Internat Norwegen

demake

Seksuelt godteri
Jeg greier ikke helt å stole på deg, Kuken. Hvis dette oppdraget feiler så dreper jeg både deg og Justincase!
Når det er sagt så lar jeg tvilen komme deg til gode, og jeg godkjenner laget.

Fix dette internatet. NUUH! (heia Demake)

demake

Seksuelt godteri
Skjera niggz?

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
på pm.

Merk pm-ene med
Oppdrag 2 Lag 1
(oppdrag 2 lag 2,
oppdrag 2 lag 3
osv osv.)
Godkjenner også
Lag 1 oppdrag 1
lag 1 oppdrag 2
osv osv.
Er ikke så vanskelig folkens.

Shinra85

Spillegals effort emo
(barnet har fått Forhåndsstemmings-cursen, har han ikke?)

Edit: Glem det, skumleste det. Trodde det måtte gjøres offentlig. Carry on

demake

Seksuelt godteri
Herregud.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Drauden sitter på gulvet foran TV-en i storsalen og ser på favorittprogrammet sitt: Dinosaurtoget.
"Dinosautågeeeee dinosautågeeeeee du ska søøøøre dinosautågeeeeeeeee".
Plutselig går alt lyset i bygningen, men tven står fortsatt på. Den begynner å blinke kraftig og folka i salen trekker seg sakte bakover. Lille drauden sitter fortsatt der foran tven. Han reagerer ikke lenger, helt til han snur seg og sier:
"De er her."

Sheriffen tar tak i SirkusMartin, Neocon, Demake og JustinCase.
"Vi må gjøre dette nå!"
De fire løper mot biblioteket, men så ringer telefonen til Sheriffen. Det er BastanteJante.
"Sheriffen! Hent Ouijabrettet først! IKKE gå inn på biblioteket ennå!" han høres bekymret ut.
"Hvordan faen vet du at vi skal... samme det! Vi får heller gjøre to ting på en gang. Vi har ingen tid å miste." Mesterdetektiven legger på røret.
"Gutta! Jeg må hente oujiabrettet med en eneste gang, dere får stikke til biblioteket og finne det dere skal!"

De fire løpet mot biblioteket, men døra er løst.
"Martin! NØKKELEN?!" Roper Neocon.
"FUCK! Glemte å få den tilbake fra Vaktmester Lodin. Kanskje vi kan prøve å finne noen andre veier inn?" svarer SirkusMartin.
De fire sprer seg for å prøve å finne veien inn.

Imens leter Sheriffen gjennom det gamle rommet til Halky. Veggene er stappfulle av polaroidbilder av forskjellige lugubre mannfolk.
"Jaggu." Sheriffen patter på pipa. "Lurer på hvorfor Halky hadde ouijabrett i første omgang. Kanskje han hadde noen indre demoner han slet med?" Sheriffen leter rundt i rommet og finner til sist brettet liggende inni madrassen.
"Eureka!" Sheriffen tar brettet under armen og løper mot biblioteket. På veien bort finner han Martin som leter etter noe.
"Martin, hva... Hva driver du med?"
"Jeg prøver å finne en vei inn. Veit at Riou hadde laget mange hemlige ganger inn til biblioteket slik at han kunne snike seg inn der på natta."
"Samma det! Jeg har nøkkelen!" Roper sheriffen og drar med seg Martin.

De kommer til døra, men der står det ingen. Det er merkverdig stille.
"Fy faen. Finner faen meg aldri noen annen vei inn... Åh. Halla! Jeg fant ingen vei inn." Neocon rundet hjørnet fra den ene korridoren mot biblioteket.
"Jasså?" Sheriffen ser skeptisk på Martin og Neocon.

Til sist, men noen få minutter mellomrom kommer også JustinCase og Demake.
"Dere fant ikke noe dere heller?" Sheriffen er meget skeptisk til hele situasjonen. "Skulle aldri latt dem gå alene" tenkte han stille for seg selv.

"Samma faen. Vi må inn der og finne de gamle overtrobøkene til Riou, og så må vi sette opp oujiabrettet og prøve å få kontakt og eventuelt få de over på den andre siden".
"Ikke noe problem. Jeg har sett Tom Strømnæss gjøre dette mange ganger på TvNorge." sier Demake fornøyd.
JustinCase bare rister på huet. "Det her går ikke ass. Ingen kan lure meg til å tro at de greiene her vil fungere."
Neocon er usikker. "Veit ikke jeg. Stoler ikke helt på de greiene her jeg. Skulle bare ønske at..."
Martin er derimot sikker. "DETTE MÅ OG VIL FUNGERE!"

Sheriffen låser opp døra, men før han får åpnet den helt opp kommer Lodin løpende.
"Ok. Noen har brukt opp alle.. ALLE smurfebæra mine på sånne jævla pyntete minkeplanter istedetfor noe som hjælper meg i spellet. Faen! Og jeg er helt bombesikker på at ingen av de som er her hadde turt å gjørra det på padda mi. De veit hvor jævlig forbanna jeg blir av sånt, så derfor tror jeg at det er no andre krefter som driver å kødder med oss."

