Import

Opprinnelig skrevet av Jani@26.03.2005, 03.34
Noen erfaringer med VG+? Virker litt ... amatørmessig hvis man vurderer utfra designet, men det har vel ingenting å si for servicen.

Og noen som vet om det er mulig å se lagerstatus hos DVDBoxoffice? Skulle liksom gjerne likt å visst om PSP-en var inne, eller om jeg evt. må vente tre måneder. :p
196027​
Nei, går ikke an å se lagerstatus på DVDBoxOffice. Hadde det vært mulig, hadde jeg vurdert dem om det sto "In Stock". Tror det var en fra NTSC-uk som hadde bestilt der, men karen ga opp, og kansellerte bestillingen.

Er en del på NTSC-uk som bestiller fra VG+, så antar de er greie ... Men venter på mail fra TBCgames.

Opprinnelig skrevet av Jani@26.03.2005, 03.34
Noen erfaringer med VG+? Virker litt ... amatørmessig hvis man vurderer utfra designet, men det har vel ingenting å si for servicen.
196027​
VG+ = :tommelopp:

MoFo2

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det får da være grenser ... Man kan ikke ta akkurat hvor mye man vil, bare fordi en vare er etterspurt. Det bør gå en grense et sted. :mad:

Tipper TBCGames pris er fastsatt utifra:

- innkjøpspris
- frakt
- siden de er et selskap så må de vel (garantert) betale toll?
- tjene på varen

MoFo2

PePe: Kjøp, kjøp!! :D

Opprinnelig skrevet av MoFo2@26.03.2005, 14.14
Tipper TBCGames pris er fastsatt utifra:

- innkjøpspris
- frakt
- siden de er et selskap så må de vel (garantert) betale toll?
- tjene på varen

MoFo2
196139​
Innkjøpsprisen er vel ikke mer enn US $250, som er prisen for PSP Value Pack i USA?
US$ 250 = ca. 1550 NOK

Toll = 25%? 400-500 NOK kanskje.

Frakt ... I dunno, kanskje 50-100 per stk (men dette sendes vel samlet til TBCgames).

Altså, rundt 2100 NOK for den ... Også skal de ha fortjeneste på 900-1400 NOK?!

Får håpe den ikke koster over 3000 NOK der. 2990 NOK er dyrt nok det ...

Opprinnelig skrevet av karamba@27.03.2005, 18.39
Komplett.no skal ha 2995 for psp value pack
196741​
Interessant. Og de har 19 stykk på lager nå også.

Men det sto ikke noe om dette var amerikansk versjon, og om Spider-Man 2 (UMD-film) følger med, så sendte dem en mail for å få svar på dette.

Jeg tror nok jeg bestiller fra enten TBCgames eller Komplett.

De 19 kommer nok til å bli solgt rimelig kjapt.

Komplett selger forøvrig japanske versjoner, og det gjør visst TBCgames også nå.

Men snakka med TBCgames, og de kunne visst få tak i Nord-Amerikansk, men det tok et par uker før de fikk inn det da.

Er det ikke fordel med japansk versjon hvis man bor i europa da? (UMD-film(?))

Jo, teknisk sett skal det jo gå an å spille europeiske UMD-filmer på japanske konsoller, så det er kanskje en fordel. Siden det ikke er noen forskjell på konsollene fra Japan og konsollene fra Amerika, bortsett fra Spider-Man 2 på den første millionen av de amerikanske, er det kanskje like så greit å kjøpe en japansk? :usikker:

Tja ... Hvis Play.com holder prisene på UMD-filmer under £15 GBP, så er det topp hvis det faktisk funker med europeiske filmer på en japansk PSP (som skal funke i teorien, ja).

Men det er slik at jeg alltid vil kunne spille amerikanske spill på en japansk PSP? Synes å huske å ha lest et sted at det kanskje skulle komme sperrer på spill senere, men det var sikkert no' gamle rykter.

Btw, ringte Spaceworld Megastore (Oslo), og de får inn Amerikansk PSP i morgen ... Ja, de sa så. Men jeg vet ikke om jeg skal tro på dem når de sier det er amerikansk versjon, for de sa de fikk inn både Sony PSP Standard Pack og Sony PSP Value Pack. Jeg trodde bare det fantes Value Pack i USA? Anyway, Standard Pack koster 2500,- der, og Value Pack koster 3000,- der.

Men, endelig ... Spiderman (Oslo) får inn Sony PSP Value Pack - American Version på fredag! Ca. 3000,- regnet de med.

Vel ... Det var dette med penger da. :p

Ja, spillene er sonefri. Så vidt jeg har hørt kommer det ikke noen form for sperre som gjør at man en dag ikke kan spille av noe annet enn japanske spill på en japansk konsoll, og jeg kan ei heller se for meg at Sony går fra sonefri til non-sonefri.

Og ja, det er kun Value Pack i USA. Så Standard Pack-en de får er i alle fall japansk.

Edit:
Tenkte jeg kunne opplyse om at AxelMusic har amerikanske PSP Value Packs på lager til ca. 2750,-. Det er en finfin butikk som er dansk og som styres fra Danmark, men som også har flere lagre rundt om i vår store verden. Jeg bruker dem mye selv, og har bare gode ord: Rask levering, pakker godt, gratis frakt, god kundeservice ++. Jeg har aldri bestilt noe over 200,-, så jeg kan egentlig ikke si noe sikkert om tollrisken derfra, men etter hva jeg leser på andre forum er de garantert tollfri. Men jeg tar det ikke på min kappe, altså ... :p

King Of Fighters '94 Re-bout - PS2 - NTSC-J - $19.90 - ca 127,-

The King of Fighters '94 Re-bout is based on the Neo-Geo version. The game features 2D gameplay with new 3D backgrounds. The game supports online fights.

Det følger også med en 80-siders bok.

MoFo2