Internat Norwegen

demake

Seksuelt godteri
Jeg stemmer på nikotinheksa sofie.

Sofie

Like my body?
"Også en rød3 da vettø" sier jeg muntert, og slår Eivind hardt i ryggen, som en hyggelig gest. Han trekker pusten og stålsetter seg. "Du vet jo at jeg bare har eventyrblanding nå" sier han kjapt. "Det er harde tider". Jeg stivner til, munnen forblir i halvåpen posisjon. Jeg er bare noen centimeter fra ansiktet hans. Brystet mitt går som en belg, og for hvert innpust høres et hvesende pip. Sur ånde av tobakk og gammel fyll siver opp av halsen og får ham til å vri ansiktet sitt i vemmelse. Muskel for muskel prøver han desperat, men diskret, å sno seg unna.

"Fyyy faen, Eivind", peser jeg fram. "Detta er faaaenmeg verre enn å pisse på graven til Leif Juster. Skulle ønske du døde".

(Se på dette som en stemme på Eivind).

Eivind er en naturlig mistenkt siden Martin tok kvelden etter krangelen deres, men siden en hammer ble brukt mot ganon, mistenker jeg Snekker Terje. Stemmer på Terje

Dette er bra gutta. Her er lista til dere når dere finner ut at jeg er uskyldig:

Terje, Sofie, Thinaran og Martin, som nå blir pissa på i helvete. Drep disse svina og vinn ..tilbake Internat Norwegen.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Slik ligger det an:

Eivind - 4stemmer​
Sofie - 2 stemmer​
Terje - 1 stemme​
Halvparten har ikke stemt. Hvordan vil dette gå? Det er 10 minutter igjen.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
"Ja, Eivind. 4 stemmer. 2 fler enn neste nominerte på lista. Er du klar?" Mesterdetektiven tilbød Eivind et trekk fra pipa si, tydelig skuffet over å måtte følge Eivind McHaters 2k til bakgården, men Eivind sa ingenting.

De to går ned den store svingtrappen og mot døra ut mot bakgården. Vinden uler utenfor. Det var blitt høst og mørket hadde allerede rukket å senke seg over Internat Norwegen.
"Hva i...." Sheriffen hører en rar lyd fra taket. "Hva i helvete er den lyden?"
"Veit ikke, men det høres ut som det komme.... PASS DEG", skriker Eivind og hopper på Sheriffen idet den store lysekronen faller ned fra taket på vei ned mot deres sikre død. De to ligger nå på ryggen og ser rett mot øyet i lysekrona som er på vei mot dem.
"Eivind... Vi lever fortsatt!" Lysekronen var under ti centimeter fra nesetippene deres.
"Ja, men det hadde nesten vært like greit om det hadde blitt ferdig nå. MEN SAMMA FAEN DET! ER TYDELIG AT JEG IKKE SKAL DØ HEEEELT ENNÅ!"

Detektiv Sheriffen dytter lampa vekk slik at han og Eivind kan kommeg seg unna.
"Du reddet livet mitt, du veit det?" Sheriffen er fornøyd, for han hadde ikke tenkt til å dø på Internat Norwegen. Planen var klar den. Dø i stolen, ved siden av det whiskybordet han fikk fra Terje, med pipa i kjeften og whiskeyen sølt over hele seg. Det ville bli vakkert, tenkte Sheriffen mens de gikk forbi alle faklene og opp til galgen.
"Har du noen siste ord, Eivind?" spør detektiven.
"Ja. Det har jeg faktisk", han kremter litt før han roper
"Bunch of slack-jawed faggots around here. This stuff will make you a god damned sexual Tyrannosaurus, just like me."

Sheriffen går ned fra podiet, tryner noe helt forjævlig og slår ryggen sin hardt.
"SHINRAEN MIN!" Roper Sheriffen, men vinker alt videre. Han har tydelig vondt men som den mesterdetektiven han er er det viktig å ikke vise fienden at han er svak.
Vaktmester Lodin kommer opp.
"Erru klar for å dingle din, jæla fisemink? Kanke drive å prutte rundt her å tru du kan gjørra som ru vil. Jæla rasshøl!" Han drar i spaken, men ingenting skjer.
"MEH! Må jo faen meg gjør alt sjæl i disse dager. KAN NOEN FINNE EN JÆVLA MINKESTOL TIL DENNA HERRA POKEMONEN?" roper Lodin.
Terje kommer bort med en hjemmelaget krakk og gir den til Lodin.
"Her. Har lagan sjæl!" og går tilbake til plassen sin utenfor fakkelringen.
Eivind går opp på krakken og venter tålmodig mens Vaktmester Lodin kutter lengden på tauet ned til galgen.

