Jeg lurte på?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#44
Nei. Nå var det nok. Martin har rett.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#48
La nå Baronen være i fred... han er så søt.
 
#50
Opprinnelig skrevet av Skoen@18.09.2004, 13.44
Du blir nok med hvis du blir nominert :p
Men det er, som jeg sa, ILiuz som har siste ord i denne saken om det blir noe av dette i år.
104149​
Helt til den dagen tålmodigheten din tar slutt, og du setter igang kåringene. Eller hva?

Jeg støtter forresten ikke det med irc. Det er rett og slett bare tull. Eivind har faktisk et par kommentarer til akkurat det ;)
 
#51
Å ha all nominasjon på IRC blir unødvendig. Hold det på forumet, det er tross alt her det skal foregå.
 
#52
:kos: @ Eulogy
 
#53
Da tar vi et nominasjonsemne første uka i november, så ser vi når avstemninga skal starte basert på antall nominerte.
På IRC blir det nok Årets #spillegal, hvor både nominering og avstemning skjer på IRC.
Men kommer det til de andre kåringene, er jeg helt med på at det skal skje på forumet.

Årets #spillegal starter nok ikke før siste uka i november.
 
#54
Har DU bestemt det, eller er det sjefen som har bestemt det?
 
#55
Skribenter har null å si. Vent på ord fra noen som faktisk har noe å si du, Eulogy; kanskje det er tryggest.

Men, ett aldri så lite forslag: Kanskje vi kunne ha en avstemming med et knippe antall "tullinger vi ikke vil ha på forumet", der vi kan stemme på hvem vi vil skal kastes på hodet og rævva ut? :)

Jeg tror noen hadde fått bæsj i postkassa, da....
 
#56
Jeg støtter kozeloz sitt forslag. Det har kommet jævlig mange idioter inn hit den siste tiden.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#58
Heh, det offisielle Postal 2 forumet hadde faktisk en egen kategori for "utstemming" av medlemmer. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#60
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@27.09.2004, 08.58
Heh, det offisielle Postal 2 forumet hadde faktisk en egen kategori for "utstemming" av medlemmer. :p
108938​
Er det rart? Faen meg bare white trash og idioter av verste slag som henger der.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.