Import

EagleJin

Bear Necessity
#41
Jeg venter nå på Samurai Warriors og Onimusha 3: Demon Siege (begge am. versj). Har bestilt begge fra DVDbox office. Onimusha 3 ble lansert i går, og Samurai Warriors lanseres 6. mai.

Det ble nevnt lenger bak at det kan ta lang tid før dvdboxoffice sender eldre spill. Jeg bestilte FF7 greatest hits, am versj. i begynnelsen av januar (1. var det vel) og har ikke fått noe enda <_< .
Småsurt

Ellers har jeg kjøpt Xenosaga fra dvdbox, og da var de ganske raske faktisk, selv om spillet hadde vært ute en stund.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#42
Agh... Den NTSC-modda PS2-en min har vært et herk helt siden den ble modifisert. Den klarer å spille alle spill untatt Xenosaga, men den henger seg i cutscenes og når den skal hente mye informasjon fra disken. Dette er ikke problemer i spill som soul calibur II og sånn, men jeg har for det meste RPGs på ntsc og der er det ofte mye cutscenes. Jeg har forsøkt å rense laseren med q-tip og brukt rense-cd-er og lignende, men ingenting fungerer.

Heldigvis har jeg en umodifisert PS2 også, som spiller alle PAL-spill perfekt iallefall.

Jeg vurderer å kjøpe en helt ny NTSC PS2. Er det noen som har tips om hvor man skal kjøpe slike fra? Spiderman er uaktelt. Alt for dyrt.

(PS_ Jeg vil ikke anbefale å modde maskinen sin med Magic III)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#44
Opprinnelig skrevet av thagen@28.04.2004, 07.08
TBCgames selger rimelig NTSC PS2. Bra service har de også. Kan sikkert høre med dem om de kan sende med en billig strømadapter.
Har du bestilt derfra før? Er de seriøse?
 
#45
Har kun bestilt spill fra dem. Jeg har bare gode erfaringer med dem ihvertfall, de sender kjapt og har en veldig god service. Anbefales!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#46
OK :)
De virker jo ganske bra. Var ikke så verst pris heller. Må jo få runna Xenosaga snart. Og Xenosaga II kommer jo om ikke så altfor lenge. Helvetes europeiske distributører som ikke skjønner seg på kvalitetsspill. Xenosaga skulle vi hatt her til lands for lenge sida. Isteden distributerer de helt middelmådige spill som .Hack serien..
:blink:
 
#47
Ok, jeg har ett spørsmål, MoFo 2 (andre er også velkomne til å dele deres erfaringer, altså)..
Har funnet en del nice DC-stuff på lik-sang.com..
Har noen av dere noen gang hatt problemer med lik-sang, på noen måte?
Alt av erfaringer hjelper.. :)
 
#48
Jeg har ikke hatt noen problemer med LikSang til dags dato men de merker ikke varene som "gift" eller lavere enn egentlig verdi så du kan med 99% sikkerhet regne med å måtte betale toll om varen er verdt over 200 kr.

MoFo2
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#49
Hvordan er play-asia.com med tanke på merking av tollseddel?
 
#50
Har fått toll på 1 vare av de 11 som jeg hittil har mottatt. Men de bruker å merke ned varene men det skal ikke masse til at det blir fortollet (ca $28 = 200 kr med valutakursen idag 14. mai)

MoFo2
 
#51
har play-asia noe med play.com å gjøre
 

EagleJin

Bear Necessity
#52
Opprinnelig skrevet av MoFo2@14.05.2004, 03.13
Japanske NTSC-spill: Play-Asia

Amerikanske NTSC-spill: DVD Box Office eller eBay.

MoFo2
DVDboxoffice.com importerer også jap, så muligheten er der. Greit å ha steder for å finne billigste pris ;)

Fikk Samurai Warriors i dag :D og synes det er knallkult! Ble lansert 6. mai, og kom i fin pakke i posten. YAY! Fra dvdboxoffice.
 
#53
Ja, DVD Box Office har også noen japanske spill, dog dyrere enn for eksempel Play-Asia. DVD Box Office har fått litt pes fordi du som kunde ikke kan se om de har varen(e) på lager hvilket kan resultere i at du må vente lang tid før du får det du vil ha. Pre-orders virker ganske greit, men er det snakk om ting som allerede har vært ute en stund blir det litt bingo-lotto når du får ordren din i posten.

Kan også anbefale DVD Soon, har bare bestilt 1 ting derfra (In Living Color Season 1 DVD) men det gikk raskt og pakken kom uten tollkrav. Noen andre her som har brukt de og vil dele litt erfaringer?

MoFo2
 
#54
Sender dvdboxoffice.com en mail når varen er sendt?
Bestilte Ninja Gaiden der for et par dager siden, men har ikke motatt noe mail eller noe.
Inne på kontoen står det heller ikke om den er sendt eller ei.
 
#55
Fra tidligere erfaringer så sender DVD Box Office mail når de sender ut ordrer.

Du må "sign in" på din konto -> "order history" -> "view your open orders" (bestillinger som enda ikke er sendt) eller "view your filled orders" (sendte bestillinger).

MoFo2
 
#56
Ok, da er den ikke sendt :(
Håper nå de har den på lager da..
Men takk for hjelpen. :tommelopp:
 
#57
Liksang har nå et, i mine øyne, et veldig bra tilbud.

Universal Sega Dreamcast
Sonic Adventure 2 Birthday Pack
Soul Calibur
Feet of Fury
Xtra kontroller (3rd party)
DC Memory Card 2M (3rd party)

prisen for hele pakka er $99.90 = ca 700 norske kroner.

Så gjelder det å legge til frakt og toll...

MoFo2
 
#60
Er det lurt å bestille FFXI fra DVDBOXOFFICE? De sender jo gamle spill så seint.
Men etter de har sendt kommer det raskt i posten?