"Lodin. Gå. Nå. Vi skal prøve å fikse det." Sheriffen vifter vaktmesteren vekk og åpner døra.
Alle fem står inne på biblioteket og midt på gulvet ser de at det er noen bøker som brenner. Sheriffen rekker akkurat å se coveret på den ene bøka før den også forsvinner i flammene.
Mystikkens Verden - Spøkelser og Gjenferd
Sheriffen snur seg mot de fire på laget.
"HVEM!? HVEM AV DE..." Lyset går brått av. Sheriffen blir slått til og han mister oujiabrettet på bakken så det knuser.
Med ett går lyset på igjen, og de fire andre står der fortumlet og forvirret.
"Hva skjedde nå?" sa Martin.
"..." Neocon sa ingenting, så bare livredd ut, og det samme gjorde JustinCase og Demake.
"Ba.. ba... baa..... bak" de pekte på Detektiven.
"HVORDAN FAEN SKAL VI KLARE DET NÅ? HVORDAN I HELVETE SKAL VI FÅ KONTAKT MED DEN ANDRE SIDEN..." han hører plutselig en inntørket sangstemme som nynner på fløytemelodien i Møkkamann, som med jevne mellomrom blir avbrutt av en hinsides røykhoste.

Sheriffen snur seg rundt og ser en gjennomsiktig Sofie sveve ved bokhyllene.
"Sofie?", sier Sheriffen, men hun reagerer ikke.
"Hvordan faen skal vi få gjort noe med dette nå som ouijabrettet er ødelagt!" hvisker sheriffen til de andre.

Men så plutselig snur Sofie seg mot dem. Hun kommer nærmere og nærmere, og plutselig!

Oppdraget var en miserabel affære. To stykker har vært med på å sabotere for hele oppdraget!

"Dette var skuffende, folkens. Jeg vet at to av dere fire har forferdelige planer om å senke dette internatet, og DET er noe som ikke skal skje mens jeg er her!

Drauden! Kom hit!

Du skal få lov til å velge fire mann. De skal hjelp deg med noe. Men er ikke helt sikker på hva ennå.
Det må ihvertfall være noe som kan lede oss på rett vei for å klare å løse dette mysteriet, men jeg skal ta å ringe min kompanjong Jante og spørre om råd."

Jeg ser på deg: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Spilleren kan få vite hva én av personene som er ute på oppdrag har stemt (kun én gang). Altså de får vite om personen stemte for å godkjenne eller mislykkes oppdraget.
Sterkt lederskap: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan ta lederskapet fra en annen leder (kun én gang), men det MÅ annonseres før lederen har bestemt seg for hvilket lag han sender ut på oppdrag.
Etablere tillit: Laglederen får lov (må) å avsløre sin identitet til en annen spiller som han selv velger.

(Drauden har altså to egenskaper han kan gi til de andre. Etablere tillit MÅ han selv gjøre. Dette gjør han ved å sende MEG en PM om hvem han skal avsløre sin identitet til.)

"Dere får beskjed om hva oppdraget er så snart jeg har fått tenkte litt." sier Sheriffen.
"Vaktmester Lodin? Ingen, og da mener jeg INGEN får lov til å forlate dette rommet. Er det greit? Bra. Jeg er ute i telefonen så lenge."

(altså. Oppdrag kommer, men Drauden får velge team først. Samme prosedyre som tidligere.
Send meg pm. Denne gangen med Oppdrag 3, lag 1 som topic. Takk.)

demake

Seksuelt godteri
Neocon og Justincase er confirmed mafiadritter ja. Alle som godkjenner noe som helst disse er med på er også mafia i mine øyne, og jeg håper alle andre gode losjebrødre innser det samme.

Nå er det best du velger riktig lille Drauden. Meg og Martin i allefall. Styr unna de to ovenfor.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Drauden har valgt å betro seg til Demake.

skal også sies at han sendte lagforslaget til meg, men jeg ba han poste det her.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Pokèbeltet mitt har demake, martin, justincase og neocon.

Jeg ser på deg: demake
Sterkt lederskap: Martin

demake

Seksuelt godteri
Og Drauden er også clean. Takke faen.
Men da må vi bare finne en fjerdemann til laget.

demake

Seksuelt godteri
Neocon og Justincase? Er du tjukk i huet eller? Dette er så jævlig IKKE godkjent for takeoff. Neeeeeeext!!

Martin, ta ifra denne ungen lederskapet.

Altså, selv om folk ikke trur på at jeg er en losjert håper jeg at alle med litt vett i skallen ikke sender en gjeng der to stykker saboterte ut på et nytt oppdrag. Det blir for dumt.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Neocon gav meg godteri fra lomma hans og justincase gav meg melkepulver fra turen sin. Sofie fortalte meg at jeg kunne stole på sånne.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hvem blant CockMcBalls og Hagestol er garantert ikke mafia (som er de eneste to vi kan velge mellom utover meg, demake og Drauden - gitt at demake ikke driver et EKSTREMT elaborate spill her (nei vent, det ville kreve at han kunne kommunisere med de andre sabotørene))? Kan begge sentkommerne være no 'mafia'? Ble det ikke lagt veeeeeldig mye vekt på Hagestols mistenkelighet, og ingenting på Justin? Betyr det at vi egentlig kan stole på Hagestol? Hvorfor ble ikke Cock med på sitt eget lag om han var uskyldig? Skjønt, jeg heller mot ham som fjerdemann. Og om vi må rulle en gang med fem mann, får vi ta med Hagestolen.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sheriffen svarer Martin: "Jeg mistenker alle like mye, Martin. Det at jeg kanskje ikke dvelte så mye ved JustinCases oppførsel var vel snarere at vi alle vet at han er en svindler. Om han er en morder? Det vet jeg ikke enda."

edit: (jeg har forresten bæsja litt på leggen, for jeg har nemlig sett på reglene for 8 personer i stedet for 7 i The Resistance. Men jeg skal rette det opp igjen. Oppdrag kommer senere, når laget er bestemt. Husk å sende PM om godkjenning av laget eller ikke godkjenning)