Forumseksjoner
Separate seksjoner for konsoller fjerner mange anledninger til debatt, og er generelt en ganske dårlig ide i min mening. Førsteinntrykk er også et forum jeg syns godt kan fjernes og inlemmes i andre fora uten problemer. Man får mer lyst til å lese noens inntrykk av et spill når man ikke må gå til et spesifikt forum for å lese det.
Modereringen
Den er knall. De gjør jobben sin og gjør den bra, så vidt jeg kan skjønne.
Moderatorene
Tjo og hei. Se ovenfor. Men en ting jeg savner er konkurranser, aktiviteter o.l. fra moddenes side. De har også ansvaret for at forumets underholdningsnivå holdes høyt, synes jeg. Lodins Sims-tråd (FRESTEN LAG EN TIL Å TA ME MEI

) var et godt og morosamt eksempel på dette. Kort sagt, hvis de skaper moro når vi ikke vil/klarer, så følger nok resten etter.
Anmerkninger
Jeg synes man bør ta en liten prat over PM med den man vurderer å gi en anmerkning, for å klarne opp. Hvis det er noen fornærmede eller angrepne i saken bør kanskje de også kontaktes, for å godkjenne forklaringen til nevnte tosk. Men dette er vel bare i de verre tilfellene. Og hvis det skal være så mye styr rundt dem, burde vel kanskje anmerkninger telle for en del og.
Innleggsgrense
Hvis modereringen er bra nok, hvilket den er, så er det ikke noe behov for dette.
Kooooooooz ^________^