[PC] Jeg har Kickstarter-feber og den eneste kuren er å finansiere fler indiespill

Shinra85

Spillegals effort emo
Backa på WiiU. Det der virka rett oppi mi gate
 

Terje

mostly harmless
Power Drive 2000 både låter og ser grisefett ut. Det er altså en enkel arcaderacer med 80-talls estetikk. Sånn rent ut over at fyren vil hyre inn en masse folk til å lage fet musikk til han a la Hotline Miami så står han for all utvikling selv. Under risikofaktorer sier han at dette er tryggest for da risikerer han ikke at andre ødelegger for han ved å enten ikke levere bra nok saker eller baile fra prosjektet halvveis eller noe lignende. Ja... ha. Får litt feil vibber her. Men om dette kommer i mål og blir levert så høres det konge ut.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjekka Bloodstained-sida akkurat og de er på over $400.000 av $500.000. Antageligvis i boks før jeg får trykka post. Jeg bare.

Edit: OK tok litt lengre tid men nå er det i boks. Må jo sparke denne når jeg får noe spenn seff seff.
 
Sist redigert:

Novastrum

Feminist-elitist
Det der er den beste spillnyheten på ... årevis?!
Liker ikke helt at det ser ut til at de går over til vector-grafikk, istedenfor pixelsprites, men vi får se hva simn skjer. Mulig dette blir den første starteren jeg kicker.

PS: Konami suger.
 

Lodin

Der Waaaah
Merker jeg er litt skeptisk nå siden det er indie-delen av Inti Creates som faktisk skal mekke dette. Akkurat nå driver de som kjent å knoter med Mighty No. 9 og det ser ganske røv ut i forhold til prototypebildene de viste fram under den 'starteren. Trukke jeg gidder å backe og det er ikke akkurat sånn at de trenger spenna.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Sjekket ut litt Inti-greier i går etter jeg skrev innlegget, og er nok rimelig scheptisk selv. Svakt håp er tilstede. De har i alle fall fått med seg noen habile musikere på laget.

Vi får
 

Lodin

Der Waaaah
Om ikke annet får Jokke-Laila en slange som lærer deg moves og heter Trowzer. Visse Waluigier er såklart hoppe gærne nå, men jeg syns det er ålreit at det har litt Conker i seg. ^^

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Går det an å foreslå en regel om at man ikke på død og liv MÅ påpeke at noen, ett eller annet sted, blir krenket av nesten hva det skal være som skjer innenfor spillverdenen siden ytterst få, utenom de det gjelder, faktisk bryr seg?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ok
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takk for oppklaringen. Joa, kan godt gjøre det. Vi kan jo ha et innlegg hvor det bare står "SJWs er irritert over ett eller annet" og så går det an at alle leser det og så er det greit og så kan vi prate om spill isteden liksom.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
No video fra Formula Fusion


Jeg får ennå litt inntrykk av at det er en slags panikk hos dem. De har nådd minstemålet for å "bevise at dette er noe folket vil ha" men er langt unna "garantert release" som er et strekkmål. Skeptisk, men håpefull.