Lodin sier nok en gang: "erru klar for å dingle din jæla fisemink kanke drive å prutte rundt her å tru du kan gjørra som du vil jæla rasshøl", men helt uten innlevelse denne gangen. Eivind humret faktisk litt for seg selv for det hørtes så innøvd ut, men så ser han ned på Lodin som går bakover for å ta sats å sparke i stolen og blir med ett nervøs.
Plutselig skjer det noe merkelig. En etter en slokker faklene, akkurat som om noen går med en lyseslukker. Faklene slukkes fortere og fortere helt til det bare er en igjen og det er den oppe ved galgen.

"Hva i helvete?" Sier sheriffen.
"Hva faen skjer nå a?" sier lodin.
"Å e det som skjær heri gården nå a?" sier Yetipants.
Den siste fakkelen slukkes. Det er så å si helt mørkt, men Lodin har vært ute en vinternatt før så nattsynet hans er godt nok til å se stolen. Han sparker alt han kan og idet han treffer stolen så blusser alle faklene opp igjen å nøyaktig den samme plassen de var før damene som holdt dem falt ned.

"HVEM ER DET SOM GJØR DETTE?!" roper lille drauden. Livredd, kryper han inn under stolen til Sofie før han lukter rød3-ens stank og beveger seg videre under stolen til Neocon.
Lodin ser på Eivind, som plutselig henger oppned i galgen med foten øverst.
Og lodin besvimer.
Mesterdetektiven reiser seg opp og sier.
"Dette tar jeg som et tegn på at Eivind ikke skal dø idag.
Men jeg har, ved hjelp av mine ekstraordinære detektivegenskaper også kommet frem til en ting til.

Det spøker på Internat Norwegen."

Det er nå natt.

Se her se her. Tydelig at noen ville forsikre seg om at Eivind fortsatt kan distribuere shitten enda. Tydeligvis kaker i muffinsen her. Men jeg lurer fortsatt på hvem det var som krympet alle capsene mine...

"You only yolo once. Losers."

*Swag-walk tilbake til internatet*

CockMcBalls

El Sabor Professional
Jeg blir stående å se ut i den kalde, mørke høstluften. Det spøker på Internat Norwegen, sa han.
De andre begynner å trekke inn i internatet igjen men jeg blir stående.
Etter hvert kommer Eivind swag-walkende i min retning.
Jeg svelger og puster dypt inn.

"Heh, Eivind, du vet at... at jeg bare gjorde som de andre, sant? Heh..."

Jeg våger ikke å se han i øynene. Har aldri blitt helt trygg på fyren. Jeg mener han virker som en bra kis men han har så mye eksplosivt sinne i seg.

"We er good, sant? Hør, mamma ga meg disse sist jeg var hjemme...

Jeg roter ned i høyre baklomme i Levis 510-ene mine og drar ut innholdet. Det er fem 200-lapper som er krøllet sammen. Jeg retter dem ut og rekker dem i Eivinds retning.

"Hadde egentlig tenkt å spare dem til Hawaii, men det gikk jo til helvete. Hva sier du til å gi meg noe pælmedunkel for dem? Og et brett blåhval? Jeg fikser faen ikke dette mer, jeg trenger noe for å roe meg ned."

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hadde ikke muligheten til å stemme i går, men vit at jeg ikke hadde stemt på deg. <3

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Vår mesterdetektiv går i sirkler inne på kontoret til Riou.
Vaskehjelpen Novastrum holdt fortsatt på med vaskingen der inne.
"Får aldri henda mine reine. Får aldri henda mine reine." sa han frenetisk.
"Så vask dem da? Det er vel ikke et stort problem det?" Sheriffen går fortsatt rundt i sirkler og grubler
"Shinra85 var uskyldig, men ble hengt.

SirkusMartin og Ganon ble drept bare noen timer etter hengingen. Hvorfor? Var de skyldige? Er det motstanderne som følte de var på sporet av noe og tok knekken på dem? Han er usikker. Han klarte bare ikke finne en god grunn til hvorfor Riou, ganon og Martin var blitt drept på denne måten.

