King Of Iron Fist Tournament 5

seff..bare si ifra..ill be there:) ....kult om vi kunne spille...eyyy jeg spilte aldri mot deg jeg...eller gjorde jeg det?
 
Vi slapp ikke unna nå :p Ble en køddekamp :p Men noe seriøst ble det aldri ikke, var mest sånn briefing av skills kamp... :p

Tid mandag eller tirsdag eller noe sånt? Må bare mase litt på eagle ++ :p
 

oma

Village Drunk
er enig, roan med Bs'en, tekken sin egenskap er å få folk sammen, la oss alle bruke "ki" energien på noe construktivt :D
 

EagleJin

Bear Necessity
Nilo: Din holdning er smittende :D
*ønsker jeg var som Nilo*

Er mulig det blir noe i løpet av påsken, vet bare ikke hvor eller hvordan...Men sansynligvis blir det ikke noen storsamling hos oss før neste GP :(
 
Jeg kan spørre muttern om jeg kan kaste henne ut på søndag... Så kanskje det kan bli litt hos meg ;) Mandag og Tirsdag har jeg også tid, men onsdag skal jeg på TG... Skal ha med TV og Tekken5 dit også da men... Er jeg slåssespill avhengig for en grunn... hehehe
 
Seriøst NukleuZ bare ta å kontakt meg hvis det skjer noe, jeg kommer jeg. Eagle, dont say that man, du er digg slik du er.....i love u.... Hadde bare vært smuud hvis vi gjorde hverandre gode, det er det som er kult. Vi kan seriøst lære mye fra hverandre. Så videre kan vi komme til Nm, så kan vi virkelig vise at Nordmen...eller ja folk fra norge er synsyke i Tekken..
 
Jeg fikk høre at det kommer en Online versjon for T5?! vet ikke hvor sant dette er men de sa at du måtte ha den originale for å kjøpe den Online versonen! så skulle det ikke være så dyrt og bla bla høres ut som piss men hvorfor ikke :rulleøyne:
 
hvor har du hørt det?
hadde vært kult, men kanskje litt vanskelig å gjennomføre?
 
Dersom det var meningen at Tekken 5 skulle gå online så hadde spillet hatt funskjonen allerede. Jeg tror ikke at Namco ville gjøre noe så dumt...Jeg håper likevel at jeg tar feil. Det kan kanskje hende at Namco ikke planla å ha online-funksjonen, men fikk så mye pes i ettertid om det at de tenkte seg om igjen? If so, problemet med å finne verdige motstandere lokalt ville vært historie...Krysser i alle fall fingrene for at Tekken 6 ikke bare har med funksjonen, men lager den slik at potensialet ved å spille Tekken online blir innfridd.... Jeg vil ha et heftig rankingsystem, omfattende profiler for hver enkelt fighter med utfyllende statistikk for seirer, tap, mest brukte knep osv,Med en stor søkemotor for profilene kunne jakten etter din perfekte motstander bli mye enklere og spennende...Det burde også være turneringer online, der det gis poeng opm penger til vinnere av turneringene..

Det er sikkert andre ting som hadde vært fett å ha med, jeg bare pøste på med noen gamle ideer....
 

EagleJin

Bear Necessity
Mener å ha snakket om dette tidligere.

Geez, go ahead! T5 online kan umulig bli noe bra for de som har lyst til å spille skikkelig. Et par frames med lagg, og du er i lufta på din motstanders skjerm. Beklager min voldsomme pessimisme rundt online :)P), men det kan umulig funke med dagens gjennomsnittslinjer om man vil knkurrere med folk utenom Skandinavia..
 
En annen tankevekker for de som tjener på spillet, hva skjer da med arkadene? Det er få nok av dem i Norge, og de trenger ikke å bli borte i andre land heller. Tekken online blir crap.
 
Dere har spilt før spiderman ja :p