[PC] Jeg har Kickstarter-feber og den eneste kuren er å finansiere fler indiespill

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#41
Kanskje ikke indiespillrelatert, men hvor mye tror dere en god idé er verdt?

Så mye.
28 dager igjen :penga:

Og her kan man se hvor mye en tacky og smakløs idé er verdt.
 

Lodin

Der Waaaah
#44
Jeg er skeptisk til den klokka. Ikke faen om de kunne produsert den til de 100.000 de hadde satt målet til.
 

Terje

mostly harmless
#45
Vil også ha den klokka. Spørsmålet er om jeg kommer til å bruke den noe særlig da jeg er redd den ikke vil tåle å være med på jobb. Men... vil ha den klokka.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#51
Lodin skrev:
Fordi man får designe en av bossene om man gir hundre dollars. Har du noensinne fått designe bossen i et spill kanskje?
:eng: Little Big Planet
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Jeg for min del synes det vil være stor synd om det spillet der ikke ser dagens lys. Det er for mange ting som er bra med den videoen der, rett og slett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Det er et spill hvor du slenger en kjetting på roboter med sverd for å få dem til å sprette veggimellom, hvor bygninger raser sammen når du hopper på dem, hvor en diger klædd raserer brettet slik at det ikke lenger går an å komme videre i spillet, og hvor vannshaderen er programmert etter "å perspektiv er for no'"-prinsippet, etc. etc. Her er det verken mangel på talent eller visjon, dette er briljant på samme måte som The You Testament og lignende saker.
 

Lodin

Der Waaaah
#58
Yesss, Shadowrun nådde 1,5 mill så nå dukker det opp folk fra både SNES og Genesis utgavene. Ikke bare det, men de har gravd opp begge gubbene som komponerte musikken til dem og hyra dem til å mekke litt mer. Dette spillen blir så jævlig å eie.