Hvilket Final Fantasy-spill er best?

Ja, hvilket av FF-spillene er best?

  • Final Fantasy

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy II

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy III

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy IV

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy V

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy Mystic Quest

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy Tactics

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy VIII

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy IX

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy X

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy Tactics Advance

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy X-2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Final Fantasy XI

    Stemmer: 0 0,0%
  • Har ingen bestemt favoritt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    2
#61
ops sry!

FFVII-great story,graffik(ingen kommentar),mega karakterer og utrolig battle system(limit,magic,alt)

FFIX:henger RETT etter FFVII, bare litt dårligere på grunn av litt slakkere story(men likevel helt utrolig bra)
og karakterene er mye tøffere her enn i FFVII da, graffik:veldig bra til psone å være:)
 
C

Crizpy

Gjest
#62
Opprinnelig skrevet av Griever@19.04.2004, 11.08
Jeg må si at VIII er best. I tillegg til å ha den beste historien av alle ff spilla(etter min mening i allefall) så har spillet genial musikk, sinnsykt kule karakterer, et level system som jeg synes er det beste på final fantasy ever, så er det ett eller annen med dette spillet som gjør at med en gang jeg setter meg ned med det, forsvinner jeg inn i min egen verden. Jeg kan sitte i dagesvis og bare kose meg med spillet, og etter å ha sliti med det i mange timer for og få folka mine gode nok(etter min mening, jeg har ganske høye krav) til og gjennomføre det, lengter jeg bare til og starte på nytt. Spillet er også ganske dystert noe som jeg ser på som kjempebra hvis de klarer å gjennomføre det skikkelig, å det har de gjort til de grader.

Likte ikke spillet i starten however(bare spør non existant one :p ), men når jeg til slutt gikk med på å sette meg ned med det var jeg solgt.

Det eneste som trekker ned, er noen av de dårlige side questene, og at det av og til er litt dødtid første gang u spiller det.
Endelig en som har skjønt det.
Dere som sier at junction systemet suger, er bare for at dere er dumme og ikke skjønner åssene dere skal sette det opp.
Hvis du først skjønner det, er det mææææd genialt