Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

  • Ja!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
Psh, jeg betalte 730,- for flybilletten tur/retur Oslo - Ålesund nå i desember/januar. Det overlever du vel? Buss mellom Sykkylven og Vigra og tog mellom Gardermoen og Oslo overlever du nok også. Men så spørs det om du har tid da.

MoFo2
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hurra.

Jeg har sagt ja til å jobbe hver jævla helg framover. Jeg visste det ville komme tilbake og bite meg i ræva på et eller annet tidspunkt.

Det eneste jeg kan håpe på er at jeg skal jobbe 6-12 den dagen, slik at jeg kan dra inn til Oslo og videre til Lillestrøm på ettermiddagen/kvelden. Og at jeg kan få fri på søndagen.
 
Ingen av datoene passer med godt, men forhåpentligvis får jeg kommet en tur dit. Noen som vet klokkeslettet for treffet?
 
Sett det til den 19. Da er jeg sikker på at lønna har kommet.
 
Jeg visste det! Shadar er en falsk profet. Jeg føler for steining.
 
Jeg kommer sammen med thetrain. Og Knut, du skal være der. :)
 
Jeg har da aldri laget et emne om denne tateren, din løgnaktige skjøge!
 
D

Deleted member 365

Gjest
Ok.. Få fingern ut av rævva (høh høh) og sett opp en dato.
jeg kan forsåvidt når som helst, men jeg trenger tid til å arrangere det slik. ok?
 
Hehe. Kommer det info snart?

\whine
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.01.2005, 13.14
Vel, en liten fugl kom og sang i øret mitt, som de så altfor ofte gjør når jeg ikke har røyket på en stund, og har drukket for mye kaffe. Uansett ... denne fuglen hadde litt dyp, komfortabel stemme. Jeg følte at jeg kjente og elsket den, men jeg kunne ikke være sikker. Tårene stakk i øynene mine.

"Psst, hør her din fitte," sa stemmen til meg. "Si til de jævla svinepelsene på Spillegal at treffet de driver og lengter etter kommer til å skje den 12 eller 19 februar. Og når du først er i gang, brenn ned skolen."

Jeg ble grepet av æresfrykt. Var dette Gud? Hadde Gud endelig talt til meg? Var jeg en utvalgt, var jeg hans sønn? Jeg grep sverdet mitt, og satte ut i verden, på jakt etter Soul Edge, det onde demonsverdet som nok kunne svare på mine spørsmål. Veien bar først ... til Kina.

164691​
Jeg lo av denne her, jævla bra!

Gamepartyet vil finne sted ikke lenge etter disse to datoene som oppringelig var satt. Det er alt jeg kan si, da jeg avventer informasjon selv. En av grunnene til at de to opprinlige datoene ble kanselert er fordi Tekken 5 er like rundt hjørnet, og T5 er et av spilla som blir satt i fokus på neste gp. Det jeg også kan si at det trolig blir utrolig mye mer utstyr denne gangen enn forige gang. Så dette gamepartyet er noe du ikke vil gå glipp av. :)
 
Jeg vil gjerne komme!
Vi får se hva det blir til :)
 
Så vi må vente til mars? Eller er det en mulighet for at det blir i februar?

Og, selv om Tekken 5 kommer, så skal det spilles Halo 2 compo igjen for faen.
 
Da sier vi mars. :)
 

SHDR

Gullmedlem
Penis. Jaja, jeg kommer uansett med masse dritt. Og da har jeg en kopi av Tekken 5 også. Er det flere som skal reise fra eller via Oslo Sentrum som har plass til én Erlend med en Nikko stereoforsterker, en BenQ PB6100 prosjektør og et par middels store stativhøyttalere, samt et lass konsoller, kontrollere og spill? Høyttalerne og forsterkeren er en smule anelse tunge, så jeg bærer dem ganske enkelt ikke på toget. Jeg casher selvsagt inn på bensin!

Ah, og ... blirre pilsch? :flau:
 
Du kan ta sitte på med de som skal kjøre utstyr fra spiderman? Eller la dem kjøre tinga, og ta toget.