Hvordan ønsker dere at forumet skal være?

Hvordan ønsker dere at forumet skal være?

  • Innleggsgrense bør ikke innføres

    Stemmer: 0 0,0%
  • Innleggsgrense bør innføres på Generell prat

    Stemmer: 0 0,0%
  • Annet (fortell)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

K999

Keystone State Of Mind
#61
Vel men det som Nicholas skriver her, er vel at han hadde skrevet 4 innlegg på 3 måneder.
Han kunne vel ha lest ting forde om?
 
#62
Meningen er at vi moderatorer skal gå foran med et eksempel og delta aktivt i aktivitetene som foregår på forumet.

Ja, jeg vet jeg er en liten hykkler siden jeg ikke var aktiv i 3-4 måneder, men jeg hadde ikke nett, så hold kjeft! :argh:
 
#64
Det ekke mye tvil, se å få Lurtz tilbake i moderatorstillingen nå, slabbadasker.
 

K999

Keystone State Of Mind
#65
Ok.
Ble det sagt det også at han ikke leste engang? For hvis, så må jeg unnskylde meg, siden jeg ikke følget me da.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#66
SITAT(Eivind @ 06.12.06, 23.52) 39908
Jeg trodde jeg var den eneste. Jeg tenkte "Ooh, PM!" de to første gangene jeg logget på forumet.
[/b]
Jeg skjønner ikke hvordan i helvete folk kan la være å legge merke til det.
 

oma

Village Drunk
#67
jeg har ikke lagt nevneverdig merke til de adsene egentlig...

og for lurtz, så hadde jeg ett positivt inntrykk av ham, men nå husker jo jeg ham fra sushi went crazy tiden.. da holdt han hvertfall orden
 
#68
SITAT(Aslak @ 08.12.06, 01.59) 40261
Jeg skjønner ikke hvordan i helvete folk kan la være å legge merke til det.
[/b]
De er nok upopulære kameler som aldri får PM! :trollmann:
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#69
Eller så bruker de f.eks. ildreven som blokkerer alle pop-ups. :trollmann:
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#70
I og med at popupen som kommer når man får pm er av en type som ikke brukes til reklame i det hele tatt, sånn ca (den er ikke et eksternt vindu og heller ikke flash), jeg kan i hvert fall ikke komme på at jeg har sett reklame i en slik en, så foretrekker jeg at Firefox ikke blokkerer den. Det er ikke bare invision-forum som har funksjonalitet som bruker sånne.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#71
Ildreven blokkerer ikke pm-popupen, men den kan blokkere google-reklamen om man vil.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#72
Jeg liker ikke noen typer pop-ups så derfor har jeg satt den til å blokkere alt. Hvis den virkelig irriterer deg kan du jo gjøre det samme fordi du ser jo om du har fått PM eller ikke ved "0 nye beskjeder". Jeg vet ikke hva du ellers ønsker å få pop-ups for så det er kanskje ikke aktuelt.

Eventuelt kan du prøve å trykke "nei" på "Ønsker du å motta notifikasjon når du får en ny PM?" i kontrollpanelet. Jeg er ikke sikker på om den tar bort den du får, men hvis den gjør det kan du ha Ildreven som du ønsker og overleve uten PM notifikasjon her? :tenke:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#73
Opera <3

Har ikke vært det minste plaget av denne falske PM pop-up`ene dere snakker om, visste faktisk ikke engang at de eksisterte utenom når man faktisk FÅR pm :)
 
#74
... Det er ikke noen popups på spillegal, bortsett fra "PM-popuppen", som ikke er en popup.

Men ellers ja, kos.
Hvordan blokerer jeg googlereklamen med Firefox? Er såpass retardert at jeg ikke finner det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#75
#76
SITAT(GungHo @ 27.11.06, 16.47) 37500
Moderatorene
Tjo og hei. Se ovenfor. Men en ting jeg savner er konkurranser, aktiviteter o.l. fra moddenes side. De har også ansvaret for at forumets underholdningsnivå holdes høyt, synes jeg. Lodins Sims-tråd (FRESTEN LAG EN TIL Å TA ME MEI :yoshi:) var et godt og morosamt eksempel på dette. Kort sagt, hvis de skaper moro når vi ikke vil/klarer, så følger nok resten etter.

Kooooooooz ^________^
[/b]
Enig. Husker det var mye artige konkuranser og kanelkameler før som var jævlig morsomt. Husker Sancti hadde "ukens konkuranse" i den gamle kreativt delen av forumet, keegt. Hvis dere tar opp den lover jeg å bidra hver gang. Også rettskrivingsemnet, det hjalp meg gjennom norsk tentamen.
 
#77
Næmmen... har visst dukket opp nye megatråder igjen. Innse det, dere blir ikke kvitt dem... Og de fungerer bra slik de er. Nå skal jeg slutte å minne dere på det, for jeg vil jo ha dem.
 
#78
Nå har ikke jeg vært spesielt aktiv her på veldig lenge, men er iblant innom og leser litt, og det er rett og slett skuffende å se hvor lett folk tyr til personangrep og usakligheter her, spillegal er jo en samlingsplass for folk som alle har minst en felles interesse, nemlig spill, og det burde gå an å diskutere på en saklig måte. Gjennomsnittsalderen på brukerne tror jeg også er høy nok til at man skulle kunne forvente at folk oppfører seg.

Ekstra tåpelig blir det når enkelte av moderatorene i noen tilfeller kaster seg over småfeil og meningsløse poster uten å ha selvinnsikt nok til å skjønne at de selv i mange tilfeller har gjort akkurat det samme. Å bruke forumet som en ventil for å slippe ut frustrasjon når man har en dårlig dag er på trynet, spesielt hvis man er moderator.

Iblant er det kanskje til alles, og forumets beste, om man lar meningsløse poster passere uten at man må slenge en kommentar.

Ellers liker jeg godt forumet jeg, så lenge folk er hyggelige, hehe.

God jul!
 
#79
De nye Annonsene fra Google er helt forferdelige. De ligger for nær de andre knappene, slik at jeg kommer borti dem. Flytt den heller et hakk ned slik at nytt svar/emne kommer på plass igjen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#80
SITAT(Bamsefar @ 07.02.07, 14.35) 51034
De nye Annonsene fra Google er helt forferdelige. De ligger for nær de andre knappene, slik at jeg kommer borti dem. Flytt den heller et hakk ned slik at nytt svar/emne kommer på plass igjen.
[/b]
I second that!

Der de ligger nå er de ganske ubehagelige, håper det er mulig å flytte de slik Bamsefar beskrev!

Do it!