Hvilket Final Fantasy-spill er best?

Ja, hvilket av FF-spillene er best?

  • Final Fantasy

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy II

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy III

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy IV

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy V

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy Mystic Quest

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy Tactics

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy VIII

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy IX

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy X

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy Tactics Advance

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy X-2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy XI

    Stemmer: 0 0,0%
  • Har ingen bestemt favoritt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    2
#21
Opprinnelig skrevet av Gunther@24.03.2004, 15.18
Hvis mine hormoner skulle talt ville jeg ha valgt FFX-2, men siden jeg stemte dette uten påvirkning av mine hromoner må jeg si som så mange andre at FF VII og VIII er best uten tvil, mens FF IX, X, og X-2 ligger litt etter. Grunne til at disse er best er lengden på spillene og at det faktisk skal en hjerne til for å klare seg igjennom de!
... tåpe!
 
#22
FFVIII få min stemme.

selv om handlingen er ikke så tøff som FF7. søren...hitttil så har ikke jeg peiling på hvorfor jeg liker FF8 mer enn FF7. dere få unnkylde meg at jeg ikke skrive noe bra begrunnelse....:(
 
#23
Jeg må nok stemme på FFVII, likte FFX før, men nå har jeg blitt lei av det.

FFX brukte jeg veldig kort tid på å runde det, lett var den oxo. Noen av de bossene er veldig vanskelige, strevde no skikkelig. Men klarte det etter 2.-3. forsøk da, så det gikk veldig greit til slutt. Men Rikku er fortsatt min FF favoritt karakter.

FFVII brukte jeg veldig lang tid på. Spillet er vanskeligere enn FFX syns jeg. Bossene er vanskeligere og jeg likte gameplayet og slåssesystemet.
 
#24
Stemte FFVII. Grunnen er rett og slett fordi det har de beste karakterene, den beste musikken, og den beste historien.

Litt merkelig er det at det er FF9 som er på annen, det er jo mange som mener det ikke måler seg med resten. De sanne fakta kommer visst til syne her..
 
#27
Det er jo slik at alle syntes at Final Fantasy VII er det beste spillet i serien, og selv de som ikke har peiling sier det samme for følge med strømmen. Jeg har dessverre ikke fått prøvd Final Fantasy IIV noe særlig. Spilte det på PC i sin tid, men er liksom ikke den samme greia. Uansett, jeg har både Final Fantasy X og X-2, og syntes de er knall bra. Spesielt FFX ... Så siden jeg bare har spilt disse spillene nok til å uttale meg, har runna begge, sier jeg at FFX er det beste etter min mening.
 
#28
Men du kan utale deg om at
og selv de som ikke har peiling sier det samme for følge med strømmen. Jeg har dessverre ikke fått prøvd Final Fantasy IIV noe særlig.
Det dummeste jeg har hørt?
 
#29
Hehe, så det jeg og. Blir liksom litt... *fnis*

Anyways, har beklagelifvis ikke prøvd noen andre spill enn FFX :)o), men jeg skal kjøpe meg FFVII- IX. Stemmer derfor FFX siden det er et skikkelig bra spill! Thuper grafikk, masse bra musikk og sterkt med bosser og andre fiender. Bra persongalleri (i hvert fall Auron) og rimelig heftig story.

Råbarskt spill altså!

Edit: Deiligst.no bruker, Duke?

Edit numero dos: Er det meg du tilsikter Sisa? Jeg la med en liten begrunnelse jeg!
 
#30
Opprinnelig skrevet av GarlandG@23.03.2004, 18.25
Ja, vi må ha en sånn en.

Prøv også å skrive en liten begrunnelse.</span> Jeg vet at alle kan få til det hvis de vil. Skriv noe som er interresant for andre å lese, og ikke den gode gamle "spillet ruler". Det er ikke så moro å lese gang på gang. Jeg skriver et bedre svar her senere.
Noen som tilfeldigvis så dette? (snakker ikke til absolutt alle)
 
#31
Opprinnelig skrevet av Duke@25.03.2004, 14.38
Det dummeste jeg har hørt?
Jasså? Da kan du vel gi en begrunnelse på det da, eller? Siden det er det dummeste du har hørt. Uansett, jeg oppfatter det i alle fall slik i de fleste tilfeller. For all del, ikke misforstå, FFVII er sikkert det beste, men det er lett for dem som ikke har noe peil på Final Fantasy, å kaste seg på og si det samme. Er ikke værre enn det, hehe ...

Edit: Mente FF VII (7) soppe! hehe ... Takk for opplysningen!
 
#32
Opprinnelig skrevet av Neptun+25.03.2004, 15.36-->
<!--QuoteBegin-Duke
@25.03.2004, 14.38
Det dummeste jeg har hørt?
Jasså? Da kan du vel gi en begrunnelse på det da, eller? Siden det er det dummeste du har hørt. Uansett, jeg oppfatter det i alle fall slik i de fleste tilfeller. For all del, ikke misforstå, FFIIV er sikkert det beste, men det er lett for dem som ikke har noe peil på Final Fantasy, å kaste seg på og si det samme. Er ikke værre enn det, hehe ... [/b]
Ja ja, men nå er det jo ikke noe spill som heter FFIIV.
 
#33
hmmm....stemte FFVII. Først vil jeg bare le av alle som ikke får tak i FFVII-FFIX. På Platon i bergen har de massevis av alle. jaja.

Grunnen til at jeg stemmte FFVII er vel soleklart for de som har spillt det. FFvII har klart den beste storyen av alle ff spill, mener jeg.hmmm... Det er en genial historie for alle som digger fantasi. Gameplayet er ganske bra, men jeg likte bedre SphereGrid fra FFX. Men for all del, Materia var knalltøft. Graffikken er jo elendig, men den vender man seg til etter hvert som man spiller. Det er drittøffe våpen, og FFVII er ett spill som tar tid. Og Cloud er jo den tøffeste av hovedpersonene i ff.

FFVII: 10/10- hvis du ikke har dette spillet vil jeg anbefale deg å kjøpe det!!!
 
#36
Jeg har ikke prøvd alle, og er heller ikke noe særlig kjent for å være uber-FF fan, men jeg kan si at av de 4 jeg har prøvd, så likte jeg FFX best ;)
 
#38
Opprinnelig skrevet av soppe@26.03.2004, 21.18
Grafikken er ikke drit dårlig å for det andre så heter det fantasy med Y og ikke I(veldig viktig).
hmmm...greit, jeg tilstår...Graffikken er ikke drit elendig. Bakgrunnene er bra og det samme med kampene, men ellers ser figurene ut som legoklosser...hmm...Håper bare Final FantasY VII: Advent children kommer til PS2............
 
#39
Opprinnelig skrevet av Vampire_man+27.03.2004, 10.32-->
<!--QuoteBegin-soppe
@26.03.2004, 21.18
Grafikken er ikke drit dårlig å for det andre så heter det fantasy med Y og ikke I(veldig viktig).
hmmm...greit, jeg tilstår...Graffikken er ikke drit elendig. Bakgrunnene er bra og det samme med kampene, men ellers ser figurene ut som legoklosser...hmm...Håper bare Final FantasY VII: Advent children kommer til PS2............ [/b]
Final Fantasy Advent children er en DVD film.
 
#40
Final Fantasy Advent children er en DVD film. [/quote]
hmmm...ja? hva så? har du ikke hørt om filmer som blir laget som spill? F.eks. Ringenes herre.....