet til noe høydepunkt i spillet synes jeg... ganske "flatt" spill
Ikke dårlig spill, men det var ikke like interessant som jeg hadde håpet...
119857​

Har du Vagrant Story enda? itrsert i å selge det?
 
#68
FFX-2 - Ikke fordi jeg ikke klarer det men fordi spillet er noe jævla søppel. Jeg hater det. Jævla spin-off drit. Når dette spillet fikk 95 hos ign ble all min respekt for drittsiden knust.
 
#69
Faen, jeg sliter med Omega Weapon i ff8.. >_< Jeg får den rett og slett ikke til , selv om jeg har hakka på den rundt 8 ganger med lion heart (9999 dmg pr slag) Det er faktisk det eneste ff spillet som jeg har, som jeg ikke har fullført helt.

Ozma i ff9 var en boss jeg også strevde leeeenge med...
 
#70
Det eneste spillet jeg ikke har runda er getforce gemenin!
Fy faen å redde de breiskalla slavene var vanskelige, redda lissom 2 stykker så gadd jeg ikke mer!
 
#72
C&C: Renegade (ikkje begynt på), Armed and Dangerous (ikkje begynt på), No One Lives Forever 2 (ikkje begynt på), Commanche 4 (ikkje begynt på), Iron Storm, Hitman 2: Silent Assasin og Solider of Fortune II: Double Helix.
 
#73
sliter noe sinnsykt på flyplassen i pandora tomorow (ps2) det er bug i spillet som sier at jeg ikke har drept alle vaktene når jeg har gjort og kan derfor ikke runde det
 
#74
-XII. blir kjipt i lengden.
-Super Mario Sunshine. blir kjipt når jeg ikke finner det jeg ser etter.
-Tony Hawk Underground 2. har ikke spilt det så mye, spiller det bare over nettverk.
-Counter Strike: Cz. rett og slett boooooring.
-C&C:Renegade. møkkaspill!
-Final Fantasy X. Jeg gidder ikke å sette meg inn i et så stort spill.
-GTA 3. spillet ble stjelt når Haggar skulle levere det tilbake etter han hadde lånt det.
-GTA: Vice city. solgte playstationen min før jeg ble ferdig.
-Gran Turismo 3. Dette spillet er rett og slett alt for stort. jeg ga opp på ca. 50%.
-Alle tomb raider spillene jeg har prøvd. kjipe spill..
-Red Faction (ps2. vanskelig, fant aldri veien.
-Air blade. kjempe kjedelig spill.

edit: har sikkert flere spill men kommer ikke på noen flere nå.
 
#75
Mange spill jeg aldri har fullført, som Wild Arms 3. Var et av de første spillene jeg kjøpte til PS2, og det så utrolig bra ut. Men det viste seg å være et kjedlig wild-west-RPG med grafikken dårligere enn battle-systemet. Spillte i ca. 10 timer før jeg gikk lei, tror ikke jeg har åpnet coveret siden da. Også Wind Waker som jeg lånte av Lokkeman, men som han skulle ha tilbake da jeg var kommt så langt som til Tower of the Gods eller noe. Ble for lite variasjon for meg, men jeg hadde flotte opplevelser de timene jeg spillte.
 
#76
@Xenon:
Imperium Galactica 2 [PC] - Det blir bare for kjedelig i lengden.
Dette er et av de få spilla jeg har gidda å runde faktisk. Synes spillet rocker no sykt. :p Skal kjøpe 3'rn nå. Har fått navnet "Nexux: Ettellerannet". Det visste ikke jeg når jeg sto på spiderman og kikka på spill.
 
#77
Vagrant Story. Har kommet halvveis eller noe, men det er altfor, altfor ensformig til at jeg gidder mer.
Super Mario Sunshine. Har kommet til siste brett, tror jeg. Inni en vulkan. Kjedelig brett.
Splinter Cell. Det kan umulig finnes særlig mange spill som er kjedeligere enn dette. Jeg blir nesten irritert bare jeg tenker på det.

Det var et lite utvalg. God natt.
 
#79
Har ikkje fullført FFX-2 enda, veit ikkje om eg har lyst heller.
Kom til der eg måtte hjelpekaktusmødrene å finne kaktusungane sine, idiotisk.

Eller så kom eg til den grotten under Mt. Gagazet. Der eg måtte hjelpe idiotane ut ur grotta, trur det var ein eller anna Aeon der inne som eg ikkje greide.