Ico 2 / Wanda and the Colossus

oma

Village Drunk
#21
du er ikke eneste :p gøy med kunstkort med spill, fikk og slikt klistremerke med SH2...
 
#22
*mimrer tilbake på tiden da spill lå i store fine esker og hadde alt fra t-skjorter til klistremerker og postkort liggende sammen med spillet*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Fy faen så gammal du er, Lennon. ;)
 
#24

Gigantiske monster! Har gått rykter om at det skal være 15 slike kjekkinger i hele spillet.


Utrolig grafikk, som dere ser så er området enmormt!


I forhold med det nye Zelda-spillet så er det en hest du rir på i det store området.

Dette er et kjempe spill som alle PS2-eiere må ha, noe jeg ikke er. :(
Dakar meg! :grine:
 
#26
Har ikke runda Ico 1 men likte det veldig godt, og kunne godt tenkt meg og låne det av Lennon og spille gjennom det før oppfølgeren kommer :)
Jeg får se hva jeg gidder.
 
#28
Aah, da så. Men uansett så ser det rimelig vakkert ut ifra de bildene og dømme. Så det blir sannsynligvis anskaffet en eller annen gang i tiden.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#29
Jeg var så fantastisk dum at jeg solgte Ico etter jeg runna det. Hadde den fine papputgaven også. Skulle gjerne hatt gjen det nå, ja...
 

oma

Village Drunk
#30
selv om det ikke er en direkte oppfølger så er definitivt Ico værdt å låne og runne
 
#31
At ICO er verdt å runne kan jeg skrive under på. Lånte det av en kompis for noen år tilbake, men fikk ikke gjennomført det. Angrer bittert... Men venter spent på Shadow of the Colossus. Synes det er bra at utviklerne føler seg ferdi med ICO-verdenen, og begynner på noe nytt og originalt. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#33
Apropos ...

Ikke vanskelig å få tak i Ico på Ebay. Så ikke så nøye på det, jeg, men det er jo en haug med linker.

Tror forresten broren min hadde Ico en gang og eier det fortsatt ... Må vel rote meg til å få spilt det.
 
#35
Opprinnelig skrevet av Houseman@26.08.2005, 00.47
Apropos ...

Ikke vanskelig å få tak i Ico på Ebay. Så ikke så nøye på det, jeg, men det er jo en haug med linker.

Tror forresten broren min hadde Ico en gang og eier det fortsatt ... Må vel rote meg til å få spilt det.
255314​

Du var jo ganske snill da!!! Bestilte ICO for meg :D
 

Lodin

Der Waaaah
#36


Et rolig og behagelig maleri. Hadde ikke hatt noe imot å ha dette på veggen.



Extreme to the total max dood!!! Hvem er egentlig hu dama i bakgrunnen?

Trenger vel ikke egentlig si så mye mer. :p
 
#37



VS





Legg merke til at på U/C NTSC covere så er det personen og våpenet som er uthevet se også RE4 coverne for mer sammeligning :svette:
 
#38
gleder meg vilt til dette spillet. Har selv ICO i PAL limited edition med medfølgende kunstkort. Aldri i livet om jeg selger det! =D

edit: notis til alle som ikke har spillt det enda: IKKE, jeg gjentar, IKKE slå av spillet før rulleteksten er over =p for gud og jesus og alt som er hellig sin skyld
 

oma

Village Drunk
#39
hva var det som skjedde da? etter rulleteksten? husker ikke om jeg gjorde det eller ei...:flau: