Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

  • Ja!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

Maraj

Ålø- og energiminister
Opprinnelig skrevet av Baronen+13.01.2005, 17.44-->
Opprinnelig skrevet av Tali@11.01.2005, 23.19
<!--QuoteBegin-eivind2k
@11.01.2005, 19.44
Tali får N64en min og Goldeneye på treffet (byttehandel), så den vil også være tilgjengelig :)
162007​


:trollmann:

Edit: Jeg skulle få flere spill enn Goldeneye, din luring.

Edit2: Jeg synes all som har Nintendo Ds skal ta med den slik at vi får spilt mot hverandre. Det hadde vært kos :)
162178​
Jaaa! :D Jeg tar med min DS, ihvertfall. Jeg har Feel the Magic og Mario 64 DS.
162996​
[/b]
I joineth!
 
Bra for oss jenter, da.
 
HAHA LOL DU ERJO IKKE JENTE DA HAHA ER DU?!

:p:p :D:D
 
Når var det infoen kom? Jeg kan ta med GC, 2 kontroller, diverse spill og DS. Men først må jeg vite når og hvor treffet skal finne sted.
 
Lillestraum
 
Jeg ser at det er mange som kan ta med utstyr. Men hvis det trengs, av en eller annen merkelig grunn, kan jeg ta med GameCube, samt SSBM. 3 kontrollere kan jeg også ta med.

:)
 

SHDR

Gullmedlem
Jeg kan stille med prosjektør, moddet Xbox, moddet PS2, GameCube, forsterker, høyttalere og ... tja, la oss se ...

- Halo 2
- Soul Calibur 2
- F-Zero GX
- Singstar (DETTE SKAL VI SPILLE FOR HELVETE!)
- Gayway666
- Dance Dance Revolution
- Der Wille Zur Øl
- Pro Evo 4 (Som jeg av en eller annen pussig grunn har ...)
- OutRun 2

Fullt sett med kontroller til alt, selvsagt. Trådløse, standard og arkadestikker i et skjønt kaos som dominerer en hylle eller to i stua.

Jeg har en hel haug med annet dritt også, som kan være nyttig. Jeg skal skrive det ned etterhvert som jeg kommer på det.
 
Hurra, nå mangler vi bare dato. Noen som gidder å drasse med seg den?
 

SHDR

Gullmedlem
Vel, en liten fugl kom og sang i øret mitt, som de så altfor ofte gjør når jeg ikke har røyket på en stund, og har drukket for mye kaffe. Uansett ... denne fuglen hadde litt dyp, komfortabel stemme. Jeg følte at jeg kjente og elsket den, men jeg kunne ikke være sikker. Tårene stakk i øynene mine.

"Psst, hør her din fitte," sa stemmen til meg. "Si til de jævla svinepelsene på Spillegal at treffet de driver og lengter etter kommer til å skje den 12 eller 19 februar. Og når du først er i gang, brenn ned skolen."

Jeg ble grepet av æresfrykt. Var dette Gud? Hadde Gud endelig talt til meg? Var jeg en utvalgt, var jeg hans sønn? Jeg grep sverdet mitt, og satte ut i verden, på jakt etter Soul Edge, det onde demonsverdet som nok kunne svare på mine spørsmål. Veien bar først ... til Kina.

Så der har vi det, folkens! Vi har et usikkert tidspunkt! TOLVTE eller NITTENDE FEBRUAR. That is: 12 eller 19. februar 2005! Stedet er som før Lillestrøm, og vi vil antakelig nyte både dårlig kebab, godt selskap og mang en pedofil kosestund på dette fortreffelige treff. Vær der, eller vær mindre kul enn alle de som trosser både sure foreldre, lav lønning og iltre prostituerte for å komme seg dit!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Når er det dere kan bekrefte en klar dato?

Jeg stemmer forresten på Mariokart: DD og SSBM, gjerne noen turneringer i disse...

Edit: beklager dårlig norsk...
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.01.2005, 13.14
Vel, en liten fugl kom og sang i øret mitt, som de så altfor ofte gjør når jeg ikke har røyket på en stund, og har drukket for mye kaffe. Uansett ... denne fuglen hadde litt dyp, komfortabel stemme. Jeg følte at jeg kjente og elsket den, men jeg kunne ikke være sikker. Tårene stakk i øynene mine.

"Psst, hør her din fitte," sa stemmen til meg. "Si til de jævla svinepelsene på Spillegal at treffet de driver og lengter etter kommer til å skje den 12 eller 19 februar. Og når du først er i gang, brenn ned skolen."

Jeg ble grepet av æresfrykt. Var dette Gud? Hadde Gud endelig talt til meg? Var jeg en utvalgt, var jeg hans sønn? Jeg grep sverdet mitt, og satte ut i verden, på jakt etter Soul Edge, det onde demonsverdet som nok kunne svare på mine spørsmål. Veien bar først ... til Kina.

Så der har vi det, folkens! Vi har et usikkert tidspunkt! TOLVTE eller NITTENDE FEBRUAR. That is: 12 eller 19. februar 2005! Stedet er som før Lillestrøm, og vi vil antakelig nyte både dårlig kebab, godt selskap og mang en pedofil kosestund på dette fortreffelige treff. Vær der, eller vær mindre kul enn alle de som trosser både sure foreldre, lav lønning og iltre prostituerte for å komme seg dit!
164691​

I'm there :D
 
Hurra.

Ich gekomme.

Men! En bemerkning, og jeg pisser i ølen din :)
 
Flott. Jeg kan ikke komme denne gangen heller. :)
 

EagleJin

Bear Necessity
Begge datoene høres gode ut for min del. Stiller som sagt opp med utstyr igjen.

:)

*EDIT: Hvorfor ha GP så tett innpå og før T5 US lansering? Om alt går etter "ryktene" skal T5 lanseres 22. februar, og i så fall vil enkelte her ha spillet senest en uke etterpå... Bare en liten kommentar fra en "oppstanden Tekken freak" :p
 
Har meget lyst til å komme, bare for å vise hvor tøff jeg er.