Kan forstå at det er morro å sette sammen PC selv, joda joda. Er jo bare å... sikkert nok. Men jeg liker at maskinen deiser ned i fanget mitt, jeg. Det er litt artigere å mene noe om spillet, og jeg har svært liten interesse av å skulle følge med på tekniske komponenter. Det er delvis hvorfor jeg velger konsoll, og det var alt jeg prøvde å si.

Jeg har heller ingen problemer med å bli skutt i skytespill, på ingen måte. Men jeg har problemer med å spille i miljøer hvor jeg kan risikere å bli pepet ut fordi jeg bruker den eller den musa. Jeg har til og meg problemer med miljøer hvor jeg får høflige anmodninger om å kjøpe ny mus. Teit sagt, men håper du skjønner.

Jeg har inntrykk av dataspill som en verden hvor det alltid er noen som vet bedre enn deg og tar det mer seriøst enn deg. Med all respekt, slik som du forteller meg hvor enkelt det er å sette sammen en PC. Mulig jeg går glipp av et sosialt aspekt ved dataspill på den måten, men da er jeg vel bare litt "causual", om du vil

Det jeg mener med at det er lett å sette sammen en PC er at de større delene kun passer der de passer om du fårstor, det er litt som et puslespill, en brikke passer bare ett sted, og dit skal den.. Samtidig så følger det alltid med bruksanvisninger til hovedkorta som viser ganske tydelig hvor ting skal. Om ikke annet kan du sikkert poppe opp en eldre stue-pc og sjekke hva som er inni

Og angående CS som vitenskap, så understreker du akkurat det jeg mente. Å bruke timesvis av livet ditt på å perfeksjonere strategier og ferdigheter i ett, eneste spill. Bah. Og det er dem som påstår at det bare er slik man viser interesse for videospill. Jaja.
Selvfølgelig er det ikke bare slik man viser interesse for videospill, men de burde jo heller roses for at de er så gode og ikke rakkes ned på fordi de bruker "for mye" tid på det. Noen bruker minst like mye tid bare på å springe rundt public og fragge randoms, så hvis man skal drive å "veie opp" tidsforbruk så pleier jeg å si at så lenge du har det gøy med det du bruker tiden på, så har ingen rett til å dømme deg.