[PC] Jeg har Kickstarter-feber og den eneste kuren er å finansiere fler indiespill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
Neal Stephenson skal mekke spill.


...

NEAL STEPHENSON SKAL MEKKE SPILL!!!!????!?!?!?!?

Fytti fela, bare en av mine favorittforfattere skal mekke et spill, OG det er et spill som handler om sverdkamp, OG de mekker en greie du skal bruke til å kontrollere spillet med, OG det ser ut som om de prøver å levere hva Wii ikke klarte før med Skyward Sword, og så ta det enda lengre? Altså, ja. Dette må bli bra. Sjekk videoen hvis du ikke tror meg.

Sjekk videoen uansett, bare for å se hvem som er smeden til Stephenson.

Edit: Ja, og denne var faktisk på Youtube så det går an å slenge inn. Se den også.

 

Lodin

Der Waaaah
#84
Håper techen blir putta inn i neste Mountain Blade. Selvom jeg tror dette er en av 'starterne som kan gå i dass.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#86
Jeg må si at jeg virkelig gremmes over hvor mye dritt hun får slengt etter seg. Jeg la inn en dollar i kickstarting bare fordi jeg vil være bedre enn de folkene. Ellers hadde jeg jo bare tittet på startern', tenkt "kan bli spennende" og så ikke gitt noe fordi det allerede var fulltegnet.
 

Lodin

Der Waaaah
#87
Men's Right aktivister eier.
Sånn ellers syns jeg ikke veldig synd på hu dama. Ingen trenger 6000 dollars for å lage fem tubber om et tema som allerede er mast til døde av mye bedre aktører. Nå får a hundre tusen istedet hu kan putte rett i lomma og da hadde jeg fint overlevd litt internettrusslings om drap og voldtekt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#88
jau, nyskjerrig på hva hu gjør med penga. Har ærlig talt ikke no problem med at hu pocketer dem (alle som backer etter at målet er nådd er da bør være inneforstått med nettop det), men hvis jeg hadde vært backer hadde jeg nok satt pris på at hu fant på noe litt mer konstruktivt, ja.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#89
Lodin henger for mye på misogynistiske taperforum der man i det hele tatt har noen aksept for at det er greit å holde på sånn. Om man ikke er enig at hun fortjener seks tusen dollar for å lage en videoserie man muligens ikke er interessert i, ja da gir man ikke penger til henne. Ferdig med den saken.

Resten av pengene kommer kun forbi det er såpass mange folk som ønsker å distansere seg fra slike usaklige hetskampanjer. Om bare alle kommentarene var antifeministiske hadde det i det minste hatt en slags logikk, men alle de andre forsøkene på fornærmelser som kommer med grunnlag i etniske tilhørigheter og slikt er bare forkastelige.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#90
Bare paster denne her jeg:

 

Lodin

Der Waaaah
#91
Mesteparten kommer vel fra dumme CyberKer som vil markere et standpunkt. Finnes mye bedre ting de kunne brukt penga på.
Man kan betale noen avdanka gamle kjerringer for å laive Anton Chekovs Tre Søstre. De trenger spenna for å leie et hus samt masse pappvin.
Hu dama her har finni opp miniskjørtet.
Her er noen som skal mekke dokumentar om å delta i Occupy-bevegelsen. Det de egentlig skal er å finansiere turen sin via Kickstarter, men siden det ikke er lov med donasjoner slenger de med et kamera og vurderer å filme litt. Finnes hundrevis av disse.
Dette... hva nå enn i faen det er for noe...
Han fyren her lager awesome fantasybilder. Frank Frazetta kan ta seg ei bolle.
Drit i at noen mekker en proff film om Abe Lincoln som vampyrjeger, vi trenger en hvor han er steampunk.
Men dette, dette er nok favorittstartern min alt i alt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92
Men's Right aktivister eier.
Sånn ellers syns jeg ikke veldig synd på hu dama. Ingen trenger 6000 dollars for å lage fem tubber om et tema som allerede er mast til døde av mye bedre aktører. Nå får a hundre tusen istedet hu kan putte rett i lomma og da hadde jeg fint overlevd litt internettrusslings om drap og voldtekt.
Den jævla "detta ække no å bråke om"-holdningen der kan du faen meg pakke til hælvete vekk. Helt greit at du ikke ser poenget, men å si at dama ikke fortjener oppmerksomhet fordi temaet er "mast til døde" når reaksjonene på denne kickstarteren er et bevis på at debatten fortsatt ikke har utspilt sin rolle er hyklersk til tusen. Uansett tar sånne holdninger seg så jævlig dårlig ut uansett om man ikke pleier å slenge dritt til damer ellers. Kjønnsdiskriminering er et gedigent problem i spillkulturen, og det aller minste majoriteten (dvs. menn) kan gjøre er å støtte ting som kan bidra til å bedre problemet, uansett hvor meningsløst det måtte virke for den enkelte. Det, pluss at kommentarer som går ut på at "du klarer deg nok, så litt mobbing får du tåle" er blant det laveste jeg veit om. Folk blir mobba nok uten at man skal snu ryggen til det når man er gammal nok til å vite bedre.
 

Lodin

Der Waaaah
#93
Neida for all del bør dama mekke sånne tubber hvis hu vil. Kan godt hende det kommer no vettugt ut av dem og, men jeg tviler. Greia er bare at de blir ikke no mer enn den greia Kleevah posta og han fyren skal ikke ha mange tusen for å dele meningene sine.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#94
Helt streit at du synes det, men å si at hun bør tåle å få høre at hun skal bli drept og voldtatt fordi hun vil mekke noen videoer er faenmeg ikke akseptabelt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#96
Nå backa jeg $1 bare for å trasse Lodin.
En stor hjertefølt takk blir levert ca. August 2012.