Internat Norwegen

1. Demake
  2. CockMcBalls
  3. Maximum
  4. Shinra85
  5. Drauden
  6. Eivind
  7. Thinaran
  8. SirkusMartin
  9. Terje
  10. Ganon
  11. Buggz
  12. Neocon
  13. Sofie
  14. Yetipants
  15. Cycerin
  16. Sjutten.
  17. ExciteMike
For oversiktens skyld har vi her alle de mistenkte som vi vet er på internatet for øyeblikket. Eivind taler sannhet når han påpeker at vi har bupkiss å gå etter så langt, og med dødsranten til Agradula fikk jeg bekreftet mine mistanker om at det kollektive hatet mot bestyreren sitter dypere enn vi kunne forestilt oss. Han har tydeligvis drevet folk mot vanvidd ved å trykke på de riktige knapper over lengre tid, noe som har gradvis brygget et hat uten like i noen av oss. Jeg ville ikke satt det forbi Riou at vi alle er del av et større prosjekt med et mer langsiktig mål som vi bare kan prøve å fatte. Jeg skal forsøke å nøste opp i internatets mørke fortid og se om det er noe som kan hjelpe oss å bringe lys over denne saken.
Når det kommer til hva vi burde stemme, er jeg som sagt ganske enig med Eivind i at det er helt hipp som happ hvem vi sender til avhør, men når det er sagt kan vi alltids se på hvor aktive/hjelpsomme folk har vært og tenke på hvem vi vil ha ved siden av oss når lyset slukkes.
Vi er en god gjeng her, men for å klare oss ser jeg meg nødt til å motivere de inaktive/sofavelgerne. Jeg velger første kandidat basert på manglende innsats så langt og vil sende Cycerin til avhør.
Hvis Cycerin drar seg ut av promperommet og kommer noe vettugt/underholdende skal jeg ikke se bort ifra at stemmen min går en annen retning.

Terje

mostly harmless
Så det ser ut til at det står mellom meg og Eivind. Jeg veit jo at det er bortkasta tid å avhøre meg, så da kan jeg ikke anbefale annet enn at vi griller Eivind.

Ikke bare er det vanskelig å velge en å skulle avhøre så tidlig etter at Riou ble drept, men det er også idioti å bare velge en på slump. Joda, Eivind er en bråkmaker, men det kommer nok av at han ikke klarer å dosere Deca Durabolinen og Trenbolonen sin, roid rage vettu. Hvorfor er Terje en mistenkt? Det er mistenksomt at han klarer å leve på Hold It og Gorby's, men jeg tror ikke han har noe med drapet på Riou å gjøre. Jeg må tenke litt mer før jeg nominerer noen.

Terje bare fordi det er Terje. Må gjerne avhøre meg og, men sannheten er at det ikke finens noe å gå etter, så det er uansett helt random. Men det er nesten så jeg endrer stemmen min til Martin på grunn av det latterlige ræva og ekstremt provoserende IDIOTresonnementet hans.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
(Kan jo meddele at dette ikke er The Thing. De som blir stemt på blir dømt til døden)

Buu! Spoiler! Hadde lyst til å se trynene til de som villig lot seg avhøre etter førstemann fikk ei kule istedet for en sjanse til å forklare seg :(

(Jeg visste ikke at det var slik utstemmingen fungerte før Agra nevnte det, men hadde en sterk mistanke om det)

(Kan jo meddele at dette ikke er The Thing. De som blir stemt på blir dømt til døden)

(fått med meg det, selvom det ikke var det vi ble lovet!!!)

Terje

mostly harmless
Hva slags justis er det her? Vi bare sleper en av kompisene våre ut og skyter'n? Veit ikke om jeg liker detta. Særlig siden folk skuler på meg på en måte jeg liker heller dårlig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yetipants var synlig opprørt etter samtalen med Sheriffen. Han følte seg sviktet, forvirret og redd. Og sint. Hånda hans begynte å riste, kraftigere enn vanlig. Han fortet seg å ta en slurk fra lerka i smug for å roe nervene og sinnet.

Hvem hadde han sett komme ut av en dør han (eller hun? Han kunne ikke være sikker) absolutt ikke skulle hatt tilgang til? Han så seg rundt i forsamlingssalen, hvor alle de andre på internatet befant seg i ulike stadier av fortvilelse, desperasjon og sinne. Hvem... dro han ikke kjensel på... jo, det måtte da være...?

Yetipants kremtet høyt. Bare et par reagerte, men etter at han med myndig stemme ropte ut anklagen, snudde alle seg og så rett på ham.

"Je stemme på Terje."

Shinra85

Spillegals effort emo
Dette er bare en bestialsk rulett, helt hinsides! Ikke nok at Riou og Agradula begge er tatt av dage, men det finnes mest sannsynlig to mordere iblant oss. Jeg føler det hele er et sort hull med et stort spørsmålstegn i midten. Folk peker rundt seg og anklager, utelukkende basert på personlige vendettaer og misnøye. Dere skremmer meg, blodtørstige beist!

La meg få sitte i fred med Joan Baez, jeg vil ikke drepe noen av dere. Om det er dette som skal til, så gjør jeg det med engang; Jeg nominerer meg selv. Jeg aner ikke hvilken annen person jeg skulle ha valgt

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det der er så bullshit Shinra og du veit det. Nesten så jeg bytter nominasjonen til deg bare på pur faen.

Shinra85

Spillegals effort emo
Vil ikke ta livet av noen før jeg veit mer enn at det kun blir fingerpeking. Om det hjelper, så kan jeg gjerne skrike "Heng ungen!!" istedet?

Kanskje vi alle skal endre stemme til Shinra siden han nominerer seg selv slik? Feigt... ha litt ryggrad.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
iPhonen til Mesterdetektiv Sheriffen ringer.
"Ja? Jante? Oj. Nei, sier du det? mhm.. Jepp... ... ... Jaggu." *klikk*
Sheriffen legger på røret og legger litt ekstra tobakk i pipa.
"Det var min kjære assistent, Jante. Han ville gjerne minne meg på å nevne for dere hvordan ståa er.

Den er som følger
Terje = 3​
Eivind = 3​
Cycerin = 1​
Shinra85 = 3​
Dere har 15 minutter igjen."​

Siden dette er så sykt random uansett så velger jeg å endre stemme til Shinra, bare pga. at han nominerte seg selv.

Endrer fra Terje til Shinra

Grill Shinra

Tikk...takk... Klokken tikker stadig nærmere deadline, et uttrykk som aldri har vært sannere, og beboerne på internatet er hovedsaklig delt inn i to grupperinger. De desperate som vil overleve, og de apatiske. Jeg kjenner temperaturen øke i takt med stemningen når jeg våger et blikk bort på Sheriffen. Han sitter med senket ansikt og drar inn røyken fra pipa. Et sekund lyser øynene hans rødt av tobakkens glødende refleksjon, og en silhuett av røyk omkranser han på utpusten. Jeg tar meg selv i å undre om denne mannen blir vår alles skjebne, der han sitter stødig som et rev i stormen, mens vi driver rundt som skipsbrudne, desperate etter noe fast å holde i.
Kan vi prøve å redde noen andre enn oss selv? Har vi i det hele tatt råd å til tenke tanken? Jeg ser på de rundt meg, og ser etter tegn på noen som har gitt opp. Shinra sitter om enda mer lutet enn til vanlig. Jeg går bort til han og legger en hånd forsiktig på skulderen hans. Det er det minste jeg kan gjøre. Gi en stakkar et holdepunkt i stormen.