"FERDIG! ENDELIG FERDIG!" ropte Novastrum høyt, men Sheriffen så rundt seg og det var fortsatt blod overalt.

"Har fått skrubbet henda mine så grundig at det ikke er noen bakterier igjen!" sa han fornøyd og gikk ut av rommet.

Jaja, blir vel lettere å konsentrere seg nå som han er ute av rommet, tenker Sheriffen.

"Hvis jeg bare kunne forstått hva grunnen til å dr...", Detektiven blir avbrutt av en hes Novastrum som hyperventilerer og er i tydelige smerter.

"Jeg... Gikk.. Skled i blod... Han.. Utenfor.. Rommet til Eivind... Død..", han var tydelig redd. "Hendene mine! De... var... rene. nå.. blod."

"RO DEG NED, NOVA! RO DEG NED. Hva har skjedd?", men Novastrum klarer ikke svare. Han segner om og detektiven legger merke til at han har blitt stukket med en kniv i ryggen.

Sheriffen løper bort til rommet til Eivind og ser at Terje ligger der....død!
"Det var da som bare...."

Hodet har blitt knust av en stor bøtte med proteinpulver.

"Ironisk at mannen som kun spiste søppel, ble drept med noe som smaker enda verre! Dette går faen ikke an", han ser rundt seg for å sørge for at ikke han også skal bli et offer.

*SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISJ*
Det lander en pil rett foran han, med en lapp festet bak ved fjærene. "Stikk hvis du vet hva som er best for deg."

Men Sheriffen løper i den retningen pilen kom fra. Han ser noen løpe motsatt vei og prøver så godt han kan å nå personen, men han er for rask. Fallet fra galgepodiet kvelden før sørget for det. Andpusten lener han seg fremover med et godt tak om knærne. Og da ser han noe merkelig. På gulvet er det blod, men det er ikke Terje sitt. Blodet leder Mesterdetektiven til et rom det står NMSP på. Håndtaket på døra er blodig, og under dørkarmen renner det mer blod ut.

Sheriffen åpner døra og en eim av kropp, potetgull og blod slår han i fjeset.
"Thomas? Buggz? Hva har de gjort med deg?"
Han satt foran pcen, og skrev no greier i notepad.

"De var lei av at jeg ikke hadde fikset de rektangulære bilderammene her på Internatet. De forstår ikke. Det er ikke så lett med tanke på takhøyden her, det vil bare ikke se bra ut." Tastaturet var blodig og hadde sluttet å fungere.

"Men, Buggz? Hvis du bare hadde fikset de avlange rammene, kanskje dette ikke ville skjedd?", Buggz snur seg mot Sheriffen og ser sint ut.

"Du forstår ingenting. Du forstår..." Han reiser seg opp og invollene hans velver utover gulvet. "ingennnnigggggt"
Død.

Sheriffen tar frem pipa fra innerlomma og tenner den. *patt patt*
"Jaggu. Noen driver gjøn med meg og min etterforskning! JEG HAR FÅTT NOK! Det er på tide at jeg ringer... Nabbe.

Ingen har opplevd mer dritt enn han. Kanskje han klarer å se ting fra et annet perspektiv."

----------

I løpet av natten er det to stykker som er døde.

Terje.
Buggz.

Hmmm, lurer på om denne personen som farget labfrakken til Demake har noe med capsene mine å gjøre? Tror vi har en liten skøyer på internatet! Vær på vakt folkens!

Ok gutta, jeg vet hva som skjer her, og jeg finner meg FAEN IKKE I DET. Det disse svina nå gjør er å systematisk gå rundt og kverker folk som har anklagd meg. Det er faen så utspekulert. Jeg tror derimot ikke alle som stemte imot meg er uskyldige.

Jeg skjønner nå at det kan virke som om jeg har orkestrert hele denne greia, men det stemmer ikke. Jeg vet ikke hva vi skal gjøre, men skjønner om folk ikke helt stoler på meg

Det er for opplagt mann! Hva faen skjer med resten av folka? Er de blitt stumme?

demake

Seksuelt godteri
Dette er for jævlig! Hvorfor har noen farga frakken min rosa? Det er Drauden som er homo, ikke meg!
Jeg og Shinra er bare gode venner.

Jeg har fortsatt lyst å sjekke Sofie ((får ikke boldet teksten, så til helvete!)) nærmere i sømmene. Jeg har sett nok på Åndenes Makt til å vite at det er nikotinheksene som leker med spøkelser.