Internat Norwegen

demake

Seksuelt godteri
Kan du ikke bare innrømme at du er mafia nå, først som sist. Vi trenger ikke å hale ut dette mer enn nødvendig.
 

demake

Seksuelt godteri
He he. Nei.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nå sitter jeg her med Kug og han har nesten overtalt meg altså. Dessuten har han blitt fortalt: "hæh er du 30??du ser ut som 26!!"

Så ja veldig usikker... han er tydeligvis en mann med mange overraskelser
 

demake

Seksuelt godteri
Drauden. Hvis du horer opp dette nå så dreper jeg deg.
 

demake

Seksuelt godteri
Stem da for faen Drauden!!! Ikke vær så jævla ubrukelig!!!
 

demake

Seksuelt godteri
...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ålø jeg stemmer kuk. Rakk jeg det? Jeg dauer om jeg ikke rakk det :D
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sheriffen ser skuffet bort på lille drauden.
"Drauden. Det tristeste her er ikke at du ikke har stemt, men at Lodin, etter sist gang, har sverget på at han aldri skal prøve å drepe et barn igjen."
Han tar våpenet og skyter Drauden i hodet.
"Dette er dagen ingen kommer til å glemme. Dette er dagen alle kommer til å huske, og ikke minst!
Dette er dagen som kommer til å være i minnet vårt for alltid.

Spørsmålet nå er hvem dere kommer til å stemme på neste gang. Det kan bety slutten for hele internatet."

Sheriffen går bort til Drauden, bøyer seg ned og ser en lommebok stikke opp av lomma hans. Inni den ligger det ark der det står: JEG ER FAKTISK 21 ÅR GAMMEL OG USKYLDIG MOTHAFUCKERS

Sheriffen spytter på liket hans. "Den lille jævelen, å misbruke stemmen sin sånn SÆRLIG når man faktisk er myndig... Eller. Han er jo ikke myndig nå lenger. heh."

---
Dere har til i morgen. Samme tid.
Men la meg si det Drauden. Fy faen. hater deg.
 

demake

Seksuelt godteri
Kan jeg stemme for å grave opp liket til Drauden og pisse på det? Det er det eneste jeg vil nå.
 

demake

Seksuelt godteri
*tiss-tiss-tiss*