Internat Norwegen

Konferanse i helga etter en ganske heftig siste jobbdag, så er litt av og på. Har svart, go!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Skriver ikke noe særlig i helgen ass, det får jeg nesten bare beklage.
Skal skrive i kveld da.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
  1. Demake - godkjent
  2. CockMcBalls - godkjent
  3. Drauden - godkjent
  4. SirkusMartin - godkjent
  5. Neocon - Ikke godkjent
  6. Hagestol - godkjent
  7. JustinCase - godkjent
Laget er godkjent.
Sheriffen tar på seg Fedoraen og tenner pipa.
"Tenkte jeg skulle nevne en ting. Det er jævla viktig at dere ikke fucker opp det her nå. Hvis dette går til helvete så skal dere satan knuse meg få lov til å stemme på en som skal henges en gang til."
SirkusMartin reiser seg og roper opp navnene deres som på skolebenken.
"Demake?", demake reiser hånda.
"Drauden?" han reiser også hånda.
"CockMcBalls?" Han reiser seg opp og roper tilbake.
"Vi har ikke tid. Vi må finne denne personen!"
De fire løper ut av rommet og begynner å sjekke hvem det kan ha vært som har snakket med Jante, og Mesterdetektiv Sheriffen følger etter.
"Folkens? Hvis jeg ikke er tilbake om 5 minutter... vent litt til."
Vil dette gå bra?
Vil de klare oppdraget?
Jeg sender dere PM på om dere vil sabotere eller ikke.
Dere svarer. Takk for meg.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ja, jeg må bare beklage min inaktivitet idag og imorgen. Er så latterlig stressa på jobben nå atte hjælp.
Sorry. Skal komme tilbake med er et smell da ihvertfall.
Jeg kan si så mye som at... *SPRAK*
*dårlig forbindelse*
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Mens jeg rendrer så kan vi jo gjøre dette!
---

Sheriffen tar med seg laget til Martin ut i gangene og banker på alle dørene.
"Halloen! Eg bare står her og drømmer om den deilige kroppen te han dærre fyræn eg så på læir." Han sto og poserte med et håndklede som var litt for lite.
"Øhm.. Bare glem det". Sheriffen lukker døra og laget går videre til neste dør.
*bank bank bank*
"Åpne opp! Det er Mesterdetektiv Sheriffen og min lille gruppe med folk. Vi ser etter en person som kanskje vet noe om hvem som har hatt kontakt med Jante!"

Låsen høres og døra åpnes forsiktig opp. Oblivione og Javi lener seg forsiktig ut så de synes i dørsprekken.
"Hva er det?" svarer de synkront.
"Har noen av dere, eller vet dere om noen som har snakket med min Assistent Jante?"
Martin ler rått.
"Slipp oss inn a! Driver dere å lesber eller? HØHØØH"
"Skjerp deg. Du vet at de der aldri ville gjort noe slikt", sier Demake og gir dem et kjapt blunk.

De åpner døra og i rommet kan de se et bord som er dekket med BB-cream, neglelagg og... blod?
"Hva er dette for noe?" Sheriffen går bort til bordet.
"Øh.. Det.. Det er bare rødbet-suppe altså. Jeg lover." Oblivione og Javi begynner kjapt å rydde sammen sakene sine.
"Jasså? Demake? Ta med dette til laboratoriet og analyser dette SPORENSTREKS!" Sheriffen legger en del av det røde oppi en zip-lockpose. "Og ta med deg Drauden, siden du tydeligvis stoler på han!"

"Hva var det du lurte på igjen?" Javi reiser seg opp og legger hendene sine oppå et imaginært bord slik en katt vil gjort og begynner å vagge hendene frem og tilbake. "KUPO!".
Oblivione ser på det og bare rister på huet: "Nei. Ho har aldri vøre heilt god hu der. Men ho har nå denna BB-kremen som jeg er så gla' i. Uansett da, så vet jeg ikke om noen som har snakket med Jante. Det tviler jeg på at ho Javi veit også. Hu har egentlig bare vært her inne sammen med meg siden Rious død."
"Har dere ikke spist noe?" lurer Sheriffen.
"JO FITTE!" roper martin og ler videre, men CockMcBalls dasker han på kinnet.
"Det er ingen informasjon her." Sheriffen tar med seg Martin og Cock ut på gangen og de går mot neste dør.

*bank bank*
"Lao shu, Hao" Det er dodraugen som står der. Han har teipet no greier ved siden av øynene sine for å virke litt ekstra kinesisk.
"..." Sheriffen bare måper, men CockMcBalls tar ansvar og spør.
"Jante. Har du eller vet du om noen som har:.."
"我不知道" avbryter Dodraugen.
Hvorpå han han fortsetter: "我还没有谈到这个家伙,因为一井。我不知道这个家伙"
Sheriffen lukker døra og går videre, men Dodraugen åpner døra igjen: "Hei! Jeg bare kødda da! hehe. Det finnes et smutthull universitetet kan gjemme seg bak, og det er at foreleseren har rett til å ikke undervise på engelsk dersom det er under tre internasjonale studenter som tar faget."
"Hva faen er det du preiker om?" sier Martin.
"Jo. Skjønner du ikke? Jeg vet hvem som har pratet med din assistent Jante!"

