Hvordan ønsker dere at forumet skal være?

Hvordan ønsker dere at forumet skal være?

  • Innleggsgrense bør ikke innføres

    Stemmer: 0 0,0%
  • Innleggsgrense bør innføres på Generell prat

    Stemmer: 0 0,0%
  • Annet (fortell)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#41
Skulle vel egentlig ha akkuratt 0 å si.

Det verste er at den er klistert til den grønne stripen, og bryter med hele layouten, og DET irriterer, VELDIG.
 
#42
jøss, har faktisk ikke lagt merke til google adden før nå, TAKK SKAL DERE HA!
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#43
SITAT(di Valore Scadente @ 05.12.06, 00.19) 39264
Det verste er at den er klistert til den grønne stripen, og bryter med hele layouten, og DET irriterer, VELDIG.
[/b]
Fix'd :trollmann:
 

Jante

privileged CIS shitlord
#44
SITAT(Maximum @ 05.12.06, 01.21) 39273
jøss, har faktisk ikke lagt merke til google adden før nå, TAKK SKAL DERE HA!
[/b]
QFT! :argh:
 
#48
Hehe... jeg tviler ikke på at nye vil dukke opp... jeg ser for meg at mange ser på enkelte nyheter som for lite viktige til at de fortjener en egen tråd, men at et inlegg går bra. Derfor går forumet glipp av mye interessant stoff. Tror bare at det dere prøver på ikke fungerer helt i praksis.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#49
Jeg legger knapt merke til reklamen nå. Hjalp veldig å flytte den ned litt. Og det er ganske irriterende at så mange tråder blir skvisa sammen :(
 

Nabbe

Har fin hatt.
#50
La meg være kort. Jeg er et udugelig medlem som bidrar med lite, og jeg er for lat til å lese gjennom alt som er skrevet her, men ... ingen innleggsgrense plz.

Da blir jeg tvunget til å poste masse svada i spilldelen for å få lov til å poste piss i den generelle delen. Det er bare dårlig gjort :(
 

Endre

Ødela forumet
#51
Du slipper det. Det blir ikke innleggsgrense.

Redigert: Jeg skal snart oppsummere hvilke følger avstemningen får, hvis det blir noen i det hele tatt. Ingen radikale forandringer, jeg lover. :eek:
 
#52
SITAT(Aslak @ 04.12.06, 19.04) 39164
Ja, men den minner deg ikke om den derre PM-popupen hver gang du går tilbake til en forumindex av noen sort.
[/b]
Jeg trodde jeg var den eneste. Jeg tenkte "Ooh, PM!" de to første gangene jeg logget på forumet.
 

Dukie

nice girl
#53
Lurtz tilbake som mod plx! Han skapte ro og orden, så jeg tror ikke han gjorde så mye siden det meste var i orden der hvor han var.
 
#54
Lurtz er fortsatt moderator han. Er bare det at han ikke er så ofte inne.

Edit: Min feil. Hadde glemt at Lurtz har mistet de privilegiene
 
D

Deleted member 91

Gjest
#55
Er jo ikke akkurat som om han gjorde en dritt uansett. Han var vel moderator i Generelt, og hadde fire innlegg på tre måneder eller noe sånt?
 

Endre

Ødela forumet
#56
Han gjorde hele syv ting i løpet av sin karriere som moderator, så noe stort tap var det ikke. Jeg har dessuten hørt med han om det var greit at jeg fjernet han.
 
#58
SITAT(Nicholas @ 07.12.06, 02.31) 39975
Er jo ikke akkurat som om han gjorde en dritt uansett. Han var vel moderator i Generelt, og hadde fire innlegg på tre måneder eller noe sånt?
[/b]
Gjør vel mer enn deg, din slitne sigøyner. :grr:
 

K999

Keystone State Of Mind
#59
Er jo ikke akkurat som om han gjorde en dritt uansett. Han var vel moderator i Generelt, og hadde fire innlegg på tre måneder eller noe sånt?
[/b]

Om han var aktiv eller ei, så betyr jo vel ikke det at han ikke holdt orden.
Du trenger jo ikke å være aktiv for og holde orden.
 
#60
Hvis du ikke er aktiv, så er du ikke helt med på hva som skjer rundt omkring i de forskjellige emnene. Hvis han stakk innom en gang i måneden og sjekket siste innlegg i et emne, da fikk han kanskje ikke med seg spammen som var postet for to sider siden. Jaja, du skjønner hva jeg mener. :p