Jeg lurte på?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#61
Vel, å kaste ut uønskede medlemmer er fortsatt moderatorenes oppgave. De fleste som er gjennomsyret av usakligheter blir da også kastet ut rimelig fort, vil jeg påstå. Jeg vil tro snittet ligger ganske høyt når det gjelder hvor fort det reageres på dette forumet i forhold til andre fora. Vi er dessuten så heldige at vi har dedikerte brukere som sier fra når det er noe de ikke liker. Jeg vil derfor foreslå å rapportere om brukere som bryter reglene, i stedet for at vi skal ha en gapestokk-funksjon på forumet vårt.
 
#62
Opprinnelig skrevet av Houseman@27.09.2004, 18.14
Vel, å kaste ut uønskede medlemmer er fortsatt moderatorenes oppgave. De fleste som er gjennomsyret av usakligheter blir da også kastet ut rimelig fort, vil jeg påstå. Jeg vil tro snittet ligger ganske høyt når det gjelder hvor fort det reageres på dette forumet i forhold til andre fora. Vi er dessuten så heldige at vi har dedikerte brukere som sier fra når det er noe de ikke liker. Jeg vil derfor foreslå å rapportere om brukere som bryter reglene, i stedet for at vi skal ha en gapestokk-funksjon på forumet vårt.
109179​
*Host*the_flask*hark*
 
#63
Avstemmninger ang. årets sånn-og-sånn høres flott ut! :)
Er det med noen premier eller er det kos og klapp og klem og pomp og prakt og street cred og respekt og det å ha gleden av å kunne skrive "årets (noe) 2004" i siggen?

Kanskje vi kunne sende Baronen over til hver og en av de som vinner på et lite show.... ? :p
 
#64
Avstemninger og aktiviteter på #spillegal er nok opp til meg, ettersom det er jeg som er sjefen der. Hva som skjer på forumet har ikke jeg myndighet over.
 
#65
Det er jo bare teit å ha avstemmninger over IRC, årets #spillegal burde heller bli stemt over på forumet. Det ville vært mye bedre.
 
#68
Hvorfor skal årets bruker på en IRC-kanal stemmes på et forum, hvor 70% av medlemmene aldri har sett aktiviteten til den aktuelle brukeren på IRC-kanalen?
#spillegal-kåringer skal selvsagt skje på #spillegal, alt annet blir meningsløst.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#71
...Og alt som har med forumet å gjøre bør foregå her, siden, som du sier, kun 30 prosent av medlemmene vanker på IRC-kanalen. Jeg er for øvrig ikke sikker på om tallet stemmer - hvis man tenker antall registrerte medlemmer må vi snakke om promille, mens hvis man tenker på bare de mest aktive medlemmene, er tallet kanskje høyere. Uansett hvordan man tenker: Flertallet av brukerne ferdes ikke på #spillegal, og da bør heller ikke avgjørelser som gjelder hele forumet foretas der (f.eks. nominasjoner).
 
#72
Jepp, da har vi fått poengtert det.
Så for å svare enkelt og greit på AzMans spørsmål på én linje: "Ja, det blir Årets Spillegalmedlem 2004 mot slutten av året, her på forumet, gjerne med flere kåringer og det blir Årets #spillegal, som i fjor, også mot slutten av året."
 
Status
Stengt for ytterligere svar.