Kameo Elements Of Power

  • Trådstarter Deleted member 1518
  • Startdato
#27
Opprinnelig skrevet av Freeman@20.09.2005, 18.06
Ta en titt på denne siden og se den nyeste videon, Video Tour 1. Nærmere 40 min, men det fikk meg til å se positivt på dette spillet!

http://www.gamespot.com/xbox360/action/kam...ower/media.html
262845​

Synes at Rare har tatt med mange ulike gameplayelementer. Likte spesielt godt at de ulike karakteren vil ha ganske så unik stil. Det kanondyret så fett ut. Ellers synes jeg spillet er nydelig å se på og å se så mange fiender på skjermen er samtidig er intet mindre enn imponerende. :)

Tror dette spillet blir mitt første Xbox 360 spill, sammen med Perfect Dark Zero
 
#28
Xbox 360 begynner å minne meg såpass mye om Dreamcast at jeg skal skaffe meg en: Hvit boks, lignende kontroller, først ute, herlig hvit embalasjeboks, imponerende launchspill, og sist men ikke minst det å oppleve next-gen så tidlig som mulig for å gi et best mulig første inntrykk. Playstation 2 var slett ikke imponerende etter 1 1/2 år med DC.
 
#29
Opprinnelig skrevet av Freeman@20.09.2005, 19.06
Xbox 360 begynner å minne meg såpass mye om Dreamcast at jeg skal skaffe meg en: Hvit boks, lignende kontroller, først ute, herlig hvit boks, imponerende launchspill, og sist men ikke minst det å oppleve next-gen så tidlig som mulig for å gi et best mulig første inntrykk. Playstation 2 var slett ikke imponerende etter 1 1/2 år med DC.
262857​

Kunne ikke sagt det bedre selv. :p

Jeg kan sikkert kjøpe meg en xbox 360 om et års tid da prisen på maskinen og spillene har goått ned, men jeg vil ikke bli like beigeistrert for maskinen da enn hvis jeg kjøpe den med en gang.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#30
Jeg vil ikke se hele klippet fordi jeg vil glede meg.
Men jeg har ett problem med Windows Media Player, bildet blir veldig ofte slik på noen nettsider så jeg får ikke sett den uansett om jeg vil eller ikke:
 
#31
Kameo demo er nå bekreftet.

Opprinnelig skrevet av Rare-Extreme
IGN noted that during TGS, at the end of a gameplay presentation of the game, that Rare's George Andreas pointed out to those in attendance that Kameo will be a day one launch title, and that a demo would be made available both on Xbox Live and at retailers. This is great news, as we'll be afforded an early sneak peak at what's to come. Expect more on this exciting development as it's announced. The article also states that Kameo will feature splitscreen and systemlink co-op play options for multi,(other sources state that each player will take the role of the titular Elf for this) but though we know that Kameo will feature online play, Microsoft aren't quite ready to reveal just what that entails yet.
Gode nyheter at man kan laste ned demoer via Live.
 
#39
Gamespy omtale!

Karakter: 4/5

Litt synd at det sies en del negativt om coop-modusen, men som single-player virker det som et ganske godt spill.

Skal se Video Review fra Gamespot og IGN nå. Mulig jeg skaffer meg det, men jeg venter nok litt ... Det blir ikke mitt første spill, tror jeg.