Ico 2 / Wanda and the Colossus

#42
Jeg fikk plukket opp Ico med to kunstkort for den nette sum av 250,- på Spiderman (vel og merke brukt). Har ikke fått spilt så mye, men blir vi i "slottet" i hele spillet. Jeg er redd for at det kan ødelegge for meg, i og med at det blir for ensformige omgivelser.

Jeg synes det er bedre å bumpe dette emnet en å lage et nytt emne for å spørre om det.

Shadow of the Colossus ser forresten veldig bra ut.
 
#43
BAre for the record:
Shadow of the Colossus er ikke Ico 2. Spillene har ingentind med hverandre å gjøre, annet enn ganske lik art style og samme utviklere.
 

oma

Village Drunk
#45
men du er i slottet så og si hele tiden, jeg syns nå det var varierte nok omgivelser, viss man sammenligner det med MGS så er det variert nok...
 
#47
9 dager til spillet slippes i USA. Hvem skal importere?

Undertegnede skal hvertfall.
 
#49
noen som vet Euro release på dette mastodonte mesterverket q1 på tothegame men mener å ha lest 11. november ett eller annet sted!!
 
#50
Tothegame har rett. Q1 2006.

Edit: 1up har en feature gående hele denne uken. Avsluttes med "world exclusive review" på fredag. Herlig.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#51
1UPs anmeldelse er oppe! Wanda and the Colossus: 9,5/10

Opprinnelig skrevet av James Mielke
Besides the omnipresent voices of the Dormin, the godlike presence that sends you sallying forth to slay the giant colossi, Shadow features zero non-playable characters, save for the dormant Wanda who lies on the altar table. Your only other ally in the game is your horse, Agro, a swarthy black stallion who helps you in your battles against the colossi. With no clichéd townsfolk to distract you with static details, with no real inventory to speak of, and to be frank, with very little to distract you from your job at hand, Shadow is one of the purest gaming experiences you could ever imagine.

(…)

It's the rare game for which the often overused words "ground-breaking" were truly reserved for, and it's enough to make you regret every stupid coin you ever collected. There's more to gaming than rote clichés and borrowed ideas, and Shadow of the Colossus is kind enough to remind us of what could be.
*sperme*
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#52
Heter ikke spillet "shadow of the collosus"?
Uansett skal PS2 skaffes, jeg må ha dette spillet.
 
#58
Reviewen på 1up var meget bra og spoiler free, me like. Får håpe dvdboxoffice shipper det imorgen. Med Courier Shipping har jeg det kanskje til helgen. *gleder seg vilt* =D
 
#60
Siden forumet har reist en uke tilbake i tid så er det på tide å gjenfortelle det vi ble enige om.

Dette spillet er seriøst det beste spillet som er kommet til PS2, du må spille det.