Internat Norwegen

demake

Seksuelt godteri
Jeg stemmer også Cock igjen. Hvorfor? Fordi han fortsatt er mafia.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Selvfølgelig er det fortsatt Cock. Selvfølgelig

DETTE ER EN STEMME MOT COCK.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nå ble jeg veldig usikker. Er for liten sjanse for at både demake og martin er mafia men en av de er sikre, så er de så samstemte i sin anti-cock-kampanje... Vi får se.
 

demake

Seksuelt godteri
Hva med at ingen av oss er mafia da? Hæh?!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
demake: Da må du forklare hvordan to oppdrag har feilet hvor dere er de eneste som var med på begge.
 

demake

Seksuelt godteri
Du og Cock feilet det første og Cock feila det andre. Dette kan umulig være særlig vanskelig å forstå.
Hvorfor hører dere ikke på meg? Det er da ikke som om noen andre her har peil.
 

demake

Seksuelt godteri
Edited for fail.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
For i første oppdrag var det to som saboterte. Vet vi hvor mange mafia det er? Er det ikke kun to (igjen)? Om det er fler blir det jo en del fler alternative kombinasjoner.

Men greit, om du gir meg et argument for at neocon og/eller cock er mafia er jeg med jeg, men hittil leser jeg bare "jeg stoler på han og han men ikke de da er det nok de som er mafia" uten å backe det opp med noe annet enn magefølelse pluss drauden sin betroelse og eventuelle egenskaper som er brukt.
 

demake

Seksuelt godteri
Nei, jeg ser nå at Cock ikke var med på det første feilede oppdraget. Neocon og justincase feilet det første oppdraget (som Mafia-Cock valgte ut)

Cock feilet det siste egenhendig.

Nå er vi altså tre losjerte mot tre mafia. Hvordan skal dette gå?
 

demake

Seksuelt godteri
Hvorfor skal jeg gidde å gi deg et argument? Du er mafia. Det spiller ingen rolle.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Åja da så!

Edit:
men hittil leser jeg bare "jeg stoler på han og han men ikke de da er det nok de som er mafia" uten å backe det opp med noe annet enn magefølelse pluss drauden sin betroelse og eventuelle egenskaper som er brukt.
Mer av dette demake please ikke gidd å argumenter bedre det.

Edit igjen: Jævla lol om du faktisk ikke er mafia nå og vi bare krangler med hverandre.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Altså, slik jeg ser det: Om jeg og demake var mafia, og vi ikke får lov til å kommunisere, så var det vel relativt iskaldt av en av oss å ikke stemme for sabotasje på forrige oppdrag, i tilfelle den andre tenkte det samme? Det får i hvert fall meg til å slutte at vi gikk ned fra to til en mafia på laget. Skjønt, det frikjenner vel i praksis bare en av oss, men det kan også understøtte tanken om Neocon+Justin som mafia i første oppdrag som feilet, og Cock i andre. Det blir igjen ren spekulasjon, såklart, men jeg tror ihvertfall vi kan slutte at det var kun en mafia på siste lag.

demake etterforska Eivind, noe som enten betyr at han ville etterprøve om jeg var til å stole på, eller etterforske noen som det var en del tvil om som han visste at ikke var skyldig (aka demake er skyldig). Så røpa han hva han var til Drauden - om han er skyldig må de begge være skyldige, og om han er uskyldig, er det rimelig å anta at Drauden også er det (ellers hadde han antagelig forsøkt å kaste demake til ulvene). Om begge de er skyldige, måtte det altså vært minst to skyldige på det siste laget, noe som rimer dårlig med antagelsen min om en skyldig. Om demake er skyldig, som jeg har sagt før, så spiller han i så fall et veldig høyt spill (altså opplegget med Eivind, og så Drauden, som er ihvertfall det som ca. 80% overbeviser meg om hans uskyld), især siden de skyldige ikke er i stand til å kommunisere med hverandre.

Dermed føler jeg det er tryggere å gå for noen andre som jeg er mer i tvil over, og akkurat i den siste konstellasjonen er den jeg hadde minst tiltro til Cock (for de interesserte går tiltroen meg - Drauden - demake - Cock).
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg etterforska Eivind (fordi det er umulig å lese den aggro-pikken) og samma med deg Martin. Jeg etterforska Thinaran fordi jeg lukta at han og Neocon hadde noe lurings i mosen.

Uuuuuuugh, kan vi ikke bare henge Cock nå og bli ferdige med det? Herregud! Det er så åpenlyst at jeg kjenner det koker inni meg når du begynner å overanalysere det, Martin. Serp deg!
 
