Reise 8 timer med tog? Jeg synes det er så forbanna trist å reise med tog 4 timer til Kristiansand.. Og hvis det koster 800 kr., så kjøper jeg meg heller et spill og litt snop her i Stavanger..
Det blir muligens både brus og øl servering. Øl for dem over atten og brus for dem under. På de gamle GP's så drakk noen av de gamle gutta seg nokså brisne, dette er nå tabu!
Opprinnelig skrevet av Revan@06.10.2004, 16.02 Reise 8 timer med tog? Jeg synes det er så forbanna trist å reise med tog 4 timer til Kristiansand.. Og hvis det koster 800 kr., så kjøper jeg meg heller et spill og litt snop her i Stavanger..
Den posten der fikk meg i et veldig spandabelt humør. Overfor meg selv da, åffkårs. Ikke at jeg har planer om å gjøre noe med saken, bortsett fra å kanskje låne noen grunker av bruttern og kjøpe en BRAND NEW prosjektor som en erstatning for ku-kaka med mitt foreløpig vinnende bud på QXL. Det setter plutselig hele treffet i et helt annet perspektiv: Ny prosjektor nå eller reise og besøke folk som liker tv-spill om en måneds tid?
Opprinnelig skrevet av Duke@06.10.2004, 18.04 Det blir muligens både brus og øl servering. Øl for dem over atten og brus for dem under. På de gamle GP's så drakk noen av de gamle gutta seg nokså brisne, dette er nå tabu!
Vel, man må vel ha skjenke tilatelse (bevilgning), for og kunne servere øl osv, der, må man ikke ha det a? Og dessuten så kommer det som sagt mindreårige personer ditt, som, som regel ikke er gammel nok til og drikke og alt det der.
Men Hallvark da, jeg vet at det kommer folk under atten der.
La meg sitere meg selv:
Det blir muligens både brus og øl servering. Øl for dem over atten og brus for dem under. På de gamle GP's så drakk noen av de gamle gutta seg nokså brisne, dette er nå tabu!
Selvsagt. Og hadde du vært med på spilltreff tidligere, tror jeg ikke du hadde hatt noen slik bekymring. Tonen, humøret, miljøet, og oppførselen der har vært ikke annet enn god. Folk har tatt seg en pils i ny og ne, men ingen har blitt så fulle at de ikke kunne klare å kontrollere seg.