Ikke skru på PS3-en din i dag! PSN-bug som kan mursteine konsoller!

#21
Leste nå at Sony satser på å ha fiksa biffen i løpet av et døgn. Dersom det stemmer og alt går tilbake til slik det var kan jeg virkelig ikke tenkte meg at folk som faktisk har noe mellom øra kommer til å trolle rundt dette. Hvis det blir fikset innen relativt kort tid så er jo ikke dette noe annet enn litt irriterende.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#23
justin: Fungerte Heavy Rain fortsatt da eller
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25
Leste nå at Sony satser på å ha fiksa biffen i løpet av et døgn. Dersom det stemmer og alt går tilbake til slik det var kan jeg virkelig ikke tenkte meg at folk som faktisk har noe mellom øra kommer til å trolle rundt dette. Hvis det blir fikset innen relativt kort tid så er jo ikke dette noe annet enn litt irriterende.
Haha, ja, man må jo være maksimalt blåst i huet for å ikke synes det er helt greit at trophies slettes, kjøpte spill ikke fungerer og at hele onlinetjenesten ligger i dass helt uten forvarsel!!
 
#27
Digger at det alle er mest opptatt av er at ingen må få lov til å disse konsollen deres som følge av denne glippen. Ånei, hva skulle jeg gjort hvis folk på internett hadde gjort narr av valget mitt av spillkonsoll? Hvor skulle identitetsbekreftelsen min kommet fra da?
Er det ikke derfor vi spiller spill og poster på dette forumet?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#30
Fy fader ass gutta, dette er en skikkelig global happening vi alle er med på!

In other news så er dette en programmerers verste mareritt; en obskur bug som er superlett å fikse men det ikke falt noen inn å teste klarer totalt å vræke flaggskipsproduktet til firmaet ditt hos hver eneste kunde som har kjøpt det. Attpåtil samtidig over hele verden. Best å ta på seg kræsjhjelmen, for her vil hoder rulle.

Og i mellomtiden kneler serverne til hjemmesidene deres (bloggen) på grunn av all trafikken fra bekymrede PS3-eiere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Leste nå at Sony satser på å ha fiksa biffen i løpet av et døgn. Dersom det stemmer og alt går tilbake til slik det var kan jeg virkelig ikke tenkte meg at folk som faktisk har noe mellom øra kommer til å trolle rundt dette. Hvis det blir fikset innen relativt kort tid så er jo ikke dette noe annet enn litt irriterende.
Altså, skjerp deg. Det er ikke normalt å smile og si unnskyld mens man blir tvangsstaka i toeren.

Hadde tenkt å spille litt PS3 etter jobb i dag, reine tilfeldigheter gjorde at jeg sjekka nettavisa først og fikk med meg advarselen om at kassa ville blitt bricka hvis jeg slo den på. Akkurat min maskin er kjøpt i USA og når den konker kan jeg bare hive den, EU-support kommer ikke til å nedverdige seg til å spytte på den engang. Hadde blitt rimelig ballistic hvis den hadde vandra heden på grunn av at Snoy er enda mer mongo enn vanlig.
 

SHDR

Gullmedlem
#32
Vi forbrukere har ingen makt, vet dere. Vi er så heldige som får lov til å forbruke, for hva skulle vi ellers bruke pengene våre på? Nei, si deres takk til selskapene som står på natt og dag for å bringe oss høykvalitetsprodukter som fyller livene våre med mening og gir oss noe å se frem til! Hvem bryr seg om enkelte små rist og dult på veien? Det viktigste av alt er jo at karusellen fortsetter å gå rundt, og om vi ikke tier stille og passer oss godt -- ja, da stanser den kanskje?
 
#33
Altså, skjerp deg. Det er ikke normalt å smile og si unnskyld mens man blir tvangsstaka i toeren.
Skjerp deg selv.
Jeg sa ingenting om at det var greit. Jeg sa at dersom dette er fikset innen et døgn og jeg får trophyene mine tilbake og spilla mine funker igjen, så er ingen skade gjort annet enn at hendelsen er irriterende. Hva er feil med det?
Jeg mener at folk burde se dette som det det i såfall er, et rist eller dult på veien, for å bruke SHDRs ordvalg. Så ro ned. Er ikke som vi mister timesvis med spilling eller må sende inn maskinen til reperasjon i ukesvis. Vi mister en, maks to dager med spilling. Betyr ikke at hendelsen er ok, det betyr bare at det til syvende og sist er en liten greie som ramma veldig mange mennesker.

Edit: Var forøvrig også til Nicholas, SHDR og alle andre som liker å lese inn i hva folk skriver.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Skjerp deg selv.
Jeg sa ingenting om at det var greit. Jeg sa at dersom dette er fikset innen et døgn og jeg får trophyene mine tilbake og spilla mine funker igjen, så er ingen skade gjort annet enn at hendelsen er irriterende. Hva er feil med det?
Feil nummer en er at du ikke har noen garanti for at Trophiene dine og innholdet du har betalt for kommer til å fungere igjen når Snoy får kjøpt ny hamster og aggregatet begynner å kjøre igjen. Hva om feilen loka noe permanent i maskinen din og du nå har en dyr, stygg dørstopper istedenfor en spillkonsoll? Du veit ikke hvordan det blir, og Sony veit heller ikke hvordan det blir fordi de ikke klarte å finne en liten jallafeil som velta hele lasset. Feil nummer to er at dette er så jævla amatørmessig at de ansvarlige burde føle det på kroppen akkurat nå. "Jaja, slik går nu dagan, dette er jeg fornøyd med" fører til at neste gang noe sånt skjer forventer Sony at du skal stille opp med samme brede glis og neie pent mens de finner fram vaselinen og latexhanskene. Dette her er like jævla teit som RROD-opplegget til Microsoft, som heller ikke holdt en meter.
 
#36
Leste nå at Sony satser på å ha fiksa biffen i løpet av et døgn. Dersom det stemmer og alt går tilbake til slik det var kan jeg virkelig ikke tenkte meg at folk som faktisk har noe mellom øra kommer til å trolle rundt dette.
Jeg har vanskelig for å se hvor vi er uenige. Må i såfall være at vi ikke legger det samme i ordet "trolling".
 
#37
Det twitres at sakene er fiksa nå. Så da kan jeg laste ned og teste Darksiders-demo i morra, whohoo!
 
#38
Dobbelpost fordi det kan se ut som om ting har ordna seg. Folk skriver at de kan koble seg opp på PSN og spille nedlastede spill uten problemer. Folk som har mista trophyene sine sier at de kom tilbake når de fikk syncet. Jeg kommer likevel ikke til å skru på maskinen før jeg leser fra Sony selv at det er trygt.

Edit: Slått av Kyllingen gitt...
 

Kilik

Lokal moderator
#39
Systemklokka viste 0:40 hver gang jeg slo på maskinen og ja, nå som klokka akkurat passerte 0:40 fungerte ting som de skulle igjen.