Killer 7

Kilik

Lokal moderator
#41
Denne?

        __:_                                        __/\__          _:__
        \ |//(>>  *  S  T  A  R  C  U  B  E  *      \    /      <<)\\| /
          |                                                          |
      (1)>>                <> Killer 7 PRERETAIL <>                <<)
          |                                                          |
          |                                                          |
          | Origin...: PAL/EURO        Filename...: S3-K7PR*.RAR    |
          | Released.: 19, May, 2005    GOD / Rars.: 2 / 18/12x50MB  |
          | Console..: GAMECUBE        Format.....: .GCM            |
          | Source...: GC Optical Disc  Supply.....: STARCUBE        |
          | Company..: Capcom          Store Date.: ******          |
          |                                                          |
I såfall, vet du om den fungerer med GCSIM eller andre loadere for streaming? Har dessverre ikke chippet GC.
 
#42
Opprinnelig skrevet av Kilik@27.05.2005, 02.01
Denne?

        __:_                                        __/\__          _:__
        \ |//(>>  *  S  T  A  R  C  U  B  E  *      \    /      <<)\\| /
          |                                                          |
      (1)>>                <> Killer 7 PRERETAIL <>                <<)
          |                                                          |
          |                                                          |
          | Origin...: PAL/EURO        Filename...: S3-K7PR*.RAR    |
          | Released.: 19, May, 2005    GOD / Rars.: 2 / 18/12x50MB  |
          | Console..: GAMECUBE        Format.....: .GCM            |
          | Source...: GC Optical Disc  Supply.....: STARCUBE        |
          | Company..: Capcom          Store Date.: ******          |
          |                                                          |
I såfall, vet du om den fungerer med GCSIM eller andre loadere for streaming? Har dessverre ikke chippet GC.
226426​
Nei, er ikke denne, men den der er sikkert 100% den samme.
Vet ikke om den funker på noen loadere, har ikke nettverksadapter til GC
 
#45
Opprinnelig skrevet av EsspeN@27.05.2005, 01.27
Kontrollene er veldig orginale, og du kan ikke bevege kamera i det hele tatt. Du beveger deg med å holde A inne og du snur deg ved å holde B.  Mao, du styrer ingenting liksom.
226419​
Jeg synes det virker som om du styrer akkurat like mye som i den gjennomsnittlige lineære shooter nå for tiden, med unntak av hvorvidt du holder deg til venstre eller høyre i en korridor.
 
#47
Spillet ser meget sært ut. Men det har fått min oppmerksomhet, så why the hell not, må jeg jo prøve ut før eller siden. Alt virka så sært, faktisk vågalt å lage noe sånt i disse tider.
 
#48
Spillet er nå ute i Japan.

Play-Asia sier:

The hard-boiled storyline of Killer 7 puts delusional hit man Harman Smith on the trail of an underworld kingpin named Kun Ran who has unleashed violent creatures called 'Heaven's Smile.' These crazed soldiers, affixed with horrific smiles, are wreaking havoc on city streets, destroying anyone unlucky enough to cross their path.

But Harman Smith isn't alone. He has a few aces up his sleeve. Seven to be exact -- alternate personalities, each with their own unique style of death-dealing. For Smith to give Ran the dirt nap he so richly deserves, he'll have to cut loose these members of the 'Smith Alliance' and let them go to work. Players will have an opportunity to play a clairvoyant mastermind, a knife-wielding loner, and a pyrokinetic, to name just a few.

At this point, the game's main calling card is its stark look. The John Woo-ish camera swoops in on the hyper-flat cel-shaded characters who are bathed in shadows straight out of The Maltese Falcon.

Killer7 is a stylized, post-modern hard-boiled action-adventure game featuring visual artistry and dark imagery with striking cel-shaded graphics. Killer7 chronicles the connection between two men whose intertwined paths develop into a compelling tale of revenge and altering personas. Killer7 propels players into the consciousness of one man, Harman Smith and his seven different personalities. The player’s challenge is to stop a wave of indiscriminate violence that is plaguing the world.

Under development for more than 2 years and pushed back several times, Capcom's long awaited bloody action title Killer7 is finally in stock today, available as Gamcube™ and PlayStation2™ release version. The title scored 36/40 in last week's Famitsu rating, not disappointing anyone for waiting such long time until release. Both versions are identically priced at US$ 59.90 and ship including a Killer7 Bonus DVD as long as stocks last.


MoFo2
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Opprinnelig skrevet av MoFo2@10.06.2005, 17.08
Video (høyreklikk og "lagre som")

Ikke lenge til nå...forhåpentligvis.

