Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
den prisen dere skrev opp er for voksen , rait?

tror det er rundt 20 for barn... 26
*er barn ^^*

nudler? woot! kanskje litt praktisk med herr lee i kopp.
forresten, man kunne bli der over natta?
noen av konkuransene var litt sent , og jeg har lyst å
bli der en stund. blir litt seint for en liten tufs som meg
å trave rundt, liten, uskyldig og ubevæpnet.

På tide å gjøre dette offisielt. De som var på IRC igår vet hva jeg kommer til å si.

Jeg kommer ikke på treffet. Budsjettet var 2-300kr. strammere enn forventet, så jeg må nok avstå om jeg skal klare å holde meg på pluss-siden frem til lønn.

Beklager. Virkelig. :(

(Bebbe, innerst inne vet du at jeg ikke gjør dette med vilje)

NEI! Hvem skal jeg låne hansker fra nå (og glemme dem i en butikk :flau: ) ?

Hva skal jeg slå med, og aller viktigst, hvem skal jeg slå?
Snufs, du vil bli savnet..

Opprinnelig skrevet av Luthien@02.03.2005, 14.27
NEI! Hvem skal jeg låne hansker fra nå (og glemme dem i en butikk :flau: ) ?   

Hva skal jeg slå med, og aller viktigst, hvem skal jeg slå?
Snufs, du vil bli savnet..
Jeg kan sende deg en slibrig tekstmelding, så kan du slå meg via SMS. :)

Samme her, jeg kan vel strekke meg så langt som 100 kr, om det trengs.

Opprinnelig skrevet av Lodin@01.03.2005, 23.19
Har du prøvd å lese første post?
183712​
prøvde det ut ja, men jeg og smelly_hippie kommer ikke så langveis fra.

og vi lurte da på om det var okey om vi ble det.

bah, glem det <.<

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvor mange hundre kroner snakker man om i det hele tatt? Fyren bor i Oslo og har derfor ikke noen reisevei å snakke om i forhold til enkelte andre. Har man lite penger, men gjerne vil på treffet, er det vel ikke vanskeligere enn å kutte ned på utgiftene til brus, øl og godteri.

Opprinnelig skrevet av Houseman@02.03.2005, 17.38
Hvor mange hundre kroner snakker man om i det hele tatt? Fyren bor i Oslo og har derfor ikke noen reisevei å snakke om i forhold til enkelte andre. Har man lite penger, men gjerne vil på treffet, er det vel ikke vanskeligere enn å kutte ned på utgiftene til brus, øl og godteri.
Selvsagt. Det er jo bare å overse at det er 2 uker til lønning, at jeg har hatt en invistering på 12.600,- denne mnd., at jeg må være sparsommelig fordi jeg skal på TG i påsken, og at jeg faktisk skal ha penger å leve av frem til lønn.

Faen heller. Slutt å lek så forbanna snusfornuftig uten å vite en dritt.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Du svarte ikke på spørsmålet. Hvor mye penger hadde du tenkt å bruke på et sånt spilltreff? Her er folk villige til å betale for deg til og med, så jeg ser ikke helt problemet.

For øvrig visste jeg både at du nettopp har kjøpt laptop, at det er noen uker igjen til lønning og at du skal på TG. Jeg har fått med meg at du har lite penger.

Jeg har 500kr. igjen å leve for. Og jeg vil ikke ta imot penger fra noen. Da føler jeg meg som både en snylter og som en tigger.

Skal jeg ha råd til tog tur-retur, inngang og mat, beregner jeg et budsjett på 300kr. Da har jeg altså kun 200 igjen. Dette kan folk lett se blir ganske snaut. Så derfor anser jeg det som det klokere valg å heller la være å gå på treffet. Det kommer alltid et nytt et.

Status
Stengt for ytterligere svar.