Jeg lurte på?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
Herre min hatt. grunnen er at han vil ha høyere idle tall, herregud, det er jo livet hans tydeligvis.

Et emne, en poll, en gang i uke fram til desember, oh gid så vanskelig.
 
#22
Næh, jeg bare kødder med deg, GTW666.
ILiuz får finne ut når vi skal starte med alt. Så får vi se hvor alvorlig det blir. Vi er jo ikke nødt for å ha slike kåringer, om det blir for seriøst som Porten her sier. :p
 
#24
Seriøst det er jo lite vits med de greiene, alle vet jo hvem som vinner. Okey, greit, jeg skal ikke være med denne gangen, det er fordi jeg ikke gidder å vinne.. Orker ikke paparazzi fotografene, jeg orker ikke å gi auotgrafene, det blir for mye!! Men koz dere da!!


*en paparazzi* Faen i helvete, må stikke nå.... *finne frem twin uzi*
 
#25
Du blir nok med hvis du blir nominert :p
Men det er, som jeg sa, ILiuz som har siste ord i denne saken om det blir noe av dette i år.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#26
Opprinnelig skrevet av ILiuz@18.09.2004, 09.53
Jeg hadde aldri et slettemaraton, det var bare noe Skoen ville at folk skulle tro... :ler:
104088​
Emnene forsvant av seg selv? Tihi.
 
C

Crizpy

Gjest
#28
Litt tåpelig, da.
Nabbe kommer med ideene, men dere sletter emnet og lager nye med samma prinsipp, og på toppen av det hele tar crediten for det...nei husj.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#29
Ja, det er fascisme på høyt nivå. Heldigvis har vi dere flinke opprørere som vet å ta loven i egne hender og fortelle oss hvor skapet skal stå. Viva les resistance!
 
C

Crizpy

Gjest
#30
Jaaada, mandark. Du blir sikkert sliten av alle 'opprørerne' som gjør hverdagen din hard. Synd på deg, stakkars gutt med psykisk slitsom 'jobb' :ler:
 
#31
Snakkes det om nominasjonene som jeg slettet ifjor? Det var av den enkle og forståelige grunn at jeg hadde bedt Skoen om å ikke sette opp nominasjoner, og det av flere grunner. For det første skulle vi (jeg og Vivi) gjøre en litt spesiell vri på det, og for det andre var det altfor tidlig å begynne med nominasjoner allerede i august-september. For det tredje... eeeh... hmmm... BÆSJ!
 
#32
Det må i hvert fall huskes på å ta med «årets nykommer», den klart mest prestisjetunge avstemningen etter «årets medlem».

Jeg mener også det er tid for et koselig innhopp gjort av «årets rumpeslikker», eller «årets tåpe».

«Årets spammer» ønsker jeg også!

Aaahh, det skal bli herlig!

(Faen, er det september nå, ja! :blunk: Gud bedre...)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#34
Svar meg nå, helt ærlig... Ser jeg ut som en som kan korrekt fransk gramatikk?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#36
Jeg støtter forslaget om å kåre årets rævslikker. Disse er det fanden meg mange av.

Håper jeg vinner hovedkåringen igjen, forresten. Det hadde sagt litt om folkene som stemmer. Hva annet har vel jeg egentlig gjort enn å sløve rundt siden forumet åpnet igjen?
 
#37
Jau, ifjor ble det forresten laget en helt egen seksjon for de ulike "prisene", rett og slett fordi at de ikke skulle blande seg fr mye inn. Men jeg synes at nominasjon av kategorier skal først settes opp i midten av oktober. Så tar vi nominasjoner til de ymse kategoriene første uka i november. Så starter iallfall første runde av hovedkåringa rundt 15. november.
 
#40
Opprinnelig skrevet av Mandark+dette emnet-->
Svar meg nå, helt ærlig... Ser jeg ut som en som kan korrekt fransk gramatikk?
104582​
[/b]
<!--QuoteBegin-Mandark
@emnet om gamle SG
Row, row, row your boat, gently down the streeeaaam... :rulleøyne:
Og Skoen: Jeg ser fortsatt ingen grunn til å ta nominasjonene så tidlig. Man kan godt vente til starten av november med dem. Så hvis vi bare holder kjeft om disse detaljene, klarer sjefene helt sikkert å gjøre det på en ålreit og gjennomtenkt måte.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.