Demake anklager alle og enhver, og nå begynner han å hakke på Martin fordi han analyserer litt. Nei, det er tydelig at demake er desperat, så det er kanskje like greit å ende lidelsen så fort som mulig. Heng demake
 

demake

Seksuelt godteri
Ja, hvis "alle og enhver" er du, Cock og Justin.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Å gå over situasjonen litt i sømmene er ikke unødvendig overanalysering, bare det alene gjør han mindre mistenksom. Det er ikke tillitsvekkende å bare kaste ut anklager!

edit: oops :(

edit: stemmer demake fordi han eller cock. redigert av Agra
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Mesterdetektiven ser rundt seg. Han tar frem pipa, tenner den med en fyrstikk og tar et trekk. Ut av munnen hans kommer det en stor røykring som beveger seg i retning av JustinCase.

"JustinCase." Han rister på hodet.
"Du kanke redigere deg ut av denne. Fristen var klokken 20:00."

Han vinker på Lodin som går bort til JustinCase. Han holder beltet dobbelt og drar fort i det så det lager en høyfrekvent lyd. Tre ganger rekker han å gjøre dette før han står foran JustinCase, som bare ser ned i gulvet.
"Nå varru faen mæ dum. Åffer stemte rukke a?"
JustinCase ser opp på han og smiler lurt. "For da kunne jeg ikke gjort dette åpenlyst"
Han tar plutselig frem et glasskår fra ermet og tar et tak på Lodin og holder den mot strupen hans.
"Det rare er at ingen har lagt merke til at jeg aldri var i sør-amerika. Og Riou? Han jævelen. Han har styrt lenge nok, og når jeg fikk høre at han skulle introdusere de gamle reglene?". Han tar en pause, ler litt lurt og ser i øynene på Sheriffen som nå har JustinCase i siktet.
"Jeg går aldri tilbake til det helvetet det var å spise all den trekte seien. ALDRI!"

"Slapp av, JustinCase. Lodin har aldri gjort deg noe, han bare følger ordre. Hvis du slipper han nå kanskje du kan få en mildere straff!" Sheriffen sikter fortsatt på JustinCase som bare rister på hodet.
"Du tror du kan svindle MEG? Tror du ikke at jeg vet at du kommer til å skyte meg med en gang jeg slipper Lodin?"
Sheriffen tar ned våpenet og kaster det på gulvet foran seg.
"Nå da? Tror du på meg nå?" Sheriffen går et par skritt bakover for å vise at han ikke lyver.

"Idiot. Lodin skal dø. OG DET SKAL DU OGSÅ!" Han kutter strupen til Lodin. Blodet hans spruter overalt og JustinCase løper mot Sheriffen med glasskåret.
"DØØØØØØØØØØØØØ!!!!!"
Sheriffen venter rolig på JustinCase som kommer løpende mot han, men så stopper JustinCase helt opp.
En pil står ut av brystet hans og i bakgrunnen står Assistent Jante.
"Jeg kom så fort jeg kunne, og ser ut til at det var på rett tidspunkt!" Jante står der med den gamle jaktbua til Riou som har hengt på veggen i alle år. "Flaks at den var der, hva?"
"Det kan du si, Jante. Det kan du si." Sheriffen børster av seg det lille støvet han har på skulderen og går bort til JustinCase.
"Jeg hadde ikke tenkt til å drepe deg, for mens du var opptatt av holde Lodin, så jeg at Jante hadde kommet inn og tatt ned bua og hadde deg i siktet.
Ser ikke ut til at du klarte å... heh... lure døden."
JustinCase faller om og blodet hans renner utover gulvet. Lodin ligger på gulvet og kaver og prøver å si noe.

"Det går bra Lodin. Det går bra. Alt vil gå bra" Sheriffen setter seg ved siden av Lodin og holder rundt halsen han for å prøve å stoppe blødningen.
"Sheriffen." *gruglrge* "Ville bare si... Takk for tilliten."
Øynene hans glir bakover og pulsen stopper. Lodin er død og vil bli savnet.

"Nå. Folkens. Ser ut til at JustinCase var skyldig.

Dere har til imorgen å bestemme hvem dere mener er skyldig. 20:00.
 

demake

Seksuelt godteri
Hehe. Mer da. La oss henge Cock.
Legg spesielt merke til hvor jævla samstemte Cock og Neocon har vært for å lynsje meg. Martin, Drauden, tror dere meg nå?