Internat Norwegen

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#21
Det er litt derfor jeg tenker om morgenen. Da blir det også færre som venter til siste liten med stemminga. Eventuelt ta det ganske seint.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#23
Eneste problemet/fordelen der, er at reglene til spillet krever at alle stemmer. Og hvis vi plutselig er 17-18 stykker som spiller så må vi vente på Lodin.
Som tidligere nevnt blir dette en slags hybrid av alt vi har spilt, så det kan hende spillet får noen barnesykdommer, men dere får heller se på dere selv som Beta-testere og hvis det er noe dere overhodet ikke synes fungerer. Si ifra på PM når vi har startet. Jeg kommer da eventuelt til å ta det opp i en ekstern tråd (for å beholde story og relevant informasjon i spillet) også kan vi heller forandre det. Jeg pleier å ha en regel når man spiller brettspill, og det er at hvis noen ikke synes det er noe gøy så stopper man heller å spille og gjør noe annet. I dette tilfellet blir det bare å forandre på noe. Justere det tilbake til mer tradisjonell mafia, eller mer The Resistance. Men jeg og riffen skal jobbe hardt for å ha det gøy og seff for å få dere til å ha det gøy.

Kan si litt, men bare litt, om hva jeg og riffen har tenkt.

Litt vanlige mafiaregler, med noen som får tildelt roller med forskjellige egenskaper.
Men vurderer å putte inn noen oppdrag a la the resistance, og da vil de bli med egenskapskort.
Som kjent så dør folk som fluer i Internat Norwegen-historiene, og det må vi prøve å kompensere for i spillet. Det er jo faktisk ganske kjedelig å dø tidlig i spillet.
Også er det jo selvsagt å klare å finne den rette balansen på hvor mange som er motstandere av internat norwegen. Det tror jeg kanskje blir det vanskeligste her.
Mer? Nei altså. Det blir jo dramalama, analyser, stemming på hvem som skal lynsjes osv osv. Men siden Sheriffen faktisk er Detektiv Sheriffen og Detektiven i historiene er jo basically Bruce Willis kombinert med Sherlock Holmes, så Riffens rolle blir mer en storydreven karakter, men som dere så får heller ikke Riffen vite hvem som er medlem av motstandsbevegelsen. Han bare er der som hovedrollen. Det blir med andre ord opp til dere andre og klare å faktisk prøve å skrive litt in character.
Internat Norwegen er jo ganske Meta, og det kommer dette til å bli også, og vi kommer til å skrive historiedelene basert på hva dere skriver i spillet og hva dere gjør ellers på forumet. Referanser til SG er internat norwegens store styrke og det tror jeg kan føre til at dette blir å eie.

Og hvis det ikke blir å eie så kan dere få lov til å knuse meg og Riffen.
 
#25
Interaktiv Internat Norwegen, dette er så meta at jeg bare :psyduck: Blir så jævlig å eie.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Ja vel ok da jeg er med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Å dæ æ vøli? Itt'no sætn seie je.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#30
Skal han holde på sånn, så kommer jeg til å bare nikke og smile til alt han sier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Da har je taktikken klar, je.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#32
Hadderenå bare værtlike umuliå forstå dialekta minårjæskriværn. Samskrivi siajæsnakker såpassfortatte enkelte or'bare hengesammen naturli lissm.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#33
Nei, Martin. Du snakker ikke sånn. Riffen bestemmer hvordan du snakker.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#34
Blire litt mer sånn her, lissom? Hadde vært kult det, ass. Faen, nå må jeg drite noe så jævlig!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#35
Det er egentlig bare viktig at Fetthesten og Riou snakker som de gjør, og siden Riou har abscondet, så blir det bare fetthesten.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#36
bumper den her for å spørre om det er fler som vil være med. Regner med at JustinCase har lyst til å være med, men siden han ikke kommer hjem enda, så får vi heller finne en måte han kan stappes inn senere. Det skal vi ta høyde for, men dere andre som er på forumet. Er det fler som vil være med?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#38
Kommer nok ikke til å være så veldig aktiv, men jeg er med.
 
#39
Ja???
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#40
Det skal starte snart. Forhåpentligvis i kveld. Men jeg og riffen må løse noen små ( les store) issues.