Drauden og Demake kommer inn på rommet: "Det er rødbeter." sier Demake og legger seg ned på alle fire, med fjeset opp mot taket mens han roper: "PENGA!"
"Hysj!"
"Jo. Dere skjønner. Her om dagen overhørte jeg en stemme jeg ikke har hørt på lenge. Jeg trodde egentlig han hadde stryket med, men jeg kunne sverge på at jeg hørte Jæveltango. Har man først hørt en Moldenser så glemmer man det ikke."
"FORT! TIL SUNNMØRINGEN!" roper Sheriffen og tar med seg de andre.
"jeg er også sunnmøring", sier Demake morskt, men følger etter.

"ÅPNE OPP! NÅ"
Ingen svarer, men på den andre siden av gangen åpnes en dør. Det er Trench Rat og han er dekket av spy og dritt.
"HALLAPÅRERE! FYFN JEIERDRITE NÅ BAREKLR IKKE ÅS VOE ME ALT BRÅKE"
Sheriffen går bort til han og spør om han vet hvor Jæveltango er, men han vet ingenting.
Rett før døra lukkes så sier han: "MN HAN DERRERONINVARRINOM iGÅSH".
*bang*

Sheriffen og de andre bestemmer seg for å splitte seg for å lete videre.

Etter en stund kommer Sheriffen frem til bakeriet som ligger i etasjen under Rious kontor. Der inne står Jæveltango og er lett nervøs. Han står med ryggen til og spiser noe spekemat:" Transfervinduet. Hvordan. Også Özil! Til Arsenal!!!"
Sheriffen bare går bort, klapper han på ryggen, smiler lurt og sier: "Ja. Dette har vi fortjent!"
Jæveltango legger seg på gulvet og begynner å gråte.
"Ikke nok med alle personene jeg skal fordele penger til her på huset, så skal Arsenal ta Özil!"
Sheriffen og de andre setter seg rolig ned og forklarer hva som har hendt og om han vet noe.
"Jammen. Dette spurte dere jo om istad?"
"Hmm? Hvem spurte deg?" Sheriffen blir med et nervøs.
"Nei det var jo han derr...." Han blir plutselig blå i hele ansiktet. Øynene blir rødere og rødere. Det starter å renne blod ut av ørene hans og så faller han om. Død.

De andre kommer inn og ser sjokkerte ut!
"Forgiftet. Av en av dere!
NÅ! ER! DET! SATAN KNUSE MEG NOK!"
Sheriffen tar frem pistolen sin og peker på laget til Martin.
"NÅ BLIR DET AVSTEMMING! HAR FÅTT NOK AV DET JÆVLA TULLET HER"
Han tar med seg laget inn til storsalen og der sitter alle spent på om laget har fått no svar.
"Noen på laget har sabotert alt. Det vil vise seg å bli nesten umulig å finne ut hva Jæveltango, som gav informasjonen til Jante, faktisk visste."

"Dere har til i morgen klokken 20:00 til å bestemme dere for hvem av alle her i rommet dere vil sende til galgen!
De som ikke stemmer er automatisk med i trekningen. Dvs at hvis to stykker ikke stemmer så trekker jeg,
MESTERDETEKTIV SHERIFFEN!
Lodd."

---

Det var en som saboterte for laget.
tilbake til resten av renderne.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Doppelbost: Redigerte inn en ekstra setning som står i kursiv rett etter jæveltangos død. Glemte visst å skrive den.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hva. Faen.

Som sagt før, demake kan bare ikke spille et så jævla høyt spill. Dette lukter COCK!
 

demake

Seksuelt godteri
Men i helvete!!

På den andre siden er den skyldige lett å peke ut.
Cock er den skyldige. Send han i galgen.

Hvem er med meg?

Edit. Og når faen ble jeg sunnmøring?
 

demake

Seksuelt godteri
Haha, i serien "Ting det ikke er": meg.
Og jeg tror de fleste skjønner at det ikke kan være meg heller.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Yessir er med cock, både demake og martin var med på oppdraget som feilet så åpenbart minst en av de er mafia, magefølelsen sier martin siden han skriker så høyt og peker alle fingrene selvom ingenting tilsier cock er helt trygg heller. drauden er vel safe (noen brukte en egenskap eller noe? ps: bruk fler) så hva har han å si?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Altså det er åpenbart at Demake masterminder dette (og gjør en jævla god jobb i tillegg). At martin også er i cahoots ser jeg ikke på som umulig. Da tenker jeg på den atferden du nevner, som f.eks skriking, fingerpeking.
 
De eneste her som har slengt ut beskyldninger er demake og Martin, jeg ser ingen grunn til å stole på noen av de. Man må også se på livet videre her på Internatet dersom Kukken blir sendt i galgen, da blir det aldri mer hjemmebrygget juleøl og sommerwit, og det finner jeg meg ikke i.

Enten Martin eller demake skal i galgen, men hvem av de det blir, må jeg tenke litt mer på.
 

demake

Seksuelt godteri
Her kan man se da at mafiabanden konvergerer. Cock, Neocon, Justincase. Akkurat de samme jeg har callet ut som mafia tidligere.

Ikke glem at jeg etterforsket folk da jeg var dau. Martin er clean. Drauden betrodde seg til meg. Clean han også. Jeg trur at resten av de losjerte ser dette og skjønner at den eneste urene dritten fra forrige lag er Cock. Heng han! Martin kan brygge øl.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Åja du etterforsket folk da du var dau? Ja men da så. Hadde ikke regnt med at mafia-korthuset vårt skulle rase sammen av slik slående argumentasjon.

Dere skal blø nå, mobsters. Jeg foreslår at vi tar ugresset ved rota og luker ut Demake.
 

demake

Seksuelt godteri
Hvilken unnskyldning skal du bruke når det viser seg at jeg er uskyldig da, hore?
Gleder meg til å se bortforklaringene fra den andre siden.