Killzone 2

Nabbe

Har fin hatt.
#45

Novastrum

Feminist-elitist
#46
Vel, jeg så på gamespot live-feeden istad, og Sony har konfirmert at spilldemoen kjører realtime på Sony-hardware. Skriptet, men realtime. REALTIME.
Jeg skulle likt bevis. Jeg velger å tro halvveis på det vi ser nå. Vel, vel, spillet kommer vel ikke før om to år uansett.
 
#47
gah... nydelig... PS3 here I come... *venter på 2006*

EDIT: Ja, SONY har sagt at dette er real-time og greier... men det blir neppe slik i gameplay format.
 
#49
Opprinnelig skrevet av Ronin@21.05.2005, 00.28
Jeg blir forvirra av hele in-game, ikke in-game styret. Håper snart å ett endelig å kontant svar  ^_^
223971​
Vel, Ingame betyr ikke automatisk at en sekvens er realtime. Det kan også bare være en CG snutt. Realtime er det du kan styre selv, ikke prerendered bilder som har satt en filmsnutt sammen.

Håper det var et godt nok svar. Er for trøtt for den laaaange versjonen.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#50
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN+21.05.2005, 04.05-->
<!--QuoteBegin-Ronin
@21.05.2005, 00.28
Jeg blir forvirra av hele in-game, ikke in-game styret. Håper snart å ett endelig å kontant svar  ^_^
223971​
Vel, Ingame betyr ikke automatisk at en sekvens er realtime. Det kan også bare være en CG snutt. Realtime er det du kan styre selv, ikke prerendered bilder som har satt en filmsnutt sammen.

Håper det var et godt nok svar. Er for trøtt for den laaaange versjonen.
224038​
[/b]
Jeg formulerte meg litt ghey. Beklager. Det jeg mente var om trailer'n var real-time. Men etter å ha lest litt nøyere det som står lengre bake i tråden så er den tydeligvis ikke det... :(
 
#51
Jeg hadde ikke stusset meg opp over killzone - cutscenen. Joda, pent og pyntelig, men noen som så tech-demoene for ps2 i 1999? Den grafikken var bedre enn grafikken på de nyeste Xbox spillene. Med andre ord; techdemoene gir ikke grunnlag for noenting, men bare eventuelt hvor mye power maskinen har, ikke hvordan spillene blir.
 
#52
Opprinnelig skrevet av MattMan@21.05.2005, 12.38
Jeg hadde ikke stusset meg opp over killzone - cutscenen. Joda, pent og pyntelig, men noen som så tech-demoene for ps2 i 1999? Den grafikken var bedre enn grafikken på de nyeste Xbox spillene. Med andre ord; techdemoene gir ikke grunnlag for noenting, men bare eventuelt hvor mye power maskinen har, ikke hvordan spillene blir.
224112​

Tror hukommelsen din er litt forvirret jeg:
http://media.psx.ign.com/articles/067/067199/vids_1.html

PS2 demoene som ble vist holder jo ikke standaren mot dagens PS2 spill engang.
Derimot... noen som husker Robot & Raven (den forste versjonen) ???
 
#54
Jeg greier ikke helt å bli storentusiastisk over videoen, delvis fordi jeg er Nintendo-fanboy, delvis fordi dette i mitt hode er atter et små-generisk skytespill som tilfeldigvis ser fint ut, jeg er naturligvis under oppfatningen at bedre teknologi kan gjøre underverker med slitte konsepter, men det ser virkelig ikke ut som at det bidrar med noe nytt til verden, menneh, dette mener jeg vel på grunn av overnevnte Nintendo-fanboyisme. Hadde det vært til Revolution og vært et Nintendo-produsert/utgitt spill hadde jeg vel vært blandt de som erklærte spillets storhet i størst skrift, på den annen side ville ikke et slikt spill vært i en slik posisjon, så jeg slipper hele problemstillingen.