Hvilke spill har du IKKE fullført.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#82
Opprinnelig skrevet av Ronin@18.11.2004, 00.05
Kingdom Hearts.
Kommer ikke forbi den forbanna svarte dragen.
Still deg på ryggen dens og kast alt du har av magi og spesialangrep mot den. Evt bare stå på ryggen dens og la Donald og Langbein drepe den. Det kan fort ta en time, dog.

Gameplayet suger, men historien er faktisk såpass gjennomført at det er verdt å spille gjennom minst en gang.


Jeg har ikke gått gjennom:
  • Super Mario Sunshine - Jeg ble lei etter rundt 10 shines.
  • Skies of Arcadia Legends - Vet ikke hvorfor jeg sluttet å spille dette. FFX var en jævlig dårlig erstatning, iallefall.
  • Mark of Kri - Kampsystemet er seriøst homo.
 
C

Crizpy

Gjest
#83
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@18.11.2004, 07.19
Då må du ver ekstremt kresen eller så har du ein god sans for å kjøpe dårlege spel.
136997​
Eller bare drittlei spill generelt.
 
#84
Morrowind - Enormt!
Super Mario Sunshine - Mario har mista sjarmen.
Solider of Fortune II: Double Helix - Skuffende.
Donkey Kong 64 - Uff, et heller plagsomt problem.
 
#85
Metroid prime. Er på sistebossen, men orker ikke å ta han :( Jed døde fem ganger på rad eller noe, og siden det er ett mareritt å komme seg opp til han vil jeg neppe prøve igjen med det første. I tilegg har jeg alt for få livtanker, og har særdeles liten lyst til å dra på leting etter flere.

Har også ikke rundet ninja gaiden 2 (nes). Fant aldri ut hvordan man skulle drepe siste bossen :(

Derimot har jeg rundet halo 2 sp. på legendary :D
 
#86
Opprinnelig skrevet av salamando@17.11.2004, 23.09
@Xenon:
Imperium Galactica 2 [PC] - Det blir bare for kjedelig i lengden.
Dette er et av de få spilla jeg har gidda å runde faktisk. Synes spillet rocker no sykt. :p Skal kjøpe 3'rn nå. Har fått navnet "Nexux: Ettellerannet". Det visste ikke jeg når jeg sto på spiderman og kikka på spill.
136906​
Nexus: the jupiter incident. Det er spenefett, løp og kjøp.
 
#88
Ambisiøst satte jeg meg ned med Silent Hill 2, men akk.
Skvettespill med lite "skummelhet", ettersom zombiene bare kommer random rundt om kring.. Usj :mad:
 
#91
Min liste:

-Ninja Gaiden. Syyyykt vanskelig, langt over min liste, og blir bare frustert.
-Sliter fortsatt med ett lite brett(husker ikke navnet) på Halo 1 Legendary, tørr ikke tenke på Halo 2 engang, holder meg til Heroic.
-GTA: Double Pack. Har aldri klart å fullført noen av de 100%. Kom mellom 60-80% en plass. Vanskelig å finne alle hidden packages'ene!

Ellers må jeg legge til at Fatal Frame 2(eller Project Zero 2 om du vil) er det skumleste spillet jeg noensinne har spilt! Spesielt om man spiller alene en mørk kveld. Spiller i etapper på maks 15 minutt nå om dagen :)
 
#93
Er det ganske mange her som ikke har fullført Super Mario Sunshine?

Jeg ble rett og slett skuffet. Skammelig dårlig spill i forhold til de andre spillene.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#94
Med en kompis spilte jeg gjennom SMS på ca et døgn. :)
Nå begynner det å bli på tide jeg blir ferdig med Half-Life 2 snart, jeg hadde det fem minutter etter release.

Jeg er ganske nærme slutten, though.

EDIT: kom på at jeg aldri blei ferdig med originale Grand Theft Auto i sin tid. Blei litt demotivert etter å ha kommet til siste av de tre byene.
 
#95
hmm......
Rayman 3 - Bare det orginale Rayman var kjekt....

Elderscrolls III Morrowind (Bloodmoon) - etter å ha spilt igjennom morrowind og Tribunal og fått 100+ på alle skills ble det umåtelig lett og kjedelig (drepte alt og alle på 1-2 slag med Sunder)

Myst 3 - daah... kom til enn øy med planter og blomster på, da gadd jeg ikke klikke meg ihjel mer...

Dungeon Keeper 2 - blei litt vanskelig, dyra mine ble bare sure :ehm...:

Vice city - gadd ikke lete etter alle tinga...

Doom 3 - ble for ensformig :(
 
#96
Opprinnelig skrevet av Toz@20.11.2004, 16.19
hmm......
etter å ha spilt igjennom morrowind og Tribunal og fått 100+ på alle skills ble det umåtelig lett og kjedelig (drepte alt og alle på 1-2 slag med Sunder)

138240​
Jeg antar at du spilte på 100 difficulty?
 
#98
Need For Speed på PS2

Jeg ble bare rett og slett lei.. jeg sleit midt uti elns.
noe av grunnen kan vel være at jeg ikke er så alt for spesielt inntrisert i biler..
Det inntriserer meg rett og slett ikke. men av og til blir jeg påvirka av sånne filmer. men jeg snur meg vis jeg ser en "kul" bil passere osv..
 
#99
Opprinnelig skrevet av Crizpy+18.11.2004, 10.37-->
<!--QuoteBegin-Ava1on`
@18.11.2004, 07.19
Då må du ver ekstremt kresen eller så har du ein god sans for å kjøpe dårlege spel.
136997​
Eller bare drittlei spill generelt.
137040​
[/b]
Ja er noe i det du sier, har spillt spill i 16 år nå, skal mer til for å tilfredstille enn før.

Men tror egentlig største problemet er at jeg har hatt altfor stor tilgang på spill, alfor mange baller i lufta om gangen, vanskelig å engasjere seg i ett spill.
 
Halo

Chaser - Her kom jeg ganske langt, men kom meg ikke videre pga låst dør som man må finne en nøkkel til.

Call of Duty United Of. - Spilte i en halvtime, fy så kjedelig!

NeverW.N. - Liker faktisk dette spillet, men jeg er for ukonsentrert og lat

WarCraft 3 - likte MP delen mye bedre, gadd rettogslett ikke SP

Diablo1 - Å bare kunne gå og ikke springe blir for kjedelig :p

Shogun Total War - Spilte dette hos en kompis og syntes det var kjempe kult spill, bestemte meg selv for å kjøpe det. Spilte det 1 time da jeg hadde mitt eget eksemplar, for kjedelig.

Painkiller - Litt morsomt, men for kjedelig og ensformig.

StarCraft - SP er ikke noe serlig, MP delen er super

Det skal ikke mye spill til å nevne så har jeg nevnt hele PC spill bunken min, utrolig nok.