Hvordan ønsker dere at forumet skal være?

Hvordan ønsker dere at forumet skal være?

  • Innleggsgrense bør ikke innføres

    Stemmer: 0 0,0%
  • Innleggsgrense bør innføres på Generell prat

    Stemmer: 0 0,0%
  • Annet (fortell)

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#22
Forumseksjoner
Separate seksjoner for konsoller fjerner mange anledninger til debatt, og er generelt en ganske dårlig ide i min mening. Førsteinntrykk er også et forum jeg syns godt kan fjernes og inlemmes i andre fora uten problemer. Man får mer lyst til å lese noens inntrykk av et spill når man ikke må gå til et spesifikt forum for å lese det.

Modereringen
Den er knall. De gjør jobben sin og gjør den bra, så vidt jeg kan skjønne.

Moderatorene
Tjo og hei. Se ovenfor. Men en ting jeg savner er konkurranser, aktiviteter o.l. fra moddenes side. De har også ansvaret for at forumets underholdningsnivå holdes høyt, synes jeg. Lodins Sims-tråd (FRESTEN LAG EN TIL Å TA ME MEI :yoshi:) var et godt og morosamt eksempel på dette. Kort sagt, hvis de skaper moro når vi ikke vil/klarer, så følger nok resten etter.

Anmerkninger

Jeg synes man bør ta en liten prat over PM med den man vurderer å gi en anmerkning, for å klarne opp. Hvis det er noen fornærmede eller angrepne i saken bør kanskje de også kontaktes, for å godkjenne forklaringen til nevnte tosk. Men dette er vel bare i de verre tilfellene. Og hvis det skal være så mye styr rundt dem, burde vel kanskje anmerkninger telle for en del og.

Innleggsgrense
Hvis modereringen er bra nok, hvilket den er, så er det ikke noe behov for dette.

Kooooooooz ^________^
 

Endre

Ødela forumet
#23
Nå har jeg slått sammen Retro, Førsteinntrykk og Spilling generelt til én seksjon. Håper det skaper mer glede (og aktivitet) enn sorg. :$
 
#25
Har han Wii ;_;
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#26
jævlig møkk å ikke ha en samletråd. Det var så greit å kunne bla opp i emnet, havne der du stoppa og lese sist, for å så fortsette der du slapp. Nå må jeg drive å leite i hauger av emner, og en dag så glemmer jeg kanskje hva det ene interssante emne heter, og da finner jeg det faen ikke igjen. MØKK DÅRLIG RÆVA.
 
#28
Kan ikke si jeg er helt enig i den avgjørelsen jeg heller... er faktisk mange (inkludert meg) som skaffer det meste av spillnyheter her. Så diskuterer man dem i samme slengen.

Gidder ikke si noe om det andre (alle andre sa det) bortsett fra inleggstelleren... Tror kanskje innleggsgrense på generelt kan fungere, det fungerte før. Var liksom en premie, for å ha bidratt litt... meeen, så ser jeg at dette blir mitt inlegg nummer 66, så jeg ombestemmer meg... :rulleøyne: (har jeg virkelig skrevet SÅ lite denne gang?)
 

K999

Keystone State Of Mind
#29
Du har jo akkurat 100post hvis du teller med Generelt postene. :D

Og vel hvis vi hadde hatt den grensen, så hadde du sikkert ikke brukt tid der, inne og fått skrevet de restende 34 postene på noe annet.
 
#30
Synes oppsettet funker fint nå, jeg, men så klarer jeg egentlig å tilpasse meg de fleste oppsett. Likevel kunne man vel alltids hatt et retro-forum liggende enda, slik at man skiller "nyere spill" og "eldre spill", og samler f.eks. alt eldre enn Dreamcast under "Retro/Eldre spill". F.eks. kan man dele opp "Spill" i "Nyere spill" og "Eldre spill".

SITAT(ZoDz @ 29.11.06, 18.46) 38050
Har han Wii ;_;
[/b]
Jeg har Wii, ja. ^_^
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#31
Hovedgrunnen til at jeg så-og-si aldri er inne på spillseksjonen er samletrådene. De er møkk med mindre du sjekker de hver dag, veldig mye av det er ikke argumenter engang, dumme spørsmål og null-diskusjoner.

Så.-... JA til dreping av "Den store toalettråden!". Greit at enkelte spill har sine egne tråder, som WOW, men at PS3 har EN tråd? herre...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#34
Hvordan ødelegger det forumet?

Det er vel heller du som har litt lav smerteterskel, google-reklamen skaffer penger til forumet. Trodde du det var gratis?
 
#35
Jeg føler at det ødelegger utseendet til forumet, noe som ødelegger selve stemningen ved å lese forumet. Synes faktisk også at google ads ser ganske så noob-aktig ut. Så ja, for meg ødelegges forumet med denne type reklame.

Å drive spillegal.no er ikke gratis, men jeg tror heller ikke at ledelsen forventer å komme med noe overskudd av dette forumet. Små penger kan man tjene andre måter.
Det er vel viktigere for ledelsen at forum-brukerne trives, enn at de klarer å skrape sammen noen usle kroner? Så hvis det er flere en meg som deler denne meningen så håper jeg at de fjerner den. Er jeg den eneste med problemer mot google ads, så har det vel ikke særlig mye og si...
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#36
Nei, du er ikke den eneste som synes det. Hvis dere skal ha en, så må dere integrere den mye bedre enn det greiene der. Jeg så hva han derre som satt det inn dreiv me jæ skjønner'u. Gjør det bedre eller gjør det mindre synlig. Nederst på siden i det minste, Den som er der er alt for stygg til å fungere.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#37
Google-reklamen har iallefall samme fargestil som forumet mens bildesiggen din får meg til å blø fra øya, Aslak! :emo:
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#38
Ja, men den minner deg ikke om den derre PM-popupen hver gang du går tilbake til en forumindex av noen sort.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#40
Er det den "Du har ingen nye meldinger i innboksen"-popupen? Den får jeg av og til.

Det stjeler litt mye oppmerksomhet der oppe på toppen av siden. Det er liksom den øynene fester seg på. Går det an å flytte den til bunnen, eller vil det gjøre inntektene av den mindre?