Import

#82
Noen som vet hvor man kan chippe en ps2 til å lese NTSC spill? Og hvor mye koster det? Vurderer å bestille snake eater fra statene.
 
#83
Sorry for treige svar.

Ang EBGames - har brukt de en gang, tviler på om jeg bruker de flere ganger. Frakt er (eller var) på $30 uansett hva du bestilte og det ble toll på varen.

Ang chipping av PS2 - Sjekk Hammar.no eller Digistore.no for chipping

:)

MoFo2
 
#84
Må man chippe PS2en for å kunne importere spill? Finnes det ikke en slags "work-around" som Freeloaderen til GC?
Eller kanskje noen vet om Katamari Damacy kommer til Europa, slik at jeg slipper importering.
 
#85
Jeg har bestillt NTSC maskin og mgs 3 og skal hente det på fredag. Jeg tror ikke TBC har tatt med en strøm omformer/adaptor så hvor for jeg kjøpt det og hva er prisen?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#87
Kan den brukes på både en NTSC PStwo og en NTSC GC, tror du? :usikker:
 
#89
Den virka på alt untatt x-box, da trengte du 150 volt. Så cuben skal funke greit ja.
 
#90
#91
Opprinnelig skrevet av Rube@21.03.2004, 12.55
Det hadde vært utrolig deilig. Nå husker jeg ikke nøyaktige tall, men tollgrensa har vel stått stille i 25-30 år nå? Er på tide at den heves! Er det noen andre som har hørt noe konkret om dette, skal grensa heves?

Vurderer forøvrig å chippe PS2en min. Hadde vært flott hvis noen kunne fortelle meg hvilken chip som er den beste, og hvor jeg kan chippe billigst mulig.
445​
Kjøp deg PS Two (slim) for fean!! :D kjøpte min NTSC PS Two for 1459,- inkl frakt.. :) Og han merker den med gift så den cruuuuuuser igjennom tollen..

Jeg må si at eBay er min beste venn.. Paypal er genialt, og enkelt... Haken er at du må ha kreditt kort (VISA feks) men som med de fleste utenlandske webshops så må du VISA eller lignende.

Jeg har så langt brukt ca 800$ på eBay.. yay for eBay! :D :tommelopp:
 
#94
Kommende import-titler:

PS2
Neo Geo Fighter Stick 2 til PlayStation 2 - 17. februar
Gran Turismo 4 (US) - 26. februar
Sega Rally 2005 (JP) - TBA 2005
Final Fantasy XII (US) - 14. april

Gamecube
StarFox Assault (US) - 19. februar
Donkey Konga 3 (JP) - 17. mars
Dance Dance Revolution with Mario (JP) - Q1 2005

Nintendo DS
Catch! Touch! Yoshi! (JP) - 27. januar
Meteos (JP) - 24. februar
Pac-Pix (US) - 1. mars

Xbox
X-Fighting Stick til Xbox - I salg nå
Doom 3 (US) - 8. mars

Killer 7 til Gamecube og PlayStation 2.

USB SegaSaturn Virtua Stick til PC/Mac - 27. januar

MoFo2
 
#96
Opprinnelig skrevet av Tyrion@14.11.2004, 16.33
Noen som vet hvor man kan chippe en ps2 til å lese NTSC spill? Og hvor mye koster det? Vurderer å bestille snake eater fra statene.
135305​
Vil også anbefale ModNet. Norsk webshop som både selger og installerer. Hyggelige folk som jobber der, og meget god service. Og forresten du trenger ikke chippe for å spille utenlandske spill. Les her.

MoFo2: Digistore har slått seg sammen med ModNet :tommelopp:
 
#99
Det jobbes med saken, det jobbes min gode mann.

Så langt så virker det meget tøft, kul musikk og garantert til å sluke en del timer. Tror jeg traff noenlunde på spikeren med å beskrive det som en blanding mellom Rez og Tetris. Må samle blokker med samme farge..argh!

MoFo2