Kameo Elements Of Power

  • Trådstarter Deleted member 1518
  • Startdato
D

Deleted member 1518

Gjest
#1
Rare(ware) har ved Xbox ikke gitt ut gode spill etter min mening til nå. Selv syns jeg ikke Perfect Dark Zero ser veldig lovende ut til nå, men deriomt det gjør Kameo Elements of Power. Jeg syns dette spillet ser så formidabelt spillbart (på en veldig positiv måte) ut. Landskapene, atmosfæren, figurene, musikken alt virker bra. Kanskje noen syns dette spillet virker barnslig, men det driter jeg i. Jeg skal/må ha det!


Tatt fra ign.com:

"Blending the heady thrills of exploration and puzzle-solving with the adrenaline rush of real-time 3D battles, Kameo: Elements of Power is an ambitious title from the makers of GoldenEye and Banjo-Kazooie. The concept mixes combat action with creature transformations, letting the title's female star morph into monsters and use their special powers against others."

Videoklipp, forhåndstitter, bilder......
Side med masse bra stoff

 
#2
Med tanke på at Rare klarer å få til så utrolig grafikk, tror jeg de også kommer til å gjøre en god jobb på PDZ sin grafikkdel også. Er ikke lenge siden Kameo kjørte på Xbox hardware, så det er fantistisk å se hva de har fått til bare ved å porte det over X360. Definitivt et spill jeg skal se nærmere på.
 
#3
Oi, Rare har utsatt et spill! Det var noe nytt.. -_-

Begynner virkelig å irritere meg at Rare tar fem år på å lage dritt. Håper at denne titlen for øvrig kommer til å skifte det dårlige ryktet de har for tida.
Spillet ser meget lovende, og artig ut, men jeg håper bare at det ikke blir slik som Starfox Adventures - Skuffende. Og jeg håper, for guds skyld at vi ser spillet i slutten av 2006, minst!
 
#4
Opprinnelig skrevet av Cornugon@11.07.2005, 07.35
Oi, Rare har utsatt et spill! Det var noe nytt.. -_-
Og jeg håper, for guds skyld at vi ser spillet i slutten av 2006, minst!
241114​
Hvor står det at det har blitt utsatt? Sist jeg sjekket var det et lanseringsspill, som betyr at det kommer ut Q4 2005.
 
#6
Det var det jeg mente. Dere misforsto meg sikkert på grunn av den dumme formuleringen, så beklager. Var ganske trøtt da jeg skrev det innlegget.
 
#8
Dette spillet er utsatt til tusen. Jeg husker at det opprinnelig skulle komme til Gamecube. Så bilder fra det før lanseringen av kuba.
 
#10
Gleder meg mye til spillet, men burde ikke emnet ligge i "nestegenerasjon", siden det er et nestegenerasjons spill?
 
#11
Husker at jeg kjøpte et nintendomagasin hvor en VHS med kortfilmer av kommende GC-spill (dette var altså før lanseringen av GC). Har, som nevnt i et annet enme, siklet etter dette spillet siden da.
 
#12
dette spillet ser jo dødsbra ut
gleder meg sinnsykt mye.
grafikken blir nok også bra, men vil den klare å konkurere med den som eksisterer.
Veldig spent på eventuell multiplayer opplegg og battleforbedringer
 
#13
Opprinnelig skrevet av Freezar@26.08.2005, 22.34
Husker at jeg kjøpte et nintendomagasin hvor en VHS med kortfilmer av kommende GC-spill (dette var altså før lanseringen av GC). Har, som nevnt i et annet enme, siklet etter dette spillet siden da.
255529​
Hah. Utrolig lenge siden. Noen som husker Starfox Adventures, som egentlig skulle komme på N64 under navnet Dinosaur PLanet. Det ble konvertert til GC og fikk middelmådig kritikk. Tipper det samme skjer her. Spill som hopper konsoller har en tendens til å kun bli "ok".
 
#15
Rare har vel ikke laget et skikkelig spill siden N64s dager. De fortjener ikke den oppmerksomheten lenger, det finnes langt større talenter å følge med på nå. Når de i tillegg er avhengige av penger fra Microsoft er de totalt ubrukelige og Microsoft burde brukt penger på å støtte talenter og ikke avdanka spillutviklere som kun lever på navnet sitt. Når dem skal lage sånn møkk som dem har laget den siste tiden synes jeg de får betale for det selv.
 
#16
Opprinnelig skrevet av Shadar@28.08.2005, 12.55
Noen som husker alle de siste spillene til Rare? Ja, de var middelmådige eller direkte dårlige, slik som StarFox Adventures og Conker's Bad Fur Day.

Hvorfor bry seg med dette?
255843​

Star Fox Adventures.....dårlig? :blunk: Hva da?

Conker kan jeg kanskje forstå, men Star Fox?
 
#18
Grunnen til at jeg først begynnte å sikle etter dette spillet er fordi jeg liker konseptet. Det å kunne bli til forskjellige monstere burde i hvert fall være et godt potensial til et variert gameplay.
Og jeg driter fullt i hva dere syns om Rare, jeg har også mistet nesten all respekt for dem etter at de gav ut middelmådige spill som Starfox Adventures og ødela klassikeren Conkers Bad Fur Day.
Men dette spillet har jeg fulgt fra før den tiden de mistet sin glans. Og det ser skikkelig fett ut, dermed ser jeg fram til spillet.
 
#19
Jeg hadde vært enig med deg, hadde du kunne forandret deg til noe mer spennende enn de erketypiske monstrene du har i dette spillet. Jeg er også redd for å miste noe av karakterdybden når du er allsidig som det. Spillet kan rett og slett risikere å bli veldig overfladisk. Jeg er hvertfall veldig lite imponert over det jeg har sett hittil av spillet, det ser rett og slett middelmådig ut det også.
 
#20
Vel, der har vi vel kun forskjellige smaker. Jeg liker grafikkstilen og jeg liker konseptet. Så får vi bare se om kontrollen blir brukbar, noe jeg innerlig håper den blir.