Killer 7

SHDR

Gullmedlem
#23
Vel, Resident Evil ble jo redesignet fra scratch intet mindre enn fire ganger før de endelig slapp det. Resultatet ble jo ikke direkte dårlig, ble det vel? Konseptet i Killer 7 er såpass snodig at det slett ikke overrasker meg at de bruker lang tid på å få det ut.

Er det noen som vet om den japanske utgaven blir tekstet eller actet på engelsk ..? Jeg har litt lyst på den japanske utgaven.
 
#24
Slik jeg har forstått det ut i fra de videoene jeg har sett (og med tanke på Biohazard-serien) så snakker vi om engelsk voice og japansk tekst. Jeg har hatt JP-versjonen på pre-order i over 1 år nå, så jeg kan godt være prøvekaninen din. (Og med det sagt er det duket for min første gang til å bruke koZe-smileyen) :kos:

MoFo2
 

SHDR

Gullmedlem
#25
Så jeg får like herlig WTF-dialoger som jeg har fått fra ... øh ... alle Capcom-spill siden 1996? Og helt forresten, er den engelske talen i Resident Evil 4 den originale, eller er det oversatt? For den voice actingen er til tider helt spektakulært dårlig, og jeg lurer på hvordan den kom seg forbi QA i utgangspunktet. Ikke at den er så dårlig som House of the Dead 2, men der var jo voice actingen i seg selv en jævla feature. Ditto med det mildt homoseksuelle Ringu til Dreamcast.

Men godt. Da tenker jeg at det blir pre-order på meg og. Ingenting skal holde meg fra Mörder Sieben.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26
Opprinnelig skrevet av Shadar@11.02.2005, 17.45
(...)Ikke at den er så dårlig som House of the Dead 2, men der var jo voice actingen i seg selv en jævla featureMen godt. Da tenker jeg at det blir pre-order på meg og. Ingenting skal holde meg fra Mörder Sieben.
176101​
Voice-actingen i HotD2 var halve sjarmen. Inrøm det.
*rapper tiol seg, og briefer forsiktig med sin HotD GunPack til DC*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
"How could anyone do this."
"The chaos in the city is increasing!"
"It's a lot like the 1998 Curien case." "That case?"
"No! Don't come!"
"Hm-hm-hm-hm. People of the AMS. This is a present from me to you. Hm-hm-hm-hm."

Faen som jeg elsker HotD2 og det faktum at jeg snappet det opp originalt for 80 spenn. :D
Måtte pesten ta Smilebit for å leie inn skuespillere istedenfor hjemløse fylliker til å gjøre stemmeskuespillet i treeren, dog.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#28
"Oh my god"
(uttalt med verdens minste innlevelse)
 
#33
ser meget interrsant ut, er grafikken cel-shadet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Trøst deg med at PS2-eiere får teksturer som ser ut som grøt og halve polycounten. ;)
 
#36
Det med teksturer blir ikke det største problemet med Killer7, dah lizzm.
 
#37
Opprinnelig skrevet av Yetipants@07.04.2005, 16.44
Trøst deg med at PS2-eiere får teksturer som ser ut som grøt og halve polycounten. ;)
203643​

Sant det.
Så video Capcom snakka ut om Killer 7.
Da nevnte de, det var veldig HARD arbeid for å impotere dette spille til PS2.
 
#38
Hei!!

Alle vet jeg ikke er noe gamecube fan, men koser meg om dagen med noen gamecube titler. Akkurat ferdig med Starfox Assault og driver nå med RE4 (sinnsykt spill ass)

Jeg testa så vidt i dag KILLER 7 også, og det er derfor jeg posta det her.

Versjonen jeg testa var PAL, og hadde da 3 språkvalg. Engelsk , Fransk og ett til.
Når du starta spillet kunne du velge mellom NORMAL og DEADLY... Synd det ikke var noe EASY, fordi det er der jeg hører hjemme.

Jeg har ikke lest noe særlig om spillet, bare sett noen screenshots, uansett, for dere som er ute etter orginalt spill, jo, da har du kommet riktig plass.

Spilte bare i 5 minutter, men her kommer litt details ivertfall.

Kontrollene er veldig orginale, og du kan ikke bevege kamera i det hele tatt. Du beveger deg med å holde A inne og du snur deg ved å holde B. Mao, du styrer ingenting liksom. Holder du A inne løper han i den "ruta" spillet bestemmer. Kommer du til et "kryss" så kommer det opp et slags veivalg kart, og du drar spaken dit du vil gå hen.. Veldig orginalt.

Grafikken er også veldig rar, vil kanskje ikke kalle det cell shade, mer som tegneserie med grove konjekturer, men det har dere sikkert sett på bilder osv.

Skytinga funker slik som på RE4, du holder knappen inne og du drar opp en gun. (holder R inne, skyter med A).. Ofte ser du ikke fienden, og du må skanne område med L ..

Ellers har jeg ikke så mye å si annet at dette er veldig orginalt, og jeg kommer sikkert til å teste det mer i helgen.

Hvis noen har noen SPM, så fyr løs så kan jeg få sjekekt det for dere sikkert.
 
#40
Opprinnelig skrevet av Shadar@27.05.2005, 01.28
Hvor i alle dager har du fått det fra? Det er jo ikke ute enda! Jeg vil også ha!
226421​
Ja er det ikke urettferdig?

men det er en pre release men skal være fullversjonen (er jo ikke mange dagene før det kommer i butikken, dvs 10 dager).

Men uansett, jeg ble litt positivt overassket over at det var så orginalt ivertfall.