MoFo2
231856​
Jaiks! Ante egentlig ingenting om spillet før jeg så det der, men... must buy, far. :tommelopp:
Og var det bare meg, eller ble det sagt "fuck" et par ganger i løpet av den traileren? Isåfall: Første gang et Capcom-spill inneholder banning...? Jeg undres.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#52
Eller aksjonærene deres. Det er forsåvidt ikke noe galt i at spillene blir utgitt på flere platformer, men nå det - som det i multiplatformspill ofte er - ender opp med kompromissløsninger der det meste må rette seg etter den svakeste konsollen, i dette tilfellet PS2, så er det ille at det går utover kvaliteten. Dette har vel riktignok ikke vært tilfellet med hverken RE4 eller Killer 7 (sies det), men GC-utgaven av Killer 7 har vel vært ferdig relativt lenge - skal man tro ryktene - og har kun vært utsatt grunnet forsinkelser med PS2-versjonen.

---
Rettet mot Pyros inlegg. Hvor kom Yeti fra?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
#54
Fikk spillet idag, samt bonus-DVD, men får ikke testet det ut før imorgen. Slik jeg har forstått det ligger språk-barrieren på linje med Biohazard-spillene (engelsk dialog, japansk tekst) dog litt vennligere.

MoFo2
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Du får si ifra om de sier "fuck", da. Jeg venter spent! :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#56
AH... Hvorfor måtte jeg nøle med å bestille? Nåja, mitt ble sendt i dag, så jeg har det forhåpentligvis før helgen.
Der skal vistnok være enkelte puzzles basert på tekst (som igjen er på japansk), men i 2005 er det jo ingen problem å finne oversettelser av slikt.


Yeti: Skulle ikke forundre meg om Capcom prøver å kjøre på med litt styggedom. De vil jo trumpe gjennom at GTA3 skal få selges til personer under 18 i Japan.
 
#57
Etter mye om og men (det tar på å stå opp kl 5 hver dag...syte-syte) har jeg endelig fått testet Killer 7. Tydelig at Capcom her spiller på psyke og at det visuelle er forholdsvis enkelt, dog pent og stylistisk. Musikken kan forandre seg når som helst fra "pumped beats" til avslappende toner.

Det går ikke an å bevege seg 100 % fritt, da man følger en sti, men det dukker opp valg som fx om man vil gå til venstre eller høyre.

Når det gjelder importvennligheten er den ikke "vennlig" nok til at jeg vil anbefale å importere den japanske versjonen når US-versjonen er like rundt hjørnet (litt over 3 uker om jeg ikke tar feil). Folk snakker engelsk, men noen ganger er det gebrokkent og nesten mumlende så det er ikke så enkelt å få med seg alt. Møtte også i spillet en person der man fikk opp masse forskjellige ting, men med japansk tekst, så hva akkurat det var vet jeg ikke. I alle fall ikke før jeg har sjekket litt rundt hva andre har fått til heh. Bortsett fra det virker det noenlunde lettfattelig. Nå skal det sies at det kan komme flere språkhindre (ref. kakarlsen).

Og til Yetipants - her er banneordene jeg har hørt hittil:

Son of a bitch
Shit
Fuck you
You're fucked

:)

MoFo2
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#58
Ah, dette er herlig. Har kommet meg til fjerde kapittelet nå, og det har vært en meget underlig, men svært så stilfull opplevelse så langt.

Kontrollen er - som mange ganger før nevnt - noe utradisjonell, men samtidig ser jeg ikke at noe annet ville vært praktisk om de skulle ha kunne gjennomført stilen slik den er, spessielt med tanke på kameravinkler. Hadde kontrollen vært av det tradisjonelle slaget, ville kameravinklene til tider vært en katastrofe, men i og med at man bare kan gå i en retning av gangen er dette helt uproblematisk.

Spillet har et erfaringssystem i form av blodsanking(!). Blodet deles opp i to typer; Den ene typen kan man - ved bruk av TV-apparater - bruke til å opgradere de forskjellige Smith'ene, noe som igjen gir dem flere spesielle egenskaper som f.eks. counter-attacks og lignende. Den andre typen brukes til healing, samt til å lade opp superskudd med enkelte av karakterene.

Det eneste negative jeg har å si er at kartet i spillet burde ha hatt en markør som viste hvor spilleren befinner seg, slik at man lettere kunne ha orientert seg om hvor man befinner seg. Dette er uansett relativt ubetydelig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Ooooh, høres bra ut. Også banning'a gitt! :konge:
Må nok skaffe meg dette etterhvert...