Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

• Ja!

Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1
C

Crizpy

Gjest
One thing leads to another.

Sånn har det altid vært, og sånn vil det altid være.
Like greit å være på den sikre siden, og drite i hele greia.

Crizpy er bare homo, fordi han kjører.bacardi- Snakker vi cola?

Nei, kanskje vi skal holde oss edru? Skal jo være massiv løkkefotball også. :D

Reise 8 timer med tog? Jeg synes det er så forbanna trist å reise med tog 4 timer til Kristiansand.. Og hvis det koster 800 kr., så kjøper jeg meg heller et spill og litt snop her i Stavanger.. :D

Maraj

Ålø- og energiminister
Opprinnelig skrevet av Shadar@06.10.2004, 17.01
Denne diskusjonen nærmer seg "HOLD KJEFT"-stadiet.

Cybermjau: Vi skal ha kebabkonkurranse.
113165​
I Ph33r5 it, Smeagol! ;)

Det blir muligens både brus og øl servering. Øl for dem over atten og brus for dem under. På de gamle GP's så drakk noen av de gamle gutta seg nokså brisne, dette er nå tabu! :)

Opprinnelig skrevet av Revan@06.10.2004, 16.02
Reise 8 timer med tog? Jeg synes det er så forbanna trist å reise med tog 4 timer til Kristiansand.. Og hvis det koster 800 kr., så kjøper jeg meg heller et spill og litt snop her i Stavanger.. :D
113167​
Den posten der fikk meg i et veldig spandabelt humør. Overfor meg selv da, åffkårs. Ikke at jeg har planer om å gjøre noe med saken, bortsett fra å kanskje låne noen grunker av bruttern og kjøpe en BRAND NEW prosjektor som en erstatning for ku-kaka med mitt foreløpig vinnende bud på QXL. Det setter plutselig hele treffet i et helt annet perspektiv: Ny prosjektor nå eller reise og besøke folk som liker tv-spill om en måneds tid?

Sancti

Terrorkatt
Hva slags sted er RT-loftet?
Er det sitteplasser der, eller må man ta med campingstoler og greier?

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Duke@06.10.2004, 18.04
Det blir muligens både brus og øl servering. Øl for dem over atten og brus for dem under. På de gamle GP's så drakk noen av de gamle gutta seg nokså brisne, dette er nå tabu! :)
113198​
Vel, man må vel ha skjenke tilatelse (bevilgning), for og kunne servere øl osv, der, må man ikke ha det a? Og dessuten så kommer det som sagt mindreårige personer ditt, som, som regel ikke er gammel nok til og drikke og alt det der.

C

Crizpy

Gjest
Jeg hater å si det, men jeg trur han har et poeng.
Men når dere sier servering, kan det være mye rart.

Kanskje Duke tar med seg et par kasser, og bare selger for 30 kroner flaska, for alt vi vet ;)

Denne "kebab Compo" tingen kommer vel til å ende med at noen blir matforgiftet?

En bana konkuranse hadde vært på sin plass, da blir man bare nokså dårlig :)

Men Hallvark da, jeg vet at det kommer folk under atten der.

La meg sitere meg selv:

Det blir muligens både brus og øl servering. Øl for dem over atten og brus for dem under. På de gamle GP's så drakk noen av de gamle gutta seg nokså brisne, dette er nå tabu!
Dette er noe jeg skal se nærmere på, stedet har nemlig en bar og det har blitt servert øl der tidligere.

Kanskje Duke tar med seg et par kasser, og bare selger for 30 kroner flaska, for alt vi vet
*Haha* Kanskje det.. kanskje det... :)

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji+06.10.2004, 15.54-->
SortUlv: Skal vi colae? :p
[/b]
Jeg er med på den!

<!--QuoteBegin-ILiuz

Og jeg regner med at dere bruker normal folkeskikk og blablabla, spesielt siden vi vil ha en del dyrt utstyr der. Got it?
Selvsagt. Og hadde du vært med på spilltreff tidligere, tror jeg ikke du hadde hatt noen slik bekymring. Tonen, humøret, miljøet, og oppførselen der har vært ikke annet enn god. Folk har tatt seg en pils i ny og ne, men ingen har blitt så fulle at de ikke kunne klare å kontrollere seg. :)

Opprinnelig skrevet av Baronen@06.10.2004, 16.47
:flau:

Mindreårig...
113152​
Det er det som gjør deg så søt. :kos: