King Of Iron Fist Tournament 5

SHDR

Gullmedlem
#81
Ja, her var det mye moro.

Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix
SE JEG HAR STØRRE PIKK ENN DERE OG JEG FINNER PÅ MORSOMME ORDSPILL SOM DICKSAMA HAHAHAHA NÅ FÅR JEG RESPECT AV ALLE ASS HAHAAHAHA FIN LEILIGHET PÅ GRÜNER TENKER JEG GÅR OG RUNKER LITT NÅ JEG LOOOOOL
Du er mer enn hjertlig velkommen på neste spilltreff; noen som er så arrogante som deg burde jo ha mucho baller å backe opp med.

Duke: jeg tenker på å starte ordentlig med Virtua Fighter 4 Evo også ... har du noen gode nybegynner-ressurser? Eller er det bare å stikke på GameFAQs og håpe at jeg finner noen gode character guider?
 
#82
Shadar: Fett! Begynn med VF4: Evo, trenger fler som spiller det spillet. Det som er digg med VF er at Training Mode eier på det spillet, man får forklart alt du lurer på. Så det er bare å gå inn på Training, så kan du velge mellom Command Training, Free, Trial eller Guide.

* Command forklarer seg selv hva er...
* Free gjør vel også det..
* Trial - Her får du 4 valg; Tutorial, Tactics Advice, Challenge og Mission Practice.
* Guide - Forklarer endel saker i spillet.. din egen GameFAQ rett på plata.

Bruker du endel tid på Trial delen, så får du dekka alt du trenger å vite bortsett fra VS experience.
 
#83
Opprinnelig skrevet av Duke@16.03.2005, 03.45
Duke: Jeg fikse ikke helt wave dashing enda  Jeg mekker det ikke enda heller hehe...

Fortsett å øv, er ikke noe stress. Synes det er såååå enkelt. : P

JINsama kommer nok brekke trynet deres samma faen hvem han måtte velge og regner glatt med det kommer til å være sånn i lange tider framover, hvis ikke passende tilbud kommer opp som sannsynligvis kommer til å være eneste sjangsen deres.. Med å tømme lommeboka..
Helt fullstendig feil.

Forresten gutta, takk for en morsom første turnering i T5! Merkelig med mine utrolige feige triks kom jeg helt til kvartfinalen.. Måtte se meg eid av JINsama da men hvem blir ikke det, all respekt JINsama, den svei må skjerpe meg!!
Tror forøverig jeg dropper Paul og begynner meg Moko, en egen taktikk å være han:p hehe...
Dude, du er han som begynte å game i T4, ya? Anyway, fortsett å game VS, du viste imporende skills og har god potensiale til å hevde deg i toppen.

For øvrig så av topp 4 så kom tre fra Skien, hva enn det har noe betydning. Lee: Let me know når det blir noe gaming, bor jo liksom 10 min unna hverandre.
JIN: Tror vi må nok mekke sånn Team Oslo/Nesodden/Skien. :D Ringname : [X5] *haha*
190851​
Etter du viste meg litte grann wavedashing osv. så begynner jeg å få til 3*ewgf på rad for første gangen osv. Veit ikke hvor mye jeg skal si takk engang jeg..

Den andre saken med lommeboka osv. Se når jeg skrev det da :p Jeg var en trøtt oppgitt kar:p

Hvis du lurte litt på hvem han er så er det han som var med meg og vi maste litt om wavedashing på slutten... Hvor vi bare sto med åpne gap og w00t og feilet helt selv... Hehe..

Åja... Det er Team Oslo Vs. Team Lørenskog... Jahaja! Visste jeg det ikke...
 

EagleJin

Bear Necessity
#85
Da blir det "KoIB vs TL vs TOS", for i denne gården er vi ikke bundet til stedsnavn ;)
Vi er rede! (hahaha)

Ser også ut til at vi kan det neste treffet (sorry, Duke..) kan bli interessant ;)

Jeg skal være der med 4xEWGF-POWER!!

