It's Witch Time! Bayonetta!

Sånn bortsett fra at ho ser ut som en kvinnelig Jack Skellington mener du?

Det var uansett ment som en spøk i den grad at om en hovedperson i et spill er stygg eller vakker ikke har så mye å si for om jeg kjøper et spill eller ei.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Tja, jeg hadde ikke spilt wow som en junkie i fire år om jeg ikke syntes kuen min så barsk ut. Det er en grunn til at jeg ikke har testet Uncharted enda... Noe av det er nok Nathan "Generic" Drake sin feil; han piquer ikke akkuratt noen interesse, ikke engang in a gay way.

Og... Jeg ville ikke si at Bayonetta er stygg, tvert imot, hun ticker jo alle geek-chic boksene og er cocky som faen i tillegg.

Bayonetta er digg. Herlig personlighet og digg design. De sprøe proporsjonene er morsomme. Jeg liker at de tør å lage en litt annerledes karakter.

SHDR

Gullmedlem

Bayonetta er jo nokså naturlig proporsjonert sammenlignet med for eksempel drømmedama over. Hvis du ikke tåler å spille et spill fordi anatomien på hovedpersonen ikke er realistisk, skulle jeg tro hvert eneste videospill gitt ut de siste ti åra vil stryke deg mot hårene. Gears of War-heltene er tre ganger så brede som vanlige mennesker, mens for eksempel kvinnene i Ninja Gaiden ikke bare er urealistiske, men direkte obskøne.

Bayonetta hadde fått lenke meg til en giljotin og riset stumpen min når som helst.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det der være Rob Ubrukelig Liefeld. Det der er noe av det vprste jeg har sett av anatomi..

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Rob Liefeld skulle ønske han greide å lage noe som var 1/10 av Aeon Flux.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare for å slenge inn en aldri så liten påpekning her så er det et gjennomgående tema i verdens kunsthistorie (fra førhistorisk tid, gjennom antikken og nær fortid og så klart også i dag) at kunsten gjengir menneskekroppen med urealistiske forvrengninger eller anatomisk umulige attributter. Riace-bronsestatuene er et fremragende eksempel på hvor ufattelig dyktige antikkens skulptører var (fun fact: Håndverket som ligger bak å lage slike statuer har gått tapt, ingen av dagens kunstnere kan måle seg med de gamle grekerne eller egypterne), og de følger den antikke tradisjonen med å framheve enkelte fysiske trekk til urealistiske proporsjoner. Bare sånn at ingen skal tro at dette er noe nytt fenomen som er eksklusivt for videospill, liksom.

Og ja, jeg synes også Bayonetta er tvers igjennom nydelig. Det er litt pussig å sammenligne enkelte amerikanske spill med det ypperste innen japansk håndverk, for det er to helt forskjellige verdener.

Bayonetta er jo nokså naturlig proporsjonert sammenlignet med for eksempel drømmedama over. Hvis du ikke tåler å spille et spill fordi anatomien på hovedpersonen ikke er realistisk, skulle jeg tro hvert eneste videospill gitt ut de siste ti åra vil stryke deg mot hårene. Gears of War-heltene er tre ganger så brede som vanlige mennesker, mens for eksempel kvinnene i Ninja Gaiden ikke bare er urealistiske, men direkte obskøne.

Bayonetta hadde fått lenke meg til en giljotin og riset stumpen min når som helst.
Jeg har ingen problem med urealistisk anatomi, og det har ingen innvirkning på avgjørelsen min på å kjøpe et spill eller ikke. Det er svært få spill jeg kjøper til fullpris, og bayonetta er ikke ett av dem. Hadde jeg visst at dette var så sårt et tema blandt gutta her så hadde jeg spart meg for den dårlige spøken.:p

Edit: Jeg synes fortsatt at ho er støgg.

Har noen prøvd seg på den hemmelige bossen i dette spillet?
Father Rodin
Fy faen så vanskelig han er, selv med det beste utstyret som gjør alle mine slag til wicked weaves. Sitter nesten å skriker av han.