For å kommentere det: har spilt en del med TL (NukleuZ og oX) i det siste, og har merket enorm fremgang for dem! Selv har jeg ikke utvilet meg en møkk fra der jeg var sist, annet enn kunnskap om teknikker :(
Men Nuk og oX ER farlige :D
 

SHDR

Gullmedlem
#86
Jin: Jeg har NTSC/J-utgaven av Evo, så når jeg av og til treffer tekst i guided touren, stanser det helt opp. Men jarra. Jeg skal sette meg ned og sjekke om jeg klarer å få til noe med mr. Muay Thai. Husker ærlig talt ikke hva han het en gang ...

Game litt shizz i påsken? Jeg skal presist penis, så any day of the week is good! Jeg kan tilby prosjektør, SF3, VF4Evo, Tekken 5 og Soul Calibur 2 ... bring your arcade sticks. :)
 

Alexander

frilans ufør
#87
Urk. Kreft inn i denne leiligheten? Greit, men da låser jeg meg inne på Tobias' rom.

Neida, jeg bare tuller. Jeg leker med. Jeg kan bringe PS2-versjonen av SC2 som tilhører mon slut. Er det ønskelig?
 

oma

Village Drunk
#88
føler det er mye spent stemning her der det er mangen som utfordrer hverandre i tekken, akkurat som på film bare det ikke er på film, men iallefall, (hvorfor sier jeg dette egentlig?)

ehhh, ja når blir det treff neste gang og når kan jeg se om jeg er god nok for en liten overaskels-status i tekken?
 
#89
Opprinnelig skrevet av Luthien+15.03.2005, 21.11-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@15.03.2005, 20.50
Satser vel på kanskje slutten av April?



Eller er jeg helt på villspor igjen da?
190664​
Rundt der i hvert fall, siden jeg lyttet til samtalen mellom Duke og Eagle..
Da blir det en ny turnering, og da gjenstår det å se hvem som vinner. ;)
190685​
[/b]
Utrolig vanskelig å følge med emner ikkesant? Der som du skriver 144 ganger pr. side atpåtil
 
#90
Opprinnelig skrevet av EagleJin@16.03.2005, 18.38
Da blir det "KoIB vs TL vs TOS", for i denne gården er vi ikke bundet til stedsnavn ;)
Vi er rede! (hahaha)

Ser også ut til at vi kan det neste treffet (sorry, Duke..) kan bli interessant ;)

Jeg skal være der med 4xEWGF-POWER!!

For å kommentere det: har spilt en del med TL (NukleuZ og oX) i det siste, og har merket enorm fremgang for dem! Selv har jeg ikke utvilet meg en møkk fra der jeg var sist, annet enn kunnskap om teknikker :(
Men Nuk og oX ER farlige :D
191250​
Nåmmen... Så søtt... :p 4xEWGF erru frekk nå bare ? Bare fordi vi ikke bare toria toria toria toria toria osv. ?
VI skal(<- kanskje ikke helt skal da men) møte opp med 5*EWGF!

Men vi får fikse noe spilling framover når du/dere har tid? Litt ta opp av vids osv.
 

EagleJin

Bear Necessity
#91
:confused: Vi MÅ spille litt igjen, for jeg skal se dere utføre 5 ewgf! :D
Klarer "bare" 4 med Hei (har klart det èn gang :p), og det var ikke lett gitt... Må trene på dewgf. Hele morgendagen er satt av til dewgf-trening, hehe.

Lukter combovid av dette ;)
 
#92
Hohoho, det var ett stort snev av ironi der da...
Klarer bare 3 hittil :p

Bare det at jeg nevnte 3 så kommer du med 4 :p

Men skal få øvd litt en dag jeg også ;)
 
#96
Opprinnelig skrevet av Shadar+17.03.2005, 12.49-->
EWGF ..?
191592​
[/b]
Electric Wind God Fist, standard juggle starter for Kaz, Hei... Get the picture? Den uppercuten..
f,N,d/f+2

<!--QuoteBegin-oma
@17.03.2005, 13.32
lær deg Legend gutten min...
191616​
Lær deg å bruk forumet før du maser på veteraner du... y0y0dobbelpostery0y0
 

oma

Village Drunk
#97
ville bare ta en "jeg vet det:p" post ellers ufarlig, vel skal spamme litt mindre fra nå av viss det er det som er tingen
 

oma

Village Drunk
#99
hey! oppgradert fra ingenting til jypling! hoho kjempe kult! oi dette går vel som spam...
 
Nei, dette går som